Mitä mieltä leveistä hartioista naisella?
Kommentit (30)
Minulla on aika leveät. Pidän niistä.
Riippuu muistakin mittasuhteista, kurveista ym. Usein ihan ok. Voi olla pitkä, solakka ja leveäharteinen "uimarityyppiä". Sitten voi olla kurvikas ja leveäharteinen "filmitähtityyppiä". Hollywoodin kultakaudella ja sitten taas 80-luvulla naisetkin käyttivät leveitä olkatoppauksia.
No eihän se oo mikää tavoteltu piirre.. Mut siis ihmiset on erilaisii.
Suomes on pajon sellasii et on pieni alakroppa ja roteva yläkroppa.
Mul on just päin vastoin, tosin treenaaminen on ehkä vähän leventänyt hartioita, mut siis ne luut on tosi pienet.
Sit niit on eri mallisii, sellasii et on naisellinen mut sit taas myös semmosta joka ei niinkään.
Kaikissa on kauniita piirteitä. :DD!
Ite en olkatoppauksia käyttäis, mut joskus etenki ku en treenannu nii mul on ollu sellanen paita joka korosti hartioita ja se sopi mulle just siks ettei tullu kuitenkaan isot hartiat koska on luonnostaan pienet. :D
Uimareiden hartiat näyttää upeilta, ei siitä mihinkään pääse.
Hoitajissa näkee usein noita amatsoneja joilla on vahva yläkroppa mut jalat luikut. Ei oo nättiä, saisi olla sopusuhtaisempaa.
Minusta sporttinen ulkonäkö on hot eli ei haittaa jos on leveät hartiat ja urheilullinen vartalo muuten :)
Harvoin naisella ihan jättimäiset kuitenkaan on.
Vierailija kirjoitti:
Hoitajissa näkee usein noita amatsoneja joilla on vahva yläkroppa mut jalat luikut. Ei oo nättiä, saisi olla sopusuhtaisempaa.
Miten niin saisi? Miksi se haittaa ketään? Ei tarvitse tykätä, mutta että pitäisi jonkun mielestä olla tietynlainen kuulostaa jo naurettavalta. Ihan kuin ei saisi olla tietynmallinen.
Mulla on, miehet on haukkunut. On olleet kateellisia., samoin kuin pituudestani.
Uimareiden hartiat näyttää upeilta, ei siitä mihinkään pääse.
-no onhan ne maskuliiniset :D
Olen sitä mieltä, että leveäharteisella naisella on leveät hartiat, kapeaharteisella taas kapeat, ja molemmat ovat ok. Toki sopusuhtaisimkat hartiat ovat tavallisen levyiset.
siis mun ihanne on just tiimalasi ja joskus päärynäki. :D
tykkään myös muista. :D mut ihanteet on noi.. xD
Minä pidän leveistä hartioistani, koska ne tasapainottavat kokonaiskuvan. Kapeat tai normaalitkin hartiat tekisivät minusta liioitellun päärynän muotoisen. Onhan näille vaikea löytää vaatetta, jossa olkapäät olisivat kohdallaan, mutta onneksi ompelukone on keksitty. :)
Ovat tärkeä siitostamman ominaisuys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin saisi? Miksi se haittaa ketään? Ei tarvitse tykätä, mutta että pitäisi jonkun mielestä olla tietynlainen kuulostaa jo naurettavalta. Ihan kuin ei saisi olla tietynmallinen.
Vähän off-topic mutta täälläkin on lähes viikottain keskustelu siitä, millainen miehen kuuluu ulkoisesti olla. Valtaosa kommenteista alkaa sanoilla "miehen pitää olla...", ja yläpeukkuja satelee. Jaksan aina vuodesta toiseen hämmästellä naisten kaksinaismoralismia.
Hyvä peppu tasapainottaa vartalon jos leveät hartiat 👍
Vahvan näköiset naiset on ihania!
Minulla on uimarin vartalo, ja olen aina ollut ylpeä siitä. Olen hoikka ja suht. pitkä. Kroppani muodon perinyt isältäni, äitini pieni ja hentorakenteinen.
Uimarin hartiat. Voi korostaa hyvällä tavalla sporttisuutta.