Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marokkossa käyneitä?

Vierailija
25.03.2019 |

Olisi suunniteilla reissu Marokkoon. Pohditaan vielä, olisiko Marrakech vai Agadir parempi. Agadir tuntuisi olevan ainakin talvella lämpimämpi. Onko täällä Marokossa käyneitä, mielelläni lukisin kokemuksia ja hotellisuosituksia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko tai aikuinen poika mukaan jos lähdet. Naiset ilman miesseuralaista ovat vapaata riistaa.

Vierailija
2/8 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junes Lokka on sieltä kotoisin, en menisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marokosta ei välttämättä tulla takaisin

Vierailija
4/8 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Marokossa

Älä unohda astevaihtelua.

Vierailija
5/8 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehnyt sinne retken espanjasta. Päivän retkikin oli mulle tarpeeksi.

Vierailija
6/8 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin joitakin vuosia sitten Agadirissa. Meillä oli onneksi all inclusive -hotelli, sillä en olisi yksin ilman miestä uskaltanut mennä kävelylle. En mene toiste.

Vierailija
7/8 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tahdot rantaloman, niin Agadir. Jos tahdot kulttuuriloman niin Marrakech ja pääkaupunki Rabat yhdessä, mutta myös muut kaupungit ovat kiinnostavia.  Fes? Casablanca? Espanjalle kuuluva Ceuta tai Mellila? Kiertomatka?

Vierailija
8/8 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoministeriön matkustustiedotteen mukaan tilanne normaali, sen sijaan naapurivaltion Algerian osalta on kehotettu noudattamaan erityistä varovaisuutta, jotta ehkä parempi olisi välttää reissaamista sielläpäin syrjäisempiin kolkkiin. 

Omakohtaisena kokemuksena Agadirista on jäänyt mieleen hotelliin kuulunut yksittäinen yöllinen aivan eläimellinen miesäänen huuto, jonka merkitystä edelleen joskus pähkäilen, mutta edes yksin naismatkaajana ollut varsinaisesti havaittavissa mitään ongelmaa, siitä tosin jo aikaa vierähtänyt, vaikka toki ymmärrettävä ottaa lukuun niin siellä kuin muuallakin paikallisten kulloinenkin suhtautuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan