Kuinka vanhaksi seurasit nuorisomuotia, uusia bändejä jne.?
Kommentit (19)
Edelleenkin seuraan uusia bändejä. Toki siis genrestä joka itseäni kiinnostaa :) Muoti ei ole ikinä kiinnostanut, olen aina pukeutunut siten kuten itse haluan (vaikka olinkin koulukiusattu sen takia). t. 33v.
Seuraan muotia ja uusia bändejä edelleen, ja tuskin lopetan koskaan. Olen 33.
Jonnekkin ehkä 9-10v asti. Sen jälkeen en ole seurannut muotia, tai kuunnellut yhtäkään pinnalla olevaa musaa. En katsonut yhtäkään pinnalla olevan musiikin musavideota, en googlannut yhtäkään pinnalla olevaa artistia. En tiedä miltä ne artistit, jotka eivät ole jakaneet itsestään lähes alastonkuvia somessa ja tällä tavoin päätyneet lehtiin, edes näyttävät. Ei vain kiinnosta. Metallimusiikki sitä vastoin <3
n16
Olisnkohan jonnein 3-ymppiseksi ollut ihan perillä siitä kuka kukin on ja joku Suosikki ei tuonut yllätyksiä, tunnistin artistien naamat. Nykyään en tunnista enää ulkomaalaisia näyttelijöitä ja muoti-ikoneita, laulajia puoliksikaan jostain Seiskan sivuiltakaan. Kuuntelen kyllä todella paljon musiikkia, mutta en katsele videoita lainkaan. En ole kiinnostunut enää nuorten viilityksistä kuten bloggaamisesta, merkkilaukkujen kuolaamisesta tai hiusmuodista/ tekoripsistä/rannerenkaista/selfieistä/ sisustusvimmasta. 44v
Eikö muoti ja musiikki kuulukaan kaikille? Ei vitsi siinä vaiheessa kun käytän sanaa "nuorisomuoti", niin tiedän todella tulleeni vanhaksi...
T. 31v.
Olen 35, kyllä uudet bändit kiinnostaa vieläkin..Ei ehkä samalla tavalla kuin aiemmin enkä seuraa niin intensiivisesti mutta en voi sanoa, että ei kiinnostaisi.
En ole koskaan ollut kiinnostunut valtavirtamuodista, joten en keksi, milloin olisin lakannut seuraamasta sitä.
Nuorisomuoti ja uudet bändit eivät ole koskaan kiinnostaneetkaan. Nyt olen 24.
Listauutuudet kiinnostavat vieläkin , 40v. Nuorisomuoti jäi ainakin 10v sitten.
Muotia seuraan työn takia koko ajan, bändejä mielenkiinnon vuoksi jonkin verran.
- 42v
mun mielestä on normaalia elää yksi vuosikymmen täysillä ja jämähtää sitten siihen. naurattaa ne jotka oli hoppareita, sitten stringipeppu-lv-laukku-pissiksiä ja nyt 35-vuotiaana vielä indie-hipstereitä.
mitä on "nuorisomuoti"?
seuraan muotia ja musiikkia ihan siinä missä muitakin yhteiskunnan ilmiöitä mutta varmaan kaikki lasten ja teinien jutut menee ohi iästä ja elämäntilanteesta johtuen.
Ehkä 12-13 vuotiaaksi asti? Nyt olen 21,enkä a) tiedä, mikä on muotia tällä hetkellä ja b) tiedä, mitä kaupallisilla radiokanavilla soitetaan.
nuori kundikaveri,voit kuvitella ja kahden teinin äitinä seuraan todella kaikkea mikä on nyt pinnalla.
13-v.