Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mun mies tekee aina vääriä sijoituspäätöksiä?

Vierailija
08.04.2013 |

Se osti Nokiaa silloin, kun oskae oli 7 euroa/kpl. Pisti siihen kaikki säästönsä. Ja naputti mulle, kun mä en halunnut ostaa Nokiaa. No, nyt se on sitten jumissa Nokiansa kanssa.

Sitten se kuuli Talvivaaran osakeannista ja osti into piukassa Talvivaaraa saadakseen osallistua osakeantiin. Pisti kaikki säästönsä nyt niihin ja olisi halunnut vielä lainata multakin rahaa. Kieltäydyin. Ja nyt sitten Talvivaaralle kävi näin.

Mä olen ostanut mm. Wärtsilää, kun se oli alhaalla. Miten tuo mies osaa aina laittaa munansa väärään koriin? Onneksi meillä on erilliset rahat. :O

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin on tyhmää laittaa kaikki munat yhteen koriin; pitää hajauttaa. Nuo kuulostaa kyllä muutenkin surkeilta siirroilta, voi toista...

Vierailija
2/4 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aina olevinaan sellainen sijoitusguru. Muistan, kun kaikki tuttavat ja minun vanhempani nauroi, kun eivät ostaneet Nokiaa silloin, kun hän osti. Ja sitten ei mennytkään kauan, kuin Nokian kurssi sukelsi.

Kaikki sanoivat hänelle, että hajauta, hajauta. Pölhö myi kaikki muut osakkeensa ja osti vaan Nokiaa! Ok, on mullakin Nokiaa ja ostettu silloin, kun pidin sitä "halpana", 10 euroa/osake. :) Mutta sen osuus salkustani on todella pieni ja olen jo muiden osakkeiden kaupoilla saanut menetetyt eurot takaisin.

Ja nyt sitten mies oli saanut uudelleen jonkin summan kokoon ja iski sen kaiken Talvivaaraan. Vaikka taas sanottiin, että mietis nyt vielä. Hohhoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis korjaan, hän nauroi vanhemmilleni ja tuttavilleni, kun nämä eivät kuunnelleet hänen neuvojaan ja ostaneet Nokiaa.

Vierailija
4/4 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kun ihmetellä...itse ostin biohittiä ja Nokiaa syksyllä halvalla ja myin yli 7 eurolla. Eikä ole ainoat osakkeet mun korissa. Miehes lienee viisainta lopettaa..gurusta kaukana..