Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt alkaa riittämään vaimon käytös!

M
25.03.2019 |

On ihan työssä käyvä ns. Normaali 40v nainen 2 lasta, mutta nyt on jatkuvasti jotain aivan ihmeellistä käytöstä ja nyt tuntui että kamelin selkä katkesi ja alkoi vi*uttamaan ihan oikeesti.
En tiedä minne rahansa laittaa, mutta ikinä sitä ei ole.
Lauantaina alkoi tapahtumaketju, lähti kaverille "juhlimaan" tuli aamulla taksilla kotiin, kädet ja polvet auki, ei ollut muka juonut paljon mitään, vaimon kaveri oli kuitenkin jakanut kuvia kun kaija röhnöttää taksin lattialla.
Koko sunnuntain makasi ja haisi sohvalla puhelin kädessä ja valitti, ei edes krapula panoja saanut (onkohan pannut jonkun kanssa koko aamuyön)?
Vaimon kaveri toi sille eilen virosta laatikon siideriä.
Ja nyt sitten aamulla oli ennen klo8 parvekkeella röökillä siideri kourassa, poltin hihat ja tuli huudettua, haukuttua ym. , vaimon mielestä voi yhden ottaa koska iltavuoroon vasta töihin ja ei ole mun asia kuulema jos haluaa vetää röökiä.
Teininä on joskus polttanut, mutta nyt uudestaan, haiseekin niin saata*nan pahalta.
Mitä tässä nyt oikein pitäisi tehdä? Ajatukset jotenkin tosi sekaisin kun lähdin töihin.
Ja ei todellakaan ole provo vaan karu totuus.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat edelleen kuin nainen. Ja lyhennä.

Vierailija
2/29 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero kannattaa ottaa. Ei sinun tarvitse tuollaista katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/29 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi, että normaali 40 v. En tunne ketään normaalia nelikymppistä, joka käyttäytyy noin.

Vierailija
5/29 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo, mutta silti: jätä se sika!

Vierailija
6/29 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiprovoilija ei ikinä päästäisi tällaista sontaa näppäimistöltään.

Vierailija
7/29 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, normaali nelikymppinen mies kirjoittaisi tämän vauvapalstalle..not..

Vierailija
8/29 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on 40-vuotias mies joka kirjoittaa Vauva-palstalle pitkät stoorit vaimon edesottamuksista :D

Vierailija
9/29 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua naurattaa tuo, että se vaimon kaveri olisi oikein jakanut kuvaa jossa kaija rönöttää taksin lattialla :)

Huono provo, mutta jollakinhan sitä maanantaiaamua pitää yrittää piristää.

Vierailija
10/29 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön joka aamu ison lautasellisen graham-puuroa kerman kera. Ei tulisi mieleenkään ottaa siideriä ennen aamiaista.

Vierailija
11/29 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaimosi on kyllästynyt elämäänsä. Niin olen minäkin ja olen huomannut että vain alkoholia nauttineena olen onnellinen.

Vierailija
12/29 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia käytöstä joiltakin ihmisiltä.  Meillä mies käyttäytyi noin vuosikausia. Viimen  menin ja laitoin eron vireille. Siitä mies viisastui ja jätti alkoholin. 

Tee sinä samoin. Onhan se yksinhuoltaja isän arki rankkaa, mutta saat sädekehän pääsi päälle, jos selviät siitä edes jotenkin. 

Tosi huono provo tämä. Ap arvasi itsekin, että provoksi tiedetään, joten näki aiheelliseksi valistaa, ettei ole provo :)

Vierailija
13/29 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä

Vierailija
14/29 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on 40-vuotias mies joka kirjoittaa Vauva-palstalle pitkät stoorit vaimon edesottamuksista :D

Minkälainen ihminen pilkkaa toista siitä samasta, mitä itse tekee (vauva-palstailu)?

Sun mielestä siis on jotenkin noloa kirjoitella vauva-palstalle? Mitä sitten itse täällä roikut.

En voi ymmärtää noita, jotka haluaa tunkea miehen edelleen siihen ahtaaseen perinteiseen miehen rooliin, jossa mies ei puhu eikä pussaa. Eikä esim. kirjoita ongelmista. Ryyppäämällä ja väkivallalla sitten kai pitäisi purkaa angstinsa.. jep, sepä "miehekästä".

Vierailija
15/29 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi on antautunut ahmedille 🤚👺✌

Vierailija
16/29 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali 40 vuotias nainen ei kyllä vedä perseitä ja röhnötä taksin lattialla. Taitaa olla nuoruuden rillutteluvaihe jäänyt pois ja nyt yrittää epätoivoisesti sitä etsiä.

Vierailija
17/29 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
18/29 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen pilkkaa toista siitä samasta, mitä itse tekee (vauva-palstailu)?

Sun mielestä siis on jotenkin noloa kirjoitella vauva-palstalle? Mitä sitten itse täällä roikut.

En voi ymmärtää noita, jotka haluaa tunkea miehen edelleen siihen ahtaaseen perinteiseen miehen rooliin, jossa mies ei puhu eikä pussaa. Eikä esim. kirjoita ongelmista. Ryyppäämällä ja väkivallalla sitten kai pitäisi purkaa angstinsa.. jep, sepä "miehekästä".

Minun mielestäni tämä tälle palstalle kirjoittelu ei oikein ole yhteydessä miehen ja naisen perinteisiin rooleihin tai niiden "ahtauteen", puhumattomuuteen, pussaamattomuuteen, ryyppäämiseen, väkivaltaan eikä mihinkään muuhunkaan miehelle sopivaan taikka sopimattomaan, kun tämä Av vain sattuu nyt tällä hetkellä olemaan kuulemma Suomen vilkkain keskustelupalsta. Kirjoituksiin mahtuu paljon tosissaan ja vähän vähemmän tosissaan kirjoitettuja puheenvuoroja molemmilta sukupuolilta (kun tiedämme, että sukupuolia on kaksi).

Kirjoittelenhan minäkin tänne. En varsinaisesti mielestäni provoile enkä kirjoita "satuja", mutta ilmaisen todellisen mielipiteeni usein ehkä aavistuksen "kärjekkäästi": mm. anaaliseksin sairaudesta ja turhuudesta; alkoholin ja tupakan paheksunnasta (vastustan siis niiden vastustamista, eli kääntäen, kannatan niiden liberalisointia ja mm. tupakointikieltojen kumoamista sekä vodkasnapsien nielaisua monena iltana viikossa, viininjuontia alvariinsa, annan ohjeita viinantuontiin pakettiautolla ulkomailta sekä viinin nettitilaamisesta jne.); hyökkäilen (yökkäilen?) yli-innokasta lasu-tehtailua vastaan, kannatan nopeusrajoitusten höllentämistä (joka ärsyttää joitain palstalaisia); annan negatiivisia lausuntoja ja pessimistisiä arvioita Turun toriparkista; ilmaisen inhoni ja ärtymykseni ns. älypuhelimia sekä alinomaista "somettamista" kohtaan; teen pilaa ns. etätöistä ja halveeraan niitä - ja valtavasti kaikkea muuta.

En näkisi, että miehen kirjoittaminen tälle palstalle on angstin purkamista: tämä on vain hyvin hauska palsta, ja on mielenkiintoista lukea "naisnäkökulmaa" (sikäli kuin yhtä ja yleistä sellaista edes on olemassa, ja jos tämä Av yleensäkään on naisvaltainen palsta: aina ei oikein siltä tunnu) asioista, sekä esittää omansa sinne sekaan ja katsoa mitä tapahtuu.

Oikein mukavaa ja hilpeää päivänjatkoa kaikille!

(Ja sen verran vielä, että en ole tuo sama kaveri jota kenkuttaa vaimonsa siiderinjuonti.)

Vierailija
19/29 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

roolit käännetty toisinpäin. Oikeasti tässä kuvataan miehen viikonloppu ryyppäämistä.

Vierailija
20/29 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käyttäytyä samalla tavalla kun vaimos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi