Onko teidän työpaikalla pahantahtoisia supattelijoita?
Tässä sanotaan, että supattelijat ovat työpaikkojen pahimpia kiusaajia, vaikka eivät suoranaisesti kiusaakaan. Supatellaanko teidän töissä? Lukekaa ja jakakaa.
https://blogit.apu.fi/anzionmukaan/supisijat-nuo-tyopaikkojen-verenhimo…
Kommentit (8)
Ai että onko!? 😂 Mitä muuta voit odottaa naisvaltaisella alalla, jossa kaikki tekevät samaa työtä samalla palkalla, mutta silti joukkoon mahtuu aina niitä jotka ovat niin kovin paljon parempia kuin kaikki muut. Ja tekevät tietenkin enemmän, sekä ovat itse virheettömiä.
Khyllä vain. Yks heistä (onneksi) kehtaa ihan avoimestikin no, tyydyttää tiedonhalunsa. Arvostan kyl. Mut aikuiset naiset supattelemassa, ei hitto. Aika keskenkasvuista..
Kyllä riittää, eikä todellakaan pelkästään naisia.
Valitettavasti yksi sellainen on päätynyt työpaikalleni, jossa on muuten mahtava ilmapiiri. Yritän vältellä parhaani mukaan, koska en tahdo joutua tilanteeseen jossa minulle supatellaan sontaa muista kivoista kollegoista. Tämä supattelija ei tajua että ainoa ikävä ihminen työpaikallamme on hän itse.
Ei mutta yksi käärme on. Haukkuu jokaisen selän takana. Minutkin on haukkunut muun muassa siitä etten mennyt tekemään hänen töitään ennen kuin työaikani oli edes alkanut.
Ei kai, mutta sellaista ignooraamista (puheisiin reagoimattomuutta), merkitsevää katseiden vaihtoa ja naureskelua tuntuu kyllä olevan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai, mutta sellaista ignooraamista (puheisiin reagoimattomuutta), merkitsevää katseiden vaihtoa ja naureskelua tuntuu kyllä olevan.
Tai no, ehkä tuo on juuri sitä supattelua, vaivihkaista ja hienovaraista kiusaamista. Jotain tuollaista olen ollut huomaavinani. Jos se on todellista, pyrin vaihtamaan työpaikkaa. Toivottavasti ylireagoin ja kuvittelen.
Ei ole. Meidän työpaikan supattelijat on hyväntahtoisia.