Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni tunnusti yli vuoden mittaisen salasuhteen

Vierailija
08.04.2013 |

Täysin puun takaa tuli tunnustus. Omatunto kuulemma painoi niin paljon. Oli kuulemma tunteita kovastikin tässä suhteessa mukana. En tiedä ollenkaan mitä ajatella. Meillä on yksi lapsi. Hänen takiaan tekisi mieli yritä vielä, mutta toisaalta lapsen takia petos tuntuu entistä suuremmalta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi?

Vierailija
2/8 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä lortto pihall

pettää uudestaan varmasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän avioliittomme parani sen jälkeen kun mies tunnusti vastaavan asian. opimme molemmat puhumaan siitä mitä elämältä haluamme ja kunnioittamaan toisiamme enemmän. Enää emme pidä toisiamme itsestäänselvyytenä.

Vierailija
4/8 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimollasi huono omatunto siksi että on tehnyt väärin, vai sen takia että on loukannut sinua?

Entä miksi kertoi sinulle? Sen takia, että jos kertoo, voi jatkaa ilman valehtelemista (ja huonoa omaatuntoa) vai siksi, että halusi olla sinulle rehellinen?

Jos hän haluaa jatkaa kanssasi, miksi haluaa? Rakastaako sinua vai pääseekö helpommalla jatkamalla kanssasi? Miksi itse haluat jatkaa? Rakkaudesta vai koska pääset helpommalla?

Jos nyt annat anteeksi, annatko todella vai yritätkö vain parhaasi mukaan unohtaa koko jutun? Pystytkö unohtamaan niin, ettei asia vaivaa sinua ja et muutu mustasukkaiseksi kyttääjäksi?

Nämä asiat selvitin itse kun olin samassa tilanteessa. Auttoi selkeyttämään ajatuksia ja parisuhdetta :)

Vierailija
5/8 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli vuosi...huh huh

Muutaman kerran seksisekoilun voisin EHKÄ harkita antavani anteeksi, mutta noin pitkä suhde on jo vaatinut niin systemaattista kusetusta vaimosi puolelta, että sitä en voisi unohtaa.

Vierailija
6/8 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hiljattain kuulemma tvannut miehen, ja sen jälkeen alkoi miettiä asioita ja omatunto soimasi niin pahasti ett ä oli pakko kertoa. Ei kai itsekään ollut ajatellut aikaa tunnustuksen jälkeen

Vierailija
7/8 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 16:48"]

Täysin puun takaa tuli tunnustus. Omatunto kuulemma painoi niin paljon. Oli kuulemma tunteita kovastikin tässä suhteessa mukana. En tiedä ollenkaan mitä ajatella. Meillä on yksi lapsi. Hänen takiaan tekisi mieli yritä vielä, mutta toisaalta lapsen takia petos tuntuu entistä suuremmalta.

[/quote]

Eli suhde siis ilmeisesti loppui, eikä hänen tahdostaan ja nyt avautuu sinulle koska on paha olla ja pakko saada purkaa pahaa oloaan jollekin. Hän tietää, että sinä kyllä hyväksyt mitä vaan, joten avautuu paremman puutteessa sinulle. Voithan sä vielä yrittää, mutta totuus on se, että kulman takana odottaa jo seuraava salasuhde. Eli tunteita sinua kohtaan ei juurikaan ole, eikä jatkossakaan, muuta kuin hetken aikaa siinä kohtaa, kun salasuhde jättää ja joku täytyy olla kun yksin ei halua jäädä.

Usko minua, minä tiedän, koska olen ollut juuri vaimosi kaltainen, vaikka miespuolinen olenkin. Kerroin myös vaimolleni salasuhteestani siinä kohtaa kun salasuhde jätti ja olin sitä mieltä sai olla laitimmainen kerta, ei ollut. Lopppujen lopuksi lähdin siitä suhteesta sen viimeisen salasuhteen matkaan, mikä päätös olisi toki pitänyt tehdä jo ennen niitä salasuhteita, koska en rakastanut vaimoani, vaikka niin jossain kohtaa kuvittelinkin. Hän oli vain mukava kaveri, joka antoi minun säätää kaikessa rauhassa, vaikka se häntä varmasti paljon loukkasinkin.

Vaimoni jälkeen en ole ketään pettänyt, vaikka ei kaikki suhteet senkään jälkeen ole onnellisia olleet. Olen kuitenkin vartuttuani oppinut arvostamaan kumppaniani ja ymmärtänyt, että syrjähypyt eivät kuulu tasapainoiseen parisuhteeseen. Suosittelisin kytkimen nostoa tässä kohtaa, mutta mahdollisimman hyvät välit vaimoon säilyttäen, siis  lapsen vuoksi.

Vierailija
8/8 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin vaadit lopettamaan sen suhteen tai sitten eroatte nyt heti. Älä nyt vaan päästä muijaa liian helpolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän