Vaihdan alushousut kerran kuussa. Onko teillä vastaavia tapoja?
Ihmiset stressaavat minusta ihan liikaa puhtaudesta.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluatte haista paskalta? Kyllä, te haisette, vaikka ette sitä itse huomaisi. Ja se on ÄLLÖTTÄVÄÄ.
Mulle on vaan sama haisenko. Ei haittaa.
Haisen usein kakalle. Mies huomauttelee mutta en silti välitä.
Pesettekö hampaita? Mä en ole vuoteen enään pessyt.
Olen farmaseutti ja täytyy tunnustaa että en juuri pese käsiäni.
Mies käy töissä ja itse olen kotona. Ei tule paljon kiinnitettyä huomiota ulkonäköön.
Likapositiivisuus parantaa elämänlaatua.
Vaihdan alushousut harvoin. En välitä siitä mitä muut ajattelevat.
Alusvaatteet ja sukat kuluu jos niitä pesee usein.
Lapset ihmettelee miksi haisen kaljalta. Olen sanonut että äiti on vähän väsynyt.
Neuvoja kaipaisin. Miten sanoa vaimolle että hän haisee?
M32
Naiselle ei voi sanoa että se haisee pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Lapset ihmettelee miksi haisen kaljalta. Olen sanonut että äiti on vähän väsynyt.
Tekisin sinuna lasun.
Sukkahousuja ei kannata pestä ollenkaan. Ei niistä lika näy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluatte haista paskalta? Kyllä, te haisette, vaikka ette sitä itse huomaisi. Ja se on ÄLLÖTTÄVÄÄ.
Ei kukaan ala haisemaan paskalle vaikka sukat olisikin viikon jalassa.
Sukkahousut pitää pestä ensimmäisen kerran uutena joa käsin painelemalla koska kaupassa käyetetään kemikaaleja jotka saattavat rikkoutumaan ne muuten helpommin.
Eka pesu siis jo uutena haaleassa vedessä ja saippualla.
Sama on hiki joka kovettaa elastaanin ja sukkahousut ei kestä sitten ellet pese.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ala haisemaan paskalle vaikka sukat olisikin viikon jalassa.
Jalathan hikoilevat todella paljon ja alkavat haista ensimmäisten joukossa. Alushosu on helppo vaihtaa samointein aamupytyllä. samoin ne sukat.
Kun muutin kotoa vuonna 1989, äitini käski vaihtaa alushousut joka päivä. Kuluneet 30 vuotta olen etsinyt jotakuta, jonka kanssa vaihtaa. Ei ole enää paljon aikaa, kohta La Coste -kalsarini ovat kuluneet ja virttyneet olemattomiin. Pitää tosin sanoa, että laadukas tuote! Jos nyt ostan uudet kalsarit, eivät taatusti kestä seuraavaa 30 vuotta. Lieneekö tosin tarvekaan, elänkö niin vanhaksi?