Ö-luokan nainen
Arvatkaa miltä tuntuu olla ö- luokan nainen? Sellainen, joka on miesten silmissä ö. Se, kun tulee torjutuksi ja jätetyksi, eikä saa perustelua, että miksi näin kävi.
Kommentit (28)
Lopettakaa tuo paskanjauhanta.
Oletteko venäläisiä trolleja? Haukutte päivät päästään suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa tuo paskanjauhanta.
Oletteko venäläisiä trolleja? Haukutte päivät päästään suomalaisia.
Ei valitettavasti olla, vaan hvetin rumia vaan. Ainakin minä. Eikä todellakaan ole helppoa olla ruma ö-nainen tässä kauneutta palvovassa maailmassa.
Oletko lihava?
Mieluummin parittelen vaikka hoikan, hampaattoman spurgunaisen kanssa takaapäin, kuin lihavan säkin kanssa.
En tajua. Aloittaja ei vaan miellyttänyt sitä henkilöä joka hänelle antoi rukkaset. So what? Tuskin se mies olis tehnyt sua onnelliseksi. Joku muu on parempi sulle. Sitä henkilö odotellessa voisit opetella puhumaan kauniisti itsestäsi, opetella rakastamaan & arvostamaan itseäsi ja kuuntelemaan itseäsi. Omaa onnellisuutta ei kannata laittaa muiden tai minkään muun kuin itsensä varaan. Kun oot sinut itsesi kanssa, päädyt todennäköisemmin yhteen sinulle sopivan ihmisen kanssa. Peace & love!
Vierailija kirjoitti:
Oletko lihava?
Mieluummin parittelen vaikka hoikan, hampaattoman spurgunaisen kanssa takaapäin, kuin lihavan säkin kanssa.
Kuka?
Ei pidä paikkaansa. Esim. itse olen aina ollut hoikka/normaalipainoinen, mutta kun tarpeeksi monta huonoa ominaisuutta osuu samaan naiseen ( ruma naama, iso pää, rumat pienet tissit, neliskanttinen takapuoli ja lyhyet paksut sääret ) niin hän todellakin on miesten, ja muitten naistenkin, silmissä ö-luokan nainen.