Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Adressi erotetun opettajan puolesta (linkki)

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo se tilanne. Mä kuvittelin että ruokalasta poistaminen olisi ollut pidempikestoisempi juttu. Tuossa oppilas vain poistettiin ruokalasta ja se oli siinä. Jos tuon takia on erotettu niin huh, huh. Joo, allekirjoituksia kehiin!!!!

Vierailija
22/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun pojan saa heittää pois luokasta, ruokasalista tai koulusta jos ei puhetta tottele!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin linkin facebookissakin jakoon. En selvästi ole ainoa joka ei ymmärrä erottamista. Opettajilla pitäisi ehdottomasti olla oikeus käyttää voimaa tuollaisissa tapauksissa. Opettajat tekevät arvokasta työtä siitäkin huolimatta, että usein kohtaavat ilkivaltaa kouluajan ulkopuolella mm. omaisuuteensa, häirikköpuheluina, perättömine ilmiantoineen, netissä haukkumisineen ja Suomessa on valitettavasti todellinen uhka myös koulusurmat.

OPETTAJILLE LISÄÄ OIKEUKSIA!!!!

Vierailija
24/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita nimeäni, koska en tiedä mitä on tapahtunut. En halua asettua kummankaan puolelle asiassa josta en tiedä kuin lehtien kirjoittamat jutut. Entä jos todetaan että opettajan toimet oli ylimitoitettuja? En mä halua kannattaa lasten pahoinpitelyä, en vaikka se lapsi olis häirikkö. En tiedä toisen osapuolen näkemystä, joten jätän homman niille jotka tietää. Jos homma on kuten opettaja sanoo, niin eiköhän juttu kaadu ilman hyödyttömiä adressejakin.

Vierailija
25/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita nimeäni, koska en tiedä mitä on tapahtunut. En halua asettua kummankaan puolelle asiassa josta en tiedä kuin lehtien kirjoittamat jutut. Entä jos todetaan että opettajan toimet oli ylimitoitettuja? En mä halua kannattaa lasten pahoinpitelyä, en vaikka se lapsi olis häirikkö. En tiedä toisen osapuolen näkemystä, joten jätän homman niille jotka tietää. Jos homma on kuten opettaja sanoo, niin eiköhän juttu kaadu ilman hyödyttömiä adressejakin.

Vierailija
26/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta opettaja vain siirsi pojan napakasti ruokalan ulkopuolelle. Aivan oikein teki!!!

Vierailija
27/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 19:59"]

[/quote]

Ihmiset käy kyllä kirjoittaan homoliitojen puolesta mutta eivät siitä että opettajat saavat pitää kuria koulussa. Itse pitää varmaan palkata joku täysin ulkopuolinen kurittamaan sitten niitä meidän lapsen oppimista haittaavia häiriköitä.

Vierailija
28/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä adressin tärkein viesti on tämä joka siinä lukeekin:

"VAADIMME

että laaditaan yhteisesti sovitut pelisäännöt koulukurin palauttamiseksi. Kasvatusvastuuta pakoileva nykykulttuurimme  on tehnyt opettajista hampaattomia ja kädettömiä auktoriteetteja. Nuorison keskuudessa lisääntyvä pahoinvointi on tehnyt oppilaitoksista levottomia ja kotioloista saatu olematon tuki ei edesauta oppimismiljöön pitämisenä edes jotakuinkin normaalina. Opetushallituksen on laadittava kaikille selvät säännöt sekä ohjeet tilanteisiin joissa ajaudutaan provosoivaan tai hyökkävään käytökseen. Niin opettajien kuin oppilaidenkin tulee olla tietoisia sallittujen ja turvallisten voimakeinojen käytöstä oppilaan rauhoittamiseen. Oikeudenmukainen kohtelu puolin ja toisin selkeyttäisi koulun ja kodin roolit. Toimintamallit voimakeinojen käyttöönottoon konfliktien sattuessa tulee prosessoida ja esimerkein havannoida oppilaiden ja opettajien tietoisuuteen."

Vierailija
29/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen tuossa videossa seissoo sen opettajan vieressä aluksi? Rehtori? Taisi jättää itse tässä virkavelvollisuuden ja kollegiaalisen tuen täyttämättä paeten tilanteesta!

Vierailija
30/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen yhden häirikön käyttäytymisestä kärsii koko luokka ja pahimmassa tapauksessa koko koulu. Luokassa ei ole työrauhaa eikä ruokalassa ruokarauhaa. Tuo nuori kuuluisi erottaa koulusta eikä opettaja, joka toimi aivan oikein.

Vierailija
31/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 19:59"]

[/quote]

Ihmiset käy kyllä kirjoittaan homoliitojen puolesta mutta eivät siitä että opettajat saavat pitää kuria koulussa. Itse pitää varmaan palkata joku täysin ulkopuolinen kurittamaan sitten niitä meidän lapsen oppimista haittaavia häiriköitä.

[/quote]

Kuten sanoin, minä en tiedä mitä tapahtui ja kuka teki ja mitä teki. Iltapäivälehtien mukaan mä en adresseja allekirjoittele. Ne otsikot on niin nähty. Uskon että oikeus tapahtuu vaikken mä nimeäni mihinkään nettiadressiin kirjoitakaan. Ei niistä adresseista muuten oikeasti ole mitään hyötyä edes. Kunhan ihmiset kuvittelee vastustavansa jotain. Parempi on sekin aika käyttää omiin lapsiin ja opettaa niille käytöstapoja, huomattavasti hyödyllisempää. Sama juttu näissä facebook jakamisissa, jos sekin aika käytettäis lapsiin niin ehkä yksi häirikkö käyttäytyis huomenna koulussa paremmin. Ei nettiadressit tai facebook niitä lapsia kasvata. Mutta tunteehan sitä olevansa vähän parempi ihminen kun hyppää hysteriajunaan mukaan.

Vierailija
32/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on sitten koulut sillä mallilla että tarvitaan vartijat pitämään yllä kuria ja takaamaan työskentelyrauha niin opettajille kuin niille oppilaille jotka haluavat opiskella rauhassa. Järkyttävää että tähän tosiaan on tultu.

kakarat saa hyppiä silmille miten haluaa; homotella, huoritella, vitutella ja haistatella, rehennelle ja röyhistellä, häiriköidä, terrorisoida jne. Ja kukaan ei voi mitään. Isät ja äidit pillittää kun on jaskajokusia kielletty ja komennettu "kun se vaan haluaa ilmaista itseään".

Vierailija
33/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitin.

Vierailija
34/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 20:39"]

Kohta on sitten koulut sillä mallilla että tarvitaan vartijat pitämään yllä kuria ja takaamaan työskentelyrauha niin opettajille kuin niille oppilaille jotka haluavat opiskella rauhassa. Järkyttävää että tähän tosiaan on tultu.

kakarat saa hyppiä silmille miten haluaa; homotella, huoritella, vitutella ja haistatella, rehennelle ja röyhistellä, häiriköidä, terrorisoida jne. Ja kukaan ei voi mitään. Isät ja äidit pillittää kun on jaskajokusia kielletty ja komennettu "kun se vaan haluaa ilmaista itseään".

[/quote]

Komppi tälle.

Ja allekirjoitettu!

Vierailija
35/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 20:24"]

Kuka nainen tuossa videossa seissoo sen opettajan vieressä aluksi? Rehtori? Taisi jättää itse tässä virkavelvollisuuden ja kollegiaalisen tuen täyttämättä paeten tilanteesta!

[/quote]
Minä en tiedä kuka se on ja mitä se teki.

Vierailija
36/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On allekirjoitettu.

Vierailija
37/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitin todellakin! Haluan rauhan tulevalle koululaiselleni.

Vierailija
38/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajille lisää oikeuksia!!!

Vierailija
39/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 20:35"]

Kuten sanoin, minä en tiedä mitä tapahtui ja kuka teki ja mitä teki. Iltapäivälehtien mukaan mä en adresseja allekirjoittele. Ne otsikot on niin nähty. Uskon että oikeus tapahtuu vaikken mä nimeäni mihinkään nettiadressiin kirjoitakaan. Ei niistä adresseista muuten oikeasti ole mitään hyötyä edes. Kunhan ihmiset kuvittelee vastustavansa jotain. Parempi on sekin aika käyttää omiin lapsiin ja opettaa niille käytöstapoja, huomattavasti hyödyllisempää. Sama juttu näissä facebook jakamisissa, jos sekin aika käytettäis lapsiin niin ehkä yksi häirikkö käyttäytyis huomenna koulussa paremmin. Ei nettiadressit tai facebook niitä lapsia kasvata. Mutta tunteehan sitä olevansa vähän parempi ihminen kun hyppää hysteriajunaan mukaan.

[/quote]

Se on ihan hyvä, että uskot oikeuden tapahtuvan ilman, että itse joudut asialla päätäsi vaivaamaan. Alamaisen jalo velvollisuus on ulkoistaa oma päätöksentekonsa valtaeliitille ja uskoa, että se toimii oikein. Eiväthän viranomaiset voi tehdä virheitä, eiväthän?

Vierailija
40/46 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten jo aika moni allekirjoittanut adressin, yli 26000 kun viimeeksi katsoin. Nopeaa vauhtia etenee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä