Onko muita miehiä, jotka eivät tykkää käsi- tai suuhoidosta?
Kommentit (16)
Käsi on tehokkain, nopea ja voimakas. Vaimo tykkää nähdä kun lentää. Joskus jopa silmään.
Pitkään yhdessä; oltu,
Nyt mies alkanut pitämään kun runkkaan häntö kädellä runsaan rasvan kanssa,
Hieron ja puristelen keppiä eri tavoilla ja voimakkuuksilla.
En juuri piidä suikkareista (vaikkq nuolen kuin labradori) enkä paljoakaan käteen vetämisestä (vedän kyllä itse). Enkä missään nimessä kaipaa peräreikää. Lähinnä pimppi innostaa.
Hämmästyttää, että joku ei tykkää. Olisiko tykkäämättömyydessä kyse:
- estoista, jolloin kokee sen vääräksi tai sellaiseksi mitä ei saa tehdä
- siitä, että pitää naista puhtoisena Madonnana/äitinä, ja "eihän Madonna/äiti ei voi tehdä sellaista"
- huonosta itsetunnosta/alemmuudentunteesta jolloin ei kykene olemaan nautinnon saajan asemassa
En ole vielä tavannut tuota taruolentoa, eli miestä joka ei tykkäisi suihinotosta
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä tavannut tuota taruolentoa, eli miestä joka ei tykkäisi suihinotosta
Ainahan on kuitenkin AP.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tavannut muutaman naisen jotka ei yksinkertaisesti osaa tuota taiteenlajia.
Suulla hampaat nirhaa meisseliä.
Tai kokoajan taukoa.
Kädellä taas voi olla helposti aivan liian kovakourainen.. Tuntuu kuin jotkut yrittäisivöt repiä kikkelin irti.
Mieseikähiiri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tavannut muutaman naisen jotka ei yksinkertaisesti osaa tuota taiteenlajia.
Suulla hampaat nirhaa meisseliä.
Tai kokoajan taukoa.Kädellä taas voi olla helposti aivan liian kovakourainen.. Tuntuu kuin jotkut yrittäisivöt repiä kikkelin irti.
Pahimpia ovat nuoret naiset jotka suu auki hakkaa päätään kuin tikka. Ja samalla tekevät kielellään esteen, että ei vahingossakaan mene syvemmälle tai että tuntuisi mitään puristusta. Ja kun yrittää opastaa tai vihjata, niin saa niskojen nakkelua ja kuulla, että "kaikki muut on kyllä sanoneet, että mä oon tosi hyvä"
Mutta, tykkään silti :)
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttää, että joku ei tykkää. Olisiko tykkäämättömyydessä kyse:
- estoista, jolloin kokee sen vääräksi tai sellaiseksi mitä ei saa tehdä
- siitä, että pitää naista puhtoisena Madonnana/äitinä, ja "eihän Madonna/äiti ei voi tehdä sellaista"
- huonosta itsetunnosta/alemmuudentunteesta jolloin ei kykene olemaan nautinnon saajan asemassa
Minun mieheni ei ole mitenkään estoinen, harrastamme mm. bdsm:ää ja hän tykkää olla piiskattavana. Silti hän ei tykkää suihinotosta.
Vierailija kirjoitti:
En nyt vielä ole tavannut naista joka oikeasti ois hyvä suihinottaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt vielä ole tavannut naista joka oikeasti ois hyvä suihinottaja.
Minä olen tavannut monta naista jotka osaavat homman hyvin. Kuka nyt alkais seukkaamaan naisen kanssa joka ei ota tai ei osaa ottaa suihin.
En ole koskaan lauennut suuseksistä.
Hyvää esileikkiä se on.
Ehkä johtuu siitä, että minut on lapsena ympärileikattu ja terska on epäherkkä?
Impulsiivinensonni kirjoitti:
Ehkä johtuu siitä, että minut on lapsena ympärileikattu ja terska on epäherkkä?
Kyllä. Miehen silpominen vie osan nautinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tavannut monta naista jotka osaavat homman hyvin. Kuka nyt alkais seukkaamaan naisen kanssa joka ei ota tai ei osaa ottaa suihin.
Muutamia on ollut vuosien varrella sellaisia, jotka eivät tätä jaloa taitoa osaa tai halua. Eron syy ei ole ollut tässä, mutta kyllä rakkaus sai uuden tason kun nykyinen vetäisi kaluni kokonaan ja syvälle. Hän taas kiittelee kun vihdoin on mies joka ymmärtää nuolla. Näin se vaan menee.
Pidän suuhoidosta suunnattomasti, ja onneksi vaimoni on hyvin antelias siinä mielessä, en ole juurikaan joutunut pyytelemään, hän sitä joko ehdottaa tai sitten vaan käy toimeen. Mutta en tykkää laueta suuhun, aina haluan vaihtaa pimpin puolelle, eli löytyy siitäkin ihanuudesta jotain josta en pidä.
Käsihoito taas ei kiinnosta lainkaan; se on mielestäni huonoin kaikista vaihtoehdoista, ja jos pelkkää kättä on tarjolla, niin sen voin kyllä tehdä itsekin. Itse asiassa nyt vasta tajusinkin etten ole varsinaista käsihoitoa (siis pelkkää) saanut kai koskaan, eikä tosiaan ole väliksikään.