WC paperitelineen patentti paljastaa kummin päin rulla tulee telineeseen. Miten päin teillä?
Patentin piirustukset osoittavat että paperi on poispäin seinästä mutta miten teidän kotona?
Kommentit (11)
Pidän oikeinpäin.
Aina on ollut selvää mikä on oikeinpäin tässä tapauksessa, jo ennen tuosta patentista tietämistä.
Nykyisin lopetan uuden treffikumppanin tapailun, jos näen että hänellä on väärinpäin. Kertoo älykkyydestä.
Minä revin arkit erilleen ja niputan ne tason päälle. Säästää paperia kun vieraat ei saa repiä itse mielinmäärin.
ei ole paperia, pyyhin kangas riepuihin, jonka jälkeen pesen ne,
se on eglogista se.
Ei se mitään todista. Kuvassa paperi oli laitettu noin päin koska se on helpommin hahmotettavissa.
Helpompihan siitä paperista on saada kiinni kun roikkuu rullassa ulospäin irti seinästä. Jos on väärinpäin seinää vasten, niin siinähän joutuisi aina hetken seinää käpälöidä ennenkuin saa paperinpäästä kiinni.
Usein rullapidikkeet on tehty niin että seinän puolelta tulevan paperin saa helposti nykäistyä yhdellä kädellä. Toisin päin kun yrittää samaa niin paperia tulee metritolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Minä revin arkit erilleen ja niputan ne tason päälle. Säästää paperia kun vieraat ei saa repiä itse mielinmäärin.
Muijan tuttu tekee samaa. Otan aina vittuillakseni ison pinon sitä paperia kun niin näppärästi siinä kerta ovat.
Aina oikein päin. Sekä ennen että jälkeen kun tsekkasin kys. piirrokset.