Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä leveistä hartioista naisella?

Vierailija
24.03.2019 |

?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tuntuu olevan vaikea ymmärtää, että miehiä kiinnostaa nainen kokonaisuutena.

Sitähän ei kysytty, mutta kerroin kuitenkin.

Vierailija
22/30 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole seksikästä muttei se diilintappaja ole.

Moni tuntemastani leveähartianaisista on biseks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ja eipä tuolle ominaisuudelle mitään voi. Pää näyttää pieneltä leveissä hartioissa ja tekee ulkonäön "isoksi", vaikka olisi pieni ja hoikka. Miehillä tämä vartalotyyppi näyttäisi hyvältä.

Vierailija
24/30 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hartiat leveämmät kun lantio. Mutta jos aletaan vertailemaan, ei hartiani ole erityisen leveät.

Asiaa ei tarvitse mietiskellä vaateostoksilla, eli ehkä lantioni onkin vain kapea.

Näytän urheilulliselta ja pidän vartalostani.

Vierailija
25/30 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään.

Vierailija
26/30 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä ja terveeltähän se näyttää

Vierailija
27/30 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kropan muodosta miltä ne näyttävät. Jos roteva harteikas nainen pukeutuu miehekkäällä tavalla, elehtii miesmäisesti ja äänikin on matala, niin eihän se naisellista ja nättiä ole. Ehkä nämä naiset eivät muutenkaan tarvitse naisellisuudestaan kommentteja ja kehuja.

Jos hän taas ei korosta harteitaan, pukeutuu sopusuhtaisiin hyvin istuviin vaatteisiin saaden vaikutelman tasapainoiseksi, niin kaunistahan se voi olla.

Vierailija
28/30 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin vartalon ominaisuus naisessa, varsinkin yhdistettynä paksuun niskaan. Oikeastaan kaikki muu negatiivinen menee läpi - lyhyet jalat, kapea lantio, ohut tukka, isot kädet, pienet rinnat ja mitä näitä nyt on, mutta leveitä hartiota en pysty sulattamaan. Olen itse kyllä pieni mies, se voi vaikuttaa.

Treenatut hartiat eivät haittaa, jos ovat kuitenkin luustoltaan kapeat.

M37

Vierailija
29/30 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoin vartalon ominaisuus naisessa, varsinkin yhdistettynä paksuun niskaan. Oikeastaan kaikki muu negatiivinen menee läpi - lyhyet jalat, kapea lantio, ohut tukka, isot kädet, pienet rinnat ja mitä näitä nyt on, mutta leveitä hartiota en pysty sulattamaan. Olen itse kyllä pieni mies, se voi vaikuttaa.

M37

Enkä mitenkään kuulosta katkeralta ja kateelliselta... :D No, miehissäkin on epämiehiä.

Vierailija
30/30 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Enkä mitenkään kuulosta katkeralta ja kateelliselta... :D No, miehissäkin on epämiehiä.

Törkeää puhua epämiehistä. Tietenkin nainen on nainen ja mies on mies huolimatta vartalon ominaisuuksista.

M37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan