Gina tricot farkut, koot?? Jouduin ottamaan koon 40!
Onko pienet koot vai? Malli on Lisen, noromaani korkuinen vyötärö. Yleensä käytän pienempiä kokoja farkuissa ja housuissa.
Kommentit (9)
Vaikea sanoa tähän mitään kun et kerro minkä kokoinen olet.
Noromaani korkuinen vyötärö
https://cdn.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/1151541/84287170.jpg
Minäkin jouduin ostamaan takin numero 40, yleensä olen ostanut pienempiä kokoja. Ensin ajattelin, että koot ovat pienentyneet, mutta sitten kävin vaa'alla ja katsoin peiliin ja totesin, että on syytä pidentää lenkkejä ja jättää napostelu ruokavaliosta pois. Nyt sopii taas jo koko 38, pian vaatekoot on pienennetty vastamaan normaaleja.
Mä olen huomannut joistain neuleista joita olen tilannut että s koko on nyt todellakin s koko. Aiemmin s koko saattoi olla tosi reilu. Tilaan siis jatkossa m kokoa, kun vaatekoot on näköjään taas normaalistuneet. Hirveetä vaan kun ikinä ei voi tietää mitä saa kun tilaa, kun koot vaihtelee niin reippaasti.
Gina tricotin farkut ovat todella pieniä. Olen itse hoikka ja jouduin kokeilemaan kokoa XL! Yleensä olen M kaikessa.
Ginan farkuissa käytän kokoa 27/28 kun taas muissa kaupoissa mun housujen tuumakoko on 25/26.
Voi tehdä niin, että otat koon, pienemmän eli sen minkä muuallakin ottaisi, ja näyttäisit siltä, että oot liian pienissä farkuissa.
Vaihtoehtoisesti voit myös ottaa sen sopivan koon la leikata kokolapun pois ja valehdella, että ne on 38 kokoa?
Up