Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä av on kyllä melkoinen avohoitopaikka :(

Vierailija
07.04.2013 |

Tulee jotenkin ikävä fiilis, kun näkee ilmiselvästi tosi sairaiden ihmisten aloituksia täällä. Ei sillä, toki tiedän että sairaita ihmisiä on olemassa ja kaikkia ei voi täysin parantaakaan, mutta silti toivoisi heidän olevan mieluummin jossakin saamassa apua kuin täällä sekoilemassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa niistä on kyllä ihan vaan provoja. Toisaalta taustalla voi olla se, että jos viettää kovin suuren osan valveillaoloajastaan tämänkaltaisilla palstoilla ilman normaaleja ihmiskontakteja (ns. ihminen vailla elämää) niin väkisinkin siinä maailmankuva vinoutuu, ilman, että kyseessä olisi varsinainen sairaus.

Vierailija
2/6 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 14:49"]

Osa niistä on kyllä ihan vaan provoja. Toisaalta taustalla voi olla se, että jos viettää kovin suuren osan valveillaoloajastaan tämänkaltaisilla palstoilla ilman normaaleja ihmiskontakteja (ns. ihminen vailla elämää) niin väkisinkin siinä maailmankuva vinoutuu, ilman, että kyseessä olisi varsinainen sairaus.

[/quote]

Mä en välitä siitä olisiko mahdollisesti jokin diagnoosi tarpeen vai ei, kyllä sellaisetkin ihmiset jotain apua tarvitsisi joilla ei ole sitä elämää ja se vaikuttaa niin paljon, että kirjoitellaan maanisesti käsittämättömiä juttuja keskustelupalstoille. Tänäänkin on ollut kyllä ihan jatkuva tuotanto...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta taustalla voi olla se, että jos viettää kovin suuren osan valveillaoloajastaan tämänkaltaisilla palstoilla ilman normaaleja ihmiskontakteja (ns. ihminen vailla elämää) niin väkisinkin siinä maailmankuva vinoutuu, ilman, että kyseessä olisi varsinainen sairaus.

[/quote]

No älä nyt viitsi. Mä olen ollut jo monta vuotta palstavahvero pahimmasta päästä, mutta laskisin silti vielä itseni täysjärkisiin.

Vierailija
4/6 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 19:19"]

Toisaalta taustalla voi olla se, että jos viettää kovin suuren osan valveillaoloajastaan tämänkaltaisilla palstoilla ilman normaaleja ihmiskontakteja (ns. ihminen vailla elämää) niin väkisinkin siinä maailmankuva vinoutuu, ilman, että kyseessä olisi varsinainen sairaus.

[/quote]

No älä nyt viitsi. Mä olen ollut jo monta vuotta palstavahvero pahimmasta päästä, mutta laskisin silti vielä itseni täysjärkisiin.

[/quote]

Niin sulla ei ole normaaleja ihmiskontakteja?

Vierailija
5/6 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuo kenelle sä ipität, mutta itsekin vaikutat olevan täällä? Sun siis on ok olla, muut ovat täysin vailla normaaleja ihmiskontakteja? Kuinka mielenkiintoista! Suksi vaikka kuuseen siitä diagnosoimasta ihmisiä.

Vierailija
6/6 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 19:24"]

En ole tuo kenelle sä ipität, mutta itsekin vaikutat olevan täällä? Sun siis on ok olla, muut ovat täysin vailla normaaleja ihmiskontakteja? Kuinka mielenkiintoista! Suksi vaikka kuuseen siitä diagnosoimasta ihmisiä.

[/quote]

Siis mitä ihmettä? Varmaankin 2 viittasi näillä ei elämää -ihmisillä sellaisiin oikeasti ei elämää -ihmisiin, jotka täällä kirjoittelevat jotakin ihan sekoa. Kertoo enemmän susta, jos otat henkilökohtaisesti tuon kommentin...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän