Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Minkälainen on tuntemasi 18.1, 16.5, 14.6, 23.7, 29.9, 30.9, 7.10, 8.10, 9.10, 10.10, 18.10, 18.11, 25.11 syntynyt?
24.03.2019 |
Kun kuvailet niin laita päivämäärä eteen. :)
Kommentit (25)
Tosi typerä aloitus....ihan sama kuin kysyisi onko ketään 16.8.1973 syntynyt enää elossa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Vastaa nyt miksi sä tällaista kyselet? Ja mikset laita pistettä kuukauden jälkeen?
Hän on kysellyt tätä samaa lukuisia kertoja aiemminkin. On itse horoskoopissa rapu ja kuvailunsa mukaan hyvin tyypillinen. Exänsä on tuolloin lokakuun alkupuolella syntynyt, käyttäytyi jotenkin ilkeästi, ja ap yrittää selitellä asiaa itselleen horoskoopilla.
Alue: Aihe vapaa
Tunnen tuolta listalta kaksi: kaverini on 14.6. syntynyt ja sukulaismieheni 29.9. Lisäksi oma almanakkapäiväni (ns. "nimipäivä") on myös 29.9, yksi sukulaistyttö on syntynyt hyvin lähellä noita Ap:n antamia lokakuun päivämääriä, nimittäin 5.10, ja samana päivämääränä on syntynyt myös toisen kaverini poika, sekä lisäksi tunnen yhden 10.10. kuolleen (eli siis tunsin hänet ennen kuin hän kuoli).
Ja kyllä täytyy sanoa, että kaikilla näillä on tai oli niin hämmästyttävän paljon samoja piirteitä ja ominaisuuksia, ettei se voi mitenkään olla sattumaa:
Kaikilla on ollut pää olkapäittensä yläpuolella, kaksi kättä, kaksi jalkaa, kymmenen sormea, kymmenen varvasta, yksi polvi kummassakin jalassa ja yksi kyynärpää kummassakin kädessä, kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi nenä: lisäksi kaikki ovat vielä puhuneet samaa kieltäkin, suomea, ja olleet ihonväriltään ns. "valkoisia". Kaikki ovat lisäksi olleet alle kolme metriä pitkiä ja kävelleet "takaraajoillaan" (=jaloillaan).
Kun tällaisia juttuja tarkemmin tutkii, niin kyllä sen väkisinkin joutuu kaiken uskottavan tutkimusnäytön perusteella myöntämään, jos vain haluaa olla älyllisesti ja tieteellisesti rehellinen, että periskoopit pitävät paikkansa ja että junien, lentokoneitten, bussien sekä rehusäiliöautojen asento sekä sijainti yksilön syntymähetkellä määrittävät millainen persoonallisuus ja sielu ihmiselle kehittyvät.
Itse olen periskooppimerkiltäni pingviini ja isotoopissa jäähtyvä raskas vesi.