Pakastin parvekkeella - minne ilmoittaa?
Naapurilla on näemmä (lasittamattomalla) parvekkeella pakastinarkku. Johto on kiinni seinässä. Tulipaloriskihän moinen on, ja mun lasten ikkunat on siinä melkein suoraan yläpuolella. Oon hullu ja vainoharhainen, mutta voisiko tuosta soittaa ´ja valittaa isännöitsijälle tai vuokranantajalle (asutaan vuokratalossa) tai jonnekin? Lapsuudenkoti paloi television mukana joten pienet traumat tässä pohjalla...
Yst. terv. Naapurikyylä Mansesta
Kommentit (9)
Huoltofirmaan ja isännöitsijälle voit ilmoittaa. Ei ole ainakaan meidän taloyhtiössä luvallista.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 22:20"]
Monet pakastimet sopivat ulkokäyttöön ja parvekkeen pistorasia on kosteussuojattu. Minä olisin enemmän huolissani kynttilöistä ja roihuista parvekkeella. Tuosta pakastimesta menee vain sulake jos tulee liikaa kosteutta.
[/quote]
KAIKKI pakastimet on tarkoitettu sisäkäyttöön.
Päivitys:
Beko, Gram esim tarjoaa malleja ulkokäyttöön jos tarvetta on. Niissä on erikseen maininta tyyliin käyttö sallittu -15 asteessa.
Pakastearkkua on hyvin vaikea polttaa, eli tulipaloriskiä ei ole. Eikä muutakaan estettä pakastimen pitämisellä parvekkeella.
Eihän se ole välttämättä edes päällä.
Vierailija kirjoitti:
Isännöitsijä ja huoltoyhtiö ensin
5v vanha alotus.
Monet pakastimet sopivat ulkokäyttöön ja parvekkeen pistorasia on kosteussuojattu. Minä olisin enemmän huolissani kynttilöistä ja roihuista parvekkeella. Tuosta pakastimesta menee vain sulake jos tulee liikaa kosteutta.