Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan pyytäneet julkkista yhteiskuvaan? Tekeekö sellaista edes kukaan nykyään?

Vierailija
24.03.2019 |

Tämä tuli mieleeni, kun tuossa taannoin olisi ollut mahdollisuus käydä nykäisemässä hihasta erästä julkkista, mutta sitten kuitenkin sellainen "äh hitsi en mä kehtaa"-fiilis voitti.

Pidetäänkö nimmareiden/yhteiskuvien pyytämistä nykyään ihan junttina? Tai sellaisena että sitä tekevät vain jotkut lapset ja teinit?
Tai häiriköimisenä?

Tavallaan jossain kadulla jonkun pysäyttäminen (vähän mikä tuo oma tilanteeni olisi ollut) tuntuu häiritsemiseltä, kun silloin ovat kumminkin omalla ajallaan ja siviilissä.
Sitten taas työtilanteessa esim. keikalla jonkin laulajan tavoittaminen voi olla aika mahdotonta. Tai näyttelijän.

Tuli nyt pidempi sepustus kuin ajattelin, mutta mitä mieltä?

Niin ja sanon vielä sen verran, että itselleni julkkiksiin törmääminen on sillä tavalla spesiaalia, etten asu Helsingissä tai muualla pääkaupunkiseudulla, jossa se tunnettuihin tyyppeihin törmääminen on vähän arkipäiväisempää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä eläessäni en ole häiriköinyt ketään julkkista millään tavalla. En ole mennyt nappaamaan hihasta, pyytänyt nimmaria tai kuvaa tai mitään muutakaan. Jos näen jonkun julkisuuden henkilön jossain, tunnistan hänet mutta en reagoi sen enempää. Olen ollut lapsesta saakka tällainen, en osaa "fanittaa" ketään enkä pidä julkkiksia sen ihmeellisempinä kuin muitakaan kanssakulkijoita.

Vierailija
2/17 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä eläessäni en ole häiriköinyt ketään julkkista millään tavalla. En ole mennyt nappaamaan hihasta, pyytänyt nimmaria tai kuvaa tai mitään muutakaan. Jos näen jonkun julkisuuden henkilön jossain, tunnistan hänet mutta en reagoi sen enempää. Olen ollut lapsesta saakka tällainen, en osaa "fanittaa" ketään enkä pidä julkkiksia sen ihmeellisempinä kuin muitakaan kanssakulkijoita.

Niin no aloitukseeni olisi ollut hyvä lisätä, että siis sellaisia julkkiksia joita oikeasti fanittaa :)

En itsekään menisi jokaista tunnetumpaa tyyppiä hihasta nykimään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli tilaisuus mutta en uskaltanut :( ehkä vielä joskus, fanitukseni on kovaa

Vierailija
4/17 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
5/17 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos julkkis on persoonaltaan introvertin oloinen tai tilanne sellainen että näyttäisi haluavan olla rauhassa, en menisi. Mutta kyllähän moni julkkis toisaalta haluaakin näkyvyyttä. Jos itse näkisin esim. Sara Siepin, rohkaisisin ehkä itseäni pyytämään kuvaa. Mielestäni tilanne ja ympäristö sanelee sen. 

Vierailija
6/17 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena en, lapsena Matti Nykäsen sekä jonkun jääkiekkoilijan jota niihin aikoihin fanitin, millään muista enää kuka oli, ei ollut kukaan näistä ns. suomen parhaista silloisista kiekkoilijoista joita useimmat kannattivat. Taitaa noi kuvat vieläkin pyöriä jossakin, pitäisiköhän etsiä ne esille.

Vierailija
7/17 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sellaiset julkkikset, joita arvostan niin paljon, että haluaisin heidän kanssaan yhteiskuvaan, ovat valitettavasti jo poistuneet keskuudestamme.

Vierailija
8/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop

Vierailija
9/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin vielä 12-vuotias.

Vierailija
10/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, ei ole koskaan tullut vastaan oikeaa julkkista. On sen verran harvassa. Voisin ehkä pyytää jos tulis, mutta b-luokan "julkkikset" (näyttelijät, muusikot, realitytähdet, tubettajat yms.) ei kiinosta.

Vierailija
11/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvaa, mutta nimikirjoituksen Tarmo Uusivirralta vähän ennen hänen kuolemaansa.

Vierailija
12/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen aina ihmetellyt että mitä ihmeen lisäarvoa tuo elämään yhteiskuva julkkiksen kanssa? En fanita ketään. Julkkiksista esitetään vain ihmisen ulkokuori ja todellinen persoona kätketään. Samanlaisia *askiaisia ne on kuin kuka tahansa.

Fanittamista pidänkin tosi lapsellisena touhuna.

Vierailija
13/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, läpällä yhden räppärin kanssa 👌😂 Olen 29-vuotias.

Vierailija
14/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kännissä pyysin Tuksua. Suostui vastahakoisesti.

Vierailija
15/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Enkä fanita ketään.

Vierailija
16/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan valokuvaamista ja haluisin ottaa joskus ihmisten koirista kuvan, mutten uskalla kysyä saako ottaa kuvan

Vierailija
17/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttia. Olen tavannut entistä, nykyistä ja tulevaa valtionjohtoakin työn merkeissä ja vapaalla, eikä ole ollut tarvetta ottaa kuvia todisteeksi.

Tässäkin näkyy ihmisten heikko itsetunto: omaa arvoa nostetaan julkisilla naamoilla. Oikeasti itseensä luottavan ei tarvitse. Minä riitän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi