Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä rasva terveellisin leivän päälle?

Vierailija
25.03.2019 |

Mitä suosittelette.? Mikä terveellisin rasva leivän päälle?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäpuristettu oliviöljy yhdessä balsamicon kanssa.. Välimeren tyyliin. Kyllä voikin margariinimössöt voittaa terveellisyydellään. Liiallista Omega 6 -rasvahappojen saantia kannattaa välttää (juuri margariinit, auringonkukkaöljy, seesam, rypsi), sillä Omega 6 on tulehdusta lisäävä.

Vierailija
2/13 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

60% margariini on virallinen ravintosuositus, mutta käytä sitä mistä pidät/ mihin olet itse tottunut, jos mitään terveyden tilassa ei ole esteenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Vierailija
4/13 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito voi tietenkin parasta.

T. Lidl-mies.

Vierailija
5/13 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paloittele avokadoa leivän päälle.

Vierailija
6/13 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti. Puhdas voi.

Vierailija
7/13 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, likainen voi.

Vierailija
8/13 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylähuuli

Vierailija
9/13 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoesteröity margariini on terveellisin rasva vaikka SETTI-tutkimus yritti väittää muuta.

Vierailija
10/13 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita ollenkaan. Pari viipaletta kurkkua, tomaattia, kinkkusiivu ja juustosiivu.

Vierailija
11/13 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileivän terveellisin osa on voi. Jätä kaikki muu pois myös leivän päältä paitsi voi myös leipä.

Vierailija
12/13 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin harvoin kun leipää syön, laitan voita. Joku tuolla vinkkasi avocadon, sitä voisi kokeilla, en leivän päällä ole testannut mutta sellaisenaan olen muutaman mutustellut että saan ne kivet sieltä kukkapurkkiin. Onhan näitä erilaisia kasvispohjaisia tahnoja muitakin, eikös hummuskin ole ihan ok leivänpäälinen?

Kiertelen ja kaartelen tuota margariiniosiota, kun mulle ne ei sovi ollenkaan, ja tutkimustuloksia niistä on netti pullollaan, osa myönteisiä ja osa kielteisiä, mutta oon ajatellut, että paras on varmaan sellainen tahna jonka voin tehdä itsekin, eikä ainesosaluettelo ole käsivarren mittainen. Tilanne voisi olla eri jos enemmän leipää söisin, sitten tartteis varmaan tarkemmin selvitellä mikä oikeasti ainakin teoriassa olisi se terveellisin mahdollinen.

Vierailija
13/13 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomuvoi. Margariinit on todettu myrkyllisiksi ihmisille ja kielletty mm. Jenkeissä ja Tanskassa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän