Vaihdan alushousut kerran kuussa. Onko teillä vastaavia tapoja?
Ihmiset stressaavat minusta ihan liikaa puhtaudesta.
Kommentit (130)
Minä pesen alushousut välillä niin ei kuukauden välein tarvii vaihtaa/ ostaa uusia
Alushousut vaihdan pelkästään kerran vuodessa, mutta käännän kahden viikoin välein 🤘
Mies sanoo että pitäisi peseytyä mutta en viitsi.
Mieheni on tunnettu poliitikko. Harva uskoisi että hänen vaimonsa kulkee kaksi viikkoa samoissa alushousuissa. Häpeää minua.
Vierailija kirjoitti:
Vessanpönttöä tulee vedettyä harvoin, viime viikolla viimeksi.
Sama täällä. Ei vaan jaksa.
Mies vaihtaa sukat pari kertaa viikossa. Itse en jaksa niin usein, ehkä kerran viikossa.
Kaurapuuro kattila on ollut tiski altaassa viikon vedellä täytettynä. Mahtava katku :)
Pieren mieheni kuullen. Ei kiinnosta jos lähtee.
Miksi haluatte haista paskalta? Kyllä, te haisette, vaikka ette sitä itse huomaisi. Ja se on ÄLLÖTTÄVÄÄ.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä haiseeko.
Tykkäätkö itse haistella pahanhajuisia ihmisiä tai asioita ylipäätänsä? Onko mätä kananmunan haju hyvä? Ai ei ole? No mitä se haittaa haiseeko? Anna sen vaan haista siinä pöydällä vaikka yrjö tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä haiseeko.
Ei niinkään muille lopulta, jos on mahdollista poistua haisulin lähettyviltä. Sitä väliä sillä on, että muut eivät halua olla sinun lähettyvilläsi. Onko se kivaa kun ihmiset eivät pysty olemaan sinun lähelläsi esim. julkisissa paikoissa? Eikö itseäsi haittaa, ettet todennäköisesti haisevana saa töitä, ystäviä, parisuhdetta yms.
Minä tyhjennän vessan imukupilla tuuppimalla vasta kun ottaa jo kiinni kankkuihin, niin ettei mahdu enempää.
Minä peseydyn säännöllisesti. Ihaninta on kaivaa valkovuodot pinpistä sormella, varsinkin ovulaation aikaan kun tulee sellaista kivaa, venyvää limaa. Hauskaa venytellä sitä sormien välissä ja katsella.
Pidän penikseni vapaana eli ilman kalsonkeja. En myöskään erityisesti pese etuhäntääni, koska se tuulettuu itsekseen.
M37
Ai niin pärseen pyyhkiminen on jäänyt tässä kuussa ihan tekemättä!
Exäni muhitti aasialaista kastiketta SIELLÄ kuukausia, eikä SINNE ollut silloin muuten asiaa!
hankalaa, vaihdan kerran auringossa.
Mihin sinä ne vaihdat?