Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä leveistä hartioista naisella?

Vierailija
24.03.2019 |

?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarin hartiat. Voi korostaa hyvällä tavalla sporttisuutta.

Vierailija
2/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekkäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika leveät. Pidän niistä. 

Vierailija
4/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu muistakin mittasuhteista, kurveista ym. Usein ihan ok. Voi olla pitkä, solakka ja leveäharteinen "uimarityyppiä". Sitten voi olla kurvikas ja leveäharteinen "filmitähtityyppiä". Hollywoodin kultakaudella ja sitten taas 80-luvulla naisetkin käyttivät leveitä olkatoppauksia.

Vierailija
5/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se oo mikää tavoteltu piirre.. Mut siis ihmiset on erilaisii.

Suomes on pajon sellasii et on pieni alakroppa ja roteva yläkroppa.

Mul on just päin vastoin, tosin treenaaminen on ehkä vähän leventänyt hartioita, mut siis ne luut on tosi pienet.

Sit niit on eri mallisii, sellasii et on naisellinen mut sit taas myös semmosta joka ei niinkään.

Kaikissa on kauniita piirteitä. :DD!

Ite en olkatoppauksia käyttäis, mut joskus etenki ku en treenannu nii mul on ollu sellanen paita joka korosti hartioita ja se sopi mulle just siks ettei tullu kuitenkaan isot hartiat koska on luonnostaan pienet. :D

Vierailija
6/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimareiden hartiat näyttää upeilta, ei siitä mihinkään pääse.

Vierailija
7/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajissa näkee usein noita amatsoneja joilla on vahva yläkroppa mut jalat luikut. Ei oo nättiä, saisi olla sopusuhtaisempaa.

Vierailija
8/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sporttinen ulkonäkö on hot eli ei haittaa jos on leveät hartiat ja urheilullinen vartalo muuten :)

Harvoin naisella ihan jättimäiset kuitenkaan on.

Vierailija
9/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekku?

Vierailija
10/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajissa näkee usein noita amatsoneja joilla on vahva yläkroppa mut jalat luikut. Ei oo nättiä, saisi olla sopusuhtaisempaa.

Miten niin saisi? Miksi se haittaa ketään? Ei tarvitse tykätä, mutta että pitäisi jonkun mielestä olla tietynlainen kuulostaa jo naurettavalta. Ihan kuin ei saisi olla tietynmallinen.

Vierailija
11/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, miehet on haukkunut. On olleet kateellisia., samoin kuin pituudestani.

Vierailija
12/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimareiden hartiat näyttää upeilta, ei siitä mihinkään pääse.

-no onhan ne maskuliiniset :D

Vierailija
13/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että leveäharteisella naisella on leveät hartiat, kapeaharteisella taas kapeat, ja molemmat ovat ok. Toki sopusuhtaisimkat hartiat ovat tavallisen levyiset.

Vierailija
14/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mun ihanne on just tiimalasi ja joskus päärynäki. :D

tykkään myös muista. :D mut ihanteet on noi.. xD

Vierailija
15/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän leveistä hartioistani, koska ne tasapainottavat kokonaiskuvan. Kapeat tai normaalitkin hartiat tekisivät minusta liioitellun päärynän muotoisen. Onhan näille vaikea löytää vaatetta, jossa olkapäät olisivat kohdallaan, mutta onneksi ompelukone on keksitty. :)

Vierailija
16/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tärkeä siitostamman ominaisuys

Vierailija
17/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin saisi? Miksi se haittaa ketään? Ei tarvitse tykätä, mutta että pitäisi jonkun mielestä olla tietynlainen kuulostaa jo naurettavalta. Ihan kuin ei saisi olla tietynmallinen.

Vähän off-topic mutta täälläkin on lähes viikottain keskustelu siitä, millainen miehen kuuluu ulkoisesti olla. Valtaosa kommenteista alkaa sanoilla "miehen pitää olla...", ja yläpeukkuja satelee. Jaksan aina vuodesta toiseen hämmästellä naisten kaksinaismoralismia.

Vierailija
18/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä peppu tasapainottaa vartalon jos leveät hartiat 👍

Vierailija
19/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvan näköiset naiset on ihania!

Vierailija
20/30 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on uimarin vartalo, ja olen aina ollut ylpeä siitä. Olen hoikka ja suht. pitkä. Kroppani muodon perinyt isältäni, äitini pieni ja hentorakenteinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi