Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukekaapa tätä koiraihmisten keskustelua

Vierailija
08.04.2013 |

http://www.petsie.fi/forums/1313-keraatko-koiran-kakat

Ihan naurettavia pointteja joillakin ja kyllä näkee miten itsekkäitä koiraihmiset ovat.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilta kuullostivat..

Vierailija
2/22 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 15:28"]

Lapsilta kuullostivat..

[/quote]

No eikö koiraihmiset usein ole aika lapsellisia...? Ja lapsia tai ei, ulkoiluttajalla on VELVOLLISUUS kerätä koiran paskat, sitten syytän vanhempia kun ovat pennuistaan tuollaisia fanaattisia huithapeleita kasvattaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat pois tuollaisilta.

Vierailija
4/22 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollan nyt vuosi asuttu suositun koiran ulkoilutusreitin varrella ja enää en yhtään ihmettele miksi joillain tyypeillä kilahtaa ja sitten luetaan näistä myrkyttäjistä.

Vierailija
5/22 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi tiet on ihan varsinaisia miinakenttiä tällä hetkellä... Ihan oikeasti, tekis mieli syöttää ne paskakasat koirille ja omistajilleen. Teiden kunnosta päätellen täällä päin ei liiku yhtään fiksua koiranomistajaa, joka siivoais koiransa jätökset.

Vierailija
6/22 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla palstalla on suurin osa vielä teinejä eli alaikäisiä, joitakin aikuisiakin joukossa. Joten ei kannata ottaa turhan vakavasti.

Vierailija
7/22 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni väittää koirien tekevän tarpeensa vain kauas pusikkoon tai ojanpohjalle. Pusikko ja ojanpohja on ilmeisesti aika laaja käsitys, kun lumien sulaessa tienreunoilta paljastuu paljon jätöksiä. Eikö koiranomistajat oikeasti tajua, että tien reuna ja nurmikko ei taianomaisesti siirry talven aikana. Ei lumipenkka tee siitä alueesta hoitamatonta ja ne kakat tulee ihan aikuisten oikeesti esiin keväällä sieltä lumipenkasta.

Toiseksi en ymmärrä miksi koiranomistajat eivät halua ehkäistä sisäloisien leviämistä. Sisäloisten munat kestävät usein pakkasta ja leviävät lumien sulaessa isollekin alueelle.  Onko niin harva koiranomistaja oikeasti koirarakas?!

Olen koiranomistaja ja hävettää tämä touhu. Kerään koirani kakat kaikkialta muualta paitsi metsästä (Tosin tätä ei varmaan kukaan enää usko).

BTW Jos koiran uloste haisee todella pahalle kannattaa tarkistuttaa ruokavalio. Kun ruokailu on kunnossa se uloste ei haise niin pahalle, etteikö sitä solmitussa pussissa voisi kantaa. (Tai sitten se koira olis pitänyt jättää hankkimatta)

Vierailija
8/22 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa ymmärtää miten tämä muutaman viikon "koirankakka" sesonki keväällä on joillekkin niin ylitsepääsemättömän hankalaa aikaa. Ne on kaikki muutaman viikon päästä maatuneita, take a chill pill. Mua ainakin ärsyttää suunnattomasti enemmän se, että jotkut antavat koiransa ihan ympäri vuoden kakkia keskelle kulkuteitä... ja roskaajat (muovi kun ei tunnetusti maadu).. ja ihmiset, jotka kakkaa ulos.

Ja ennen kuin kukaan rupeaa räyhäämään, niin siivoan koirani kakat.

Vierailija
9/22 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää se, että ihmiset tulevat kadulla raivoamaan koiranjätöksistä kenelle tahansa vastaantulevalle koiranulkoiluttajalle... Aivan kuin olisi minun vastuullani kerätä myös muiden koirien jätökset.

Vierailija
10/22 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida uskaltaa avata tuota linkkiä. Koiraihmiset on melkein yhtää pahaa minäminäminä-porukkaa kuin hevosihmiset.

Vierailija
11/22 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ne kakat josain tien vierustassa haittaa. Mutta valitettavasti on näitä tapauksia, jotka antavat koirisen paskoa minne sattuu.

Esimerkkinä meidän yläkerran asukit (muuttivat pari kuukautta sitten). Heillä neljä koiraa joiden antavat paskoa jopa etupihan nurmelle. Yksi läjä löytyi juuri tuosta asfalttialueelta. Ja siis ihan todistettavasti jätökset ovat heidän koiriensa. Minä ja muutama muu asukki ollaan asiasta heille huomautettu ja pyydetty keräämään läjät. Mutta mitään ei tapahdu. Ei luulisi olevan suuri homm noukki läjät ja nakata roskikseen.

Vierailija
12/22 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä kerään koirien jätökset, niin omani kuin toistenkin, jos siinä oman koirani tortun välittömässä läheisyydessä sellainen on. Koiranpaskoista räyhääviille ohikulkijoille näytän keskisormea ja toivotan hyvät päivänjatkot. Saatanpa iskeä jopa täyden paskapussin sellaiselle käteen.

Nykyinen koirani on sellainen hienohelma kadulle paskoja, edelliset menivät niin pitkälle pöpelikköön kun vaan hihnaa riitti eivätkä koskaan kadulle tehneet.

Vierailija
13/22 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 17:24"]

Esimerkkinä meidän yläkerran asukit (muuttivat pari kuukautta sitten). Heillä neljä koiraa joiden antavat paskoa jopa etupihan nurmelle. Yksi läjä löytyi juuri tuosta asfalttialueelta. Ja siis ihan todistettavasti jätökset ovat heidän koiriensa. Minä ja muutama muu asukki ollaan asiasta heille huomautettu ja pyydetty keräämään läjät. Mutta mitään ei tapahdu. Ei luulisi olevan suuri homm noukki läjät ja nakata roskikseen.

[/quote]

Onneksi en asu teidän talossa. Olisi vain ajan kysymys, milloin mulla flippais totaalisesti ja paskat olis noiden naapurien postiluukussa.

Vierailija
14/22 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 17:24"]

En taida uskaltaa avata tuota linkkiä. Koiraihmiset on melkein yhtää pahaa minäminäminä-porukkaa kuin hevosihmiset.

[/quote]

Pahimpia ovat koira-heppa-combot.

Vierailija
15/22 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 17:17"]

Itseäni ärsyttää se, että ihmiset tulevat kadulla raivoamaan koiranjätöksistä kenelle tahansa vastaantulevalle koiranulkoiluttajalle... Aivan kuin olisi minun vastuullani kerätä myös muiden koirien jätökset.

/quote]

Tätä minäkin pelkään. Eikä muuten tarvitse olla montakaan koiraa, kun saa yhden tien reunan törkeän näköiseksi talven aikana. Eihän ne kikkareet maadu pakkasella, ja jos vaikka kaksi koiraa kakkii koko talven samoille paikoille (niin kuin monesti koirat tekevät), niin kyllähän sitä kertyy. Että tyhmää on syyttää kaikkia koiranomistajia tästä.

Kyllä minuakin ärsyttää, kun se oma koira joutuu toisten paskoissa kulkemaan (tien  reunassa). Omaani en edes päästä tarpeilleen ennen kuin sopiva paikka, eli metsikkö on löytynyt. Ja sielläkin sitten pois poluilta. 

Vierailija
16/22 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua miten kynnykseksi joillakin nousee roskikset?! Kyllä ne paskat pitää jaksaa kantaa kotiroskikseen asti jos tarkoitukseen varattua roskista ei ole matkalla. Koiranomistajathan on olevinaan niin reippaita ulkoilijoita mutta kun pitäisi muutaman sadan gramman pussi oman piskin paskaa kantaa niin voivoi kun on vaikeaa.

Lapsellista sakkiahan ne valitettavasti usein ovat.

Vierailija
17/22 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois... jos koiranpaskat häirittee... ekan sateen jälkeen ei niitä enää nää en tajua tätä valitusta vuodesta toiseen...

Vierailija
18/22 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo keskustelu oli VIISI VUOTTA vanha ja keski-ikä keskustelijoilla taisi olla 15-vuotta.

Vierailija
19/22 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on se silti että suurin osa on lasikaa sakkia. Meillä on tienvieret täynnä koiran paskaa, molemminpuolin tonttimme kohdalla. Vaikka meillä ja tien toisella puolella asuvalla on molemmilla tarra roskiksessa että kakka pussit saa jättää roskikseen -.-' Siksipä olen alkanut tarkkailemaan suurpiirteittään kenen koira paskoo jotta osaan palauttaa omistajalleen :D

Vierailija
20/22 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on koira ja kerään kakat (paitsi sieltä metsästä). Todella inhottavaa kävellä nyt keväällä tuolla, kun kakkakasoja on kaduilla asti ja vaunuilla kulkeminen on yhtä kurkkimista vaunujen yli ja pujottelua välillä kahdella renkaalla. Lisäksi siinä vahdit ettei taapero astu päälle tai mene tutkimaan niitä läjiä.

Meidän lähistöllä asuu joku jonka koira kakkkaa kesälläkin keskelle katua! Montakohan kertaa niihin astuttiin tänne muutettua, kun ei tullut mieleen, että joku voi tehdä keskelle ja vielä omistaja jättää keräämättä sellaiset! ARGH!

Kyllä hävettää kulkea tuolla koiran kanssa ja katsella niitä läjiä ja varmaan aika monet vastaantulevat miettii, että minäkin kuulun noihin läjien jättäjiin vaikka kerään ne joka kerta.