Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ö-luokan nainen

Vierailija
24.03.2019 |

Arvatkaa miltä tuntuu olla ö- luokan nainen? Sellainen, joka on miesten silmissä ö. Se, kun tulee torjutuksi ja jätetyksi, eikä saa perustelua, että miksi näin kävi.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvitse arvailla, tiedän täysin miltä se tuntuu.

Vierailija
2/28 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet päättänyt olla Ö-luokan nainen, ja olet sitten sellainen. Ja niin kauan olet kunnes itse päätät jotain muuta. itsesäälijöille ei todellakaan myötätuntoa heru.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet miehen saanut niin et voi olla.

Vierailija
4/28 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet päättänyt olla Ö-luokan nainen, ja olet sitten sellainen. Ja niin kauan olet kunnes itse päätät jotain muuta. itsesäälijöille ei todellakaan myötätuntoa heru.

Ei parisuhdemarkkinoilla voi itse päättää mihin kategoriaan kuuluu. Toiset viehättää vastakkaista sukupuolta ja toiset ei. Ihmisenä arvo voi olla a-luokkaa, siihen voi itse vaikuttaa, vaikka naisena oliskin ö-tasoa. Ymmärrän täysin miltä ap:sta tuntuu.

T. Toinen ö-luokan nainen

Vierailija
5/28 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL,

ö-luokan nainen tulee jätetyksi. Just. Eli se on saanut miehen kuitenkin. 

Vi**u kun on niin eri suuruusluokkaa nämä naisten ja miesten ongelmat. Täällä on yritysmaailmassa keskijohtoon kuuluvia kavereita, jotka eivät ole pildeä livenä nähneetkään. 

Vierailija
6/28 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL,

Vi**u kun on niin eri suuruusluokkaa nämä naisten ja miesten ongelmat. Täällä on yritysmaailmassa keskijohtoon kuuluvia kavereita, jotka eivät ole pildeä livenä nähneetkään. 

Eihän se mitään miestä saanut kun kerran tuli jätetyksi. Naiselle suhteeseen kelpaamattomuus on sama asia kuin miehelle pillun saamattomuus eli merkki kelpaamattomuudesta.

Vierailija
7/28 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tottuu ja tulee hetki, että se on yhdentekevää.

T. Ö - luokan nainen.

Vierailija
8/28 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai olen sitten ö-luokan nainen? Jätetty 2 kertaa ja torjuttu ainakin 3 kertaa.

Vierailija
9/28 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/28 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismiehelle se jos saa pakit vaikka kymmeneltä naiselta ennen kuin yksi tärppää, on täysin normaalia.

Nainen katsoo olevansa ö-luokkaa jos saa kahdelta mieheltä pakit.

Vierailija
11/28 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehelle se jos saa pakit vaikka kymmeneltä naiselta ennen kuin yksi tärppää, on täysin normaalia.

Joo no yleensähän annetaan ymmärtää, että miehille kelpaa käytännössä nainen kuin nainen ja sitten kun nainen ei kelpaakaan, hän luonnollisesti ajattelee olevansa suohirviön tasoa.

Vierailija
12/28 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no yleensähän annetaan ymmärtää, että miehille kelpaa käytännössä nainen kuin nainen ja sitten kun nainen ei kelpaakaan, hän luonnollisesti ajattelee olevansa suohirviön tasoa.

Joo, ei kelpaa mulle kuka tahansa. Juttu luistaa ehkä yhden tai kahden kymmenestä kanssa. Parisuhteeseen kelpaa vielä harvempi. Ja sitten minunkin pitää kelvata sille toiselle.

T: Kai tavallaan mies.

Vierailija
13/28 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ö-luokan nainen, olen aina ollut miehille kuin ilmaa mihin tahansa menenkin.

Vierailija
14/28 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Sit miehet ihmettelee miksei naiset kestä pakkeja... no miksköhän kun muka kaikkien piti kelvata?

Vierailija
15/28 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lohduttaako minua yhtään, että on muitakin ö-luokan statuksensa havainnoivia. Ehkä kuitenkin herättää todellisuuteen, etten ole ainoa. Vaikeinta on elää tällaisena ja tiedostaa asia kokoajan, se ettei minua rakasteta, että mies jota rakastan vielä vuosien jälkeen, ei enää halua nähdä minua.

Tiedän ettei ö-luokasta voi nousta. Olen nyt reilu neljä vuotta treenannut ja kuntoillut, yrittänyt saada itseäni näyttämään paremmalta. Edes se, että kroppani näyttää hoikalta ja treenatulta ei auttanut pitämään miestä. Myös muutoin olen ihmisenä ihan ok, reilu, ystävällinen ja muut huomioon ottava.

Tämä ö-luokkaan putoamisen tiedostaminen on totaalinen ja luovutan itseni tälle. Annan ajan kulua ja kuolen yksinäisenä vanhana naisena, muistellen kuitenkin joka päivä tätä miestä jonka halusin pitää elämässäni, tavalla tai toisella. Terveisiä Tomille!

Ap

Vierailija
16/28 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen voisi tietysti auttaa. Yksikään hoikka nainen ei ole ö-luokkaa.

Vierailija
17/28 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä. Myös hoikka nainen voi olla ö- luokkaa.

Vierailija
18/28 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL,

Eihän se mitään miestä saanut kun kerran tuli jätetyksi.

Käytetäänkö 'jätetyksi' termiä tosiaan, jos ei ole koskaan ollut suhteessa? Eli siis jo on itse yrittänyt iskeä, ja tullut torjutuksi? Tämä oli minulle uutta. Mielestäni 'jätetty' on henkilö, jolla on ollut suhde, lyhytkin. 

ohis

Vierailija
19/28 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiusattiin laihuudesta koko kouluajan. Siis nimenomaan pojat kiusasivat. 

Vierailija
20/28 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos luonne on tyyliin hirveä pirttihirmu, niin kyllä sitä joutuu siihen ö-luokan kategoriaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän