Mikä Kalastajan vaimoa vaivaa?
On ollut viimeaikoina niin alakuloisissa tunnelmissa :(
Kommentit (10)
Miten voi ikävöidä Suomeen jos saa asua Norjassa
Viimeisin teksti kieli mielestäni jostain muustakin kuin koti-ikävästä. (Ap)
Miksi pitää vihjailla jotain ja jättää kuitenkin kertomatta? Juujuu, bloggaajallakin on yksityisyys, mutta miksi herättää spekulaatiota ja sitten av-mammat saavat keksiä teorioitaan..
Mulle tuli postauksesta ihan ekana kyllä mieleen, että se ois ottamassa lapset matkaan ja palaamassa ainakin yksin lasten kanssa Suomeen...
Voi olla että ohjailee lukijoita jo etukäteen siihen suuntaan että on muuttamassa koti-ikävän takia. Ikävä sanoa mutta olen miettinyt hänen miehensä makua paljon nuorempiin naisiin...Kalastajan rouva ei ole enää nuori, ehkä kalastajalla on tuoreemmat fisut verkossa.
No oikeasti uskon että Kalastajan vaimo romantisoi Suomea mm. siksi että Ollihan on kohta kouluikäinen ja moni tuntee oman kouluaikansa melko nostalgiseksi, ehkä vaimo tuntee jäävänsä jostain paitsi jos lapset menee Norjassa kouluun.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 20:28"]
Voi olla että ohjailee lukijoita jo etukäteen siihen suuntaan että on muuttamassa koti-ikävän takia. Ikävä sanoa mutta olen miettinyt hänen miehensä makua paljon nuorempiin naisiin...Kalastajan rouva ei ole enää nuori, ehkä kalastajalla on tuoreemmat fisut verkossa.
No oikeasti uskon että Kalastajan vaimo romantisoi Suomea mm. siksi että Ollihan on kohta kouluikäinen ja moni tuntee oman kouluaikansa melko nostalgiseksi, ehkä vaimo tuntee jäävänsä jostain paitsi jos lapset menee Norjassa kouluun.
[/quote]
miehen makua paljon nuorempiin naisiin? Mistä tällaista oikein revit? Heidän ikäeronsa ei todellakaan ole kovin suuri.
Mies näyttää ehkä ikäistään vanhemmalta lähinnä ahavoituneen ihonsa takia, sitä ei kuitenkaan nyt kannata sekoittaa fyysiseen ikään, merellä olo näkyy ihossa.
Olen säännöllinen lukija, enkä ole huomannut mitään erityistä alakuloa postauksissa.
Ihana Johanna ja kaunis perhe.
Ikävöi Suomea.