Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta. Kaduttaa, että otin kalsarikännit

Vierailija
24.03.2019 |

Olin päissään ja olin siis kotona vielä koko viikonlopun. Mikä voi ihmistä vaivata?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei. Ja olen nyt töissä. Youtubesta kuuntelin musaa ja join kaljaa, kivaa oli.

Vierailija
2/20 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut farkku kännit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Tänään on uusi päivä. Hoida itseäsi nukkumalla ja syömällä hyvin.

Vierailija
4/20 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä. Tänään on uusi päivä. Hoida itseäsi nukkumalla ja syömällä hyvin.

Kiitos ❤️ pitää yrittää.

Pakko kyllä siivota edes osittain, mutta muuten. Ap

Vierailija
5/20 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minusta kalsarikännit ovat ihan parhautta.

Vierailija
6/20 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, oli mullakin mukavaa, mutta olisko se nyt ihan kauheaa mennä ihmisten ilmoille edes joskus 😕 ainakaan en kauheasti mokaillut muiden nähden. Ap

Vierailija
7/20 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, oli mullakin mukavaa, mutta olisko se nyt ihan kauheaa mennä ihmisten ilmoille edes joskus 😕 ainakaan en kauheasti mokaillut muiden nähden. Ap

Ja mieti kuinka paljon säästit rahaa! Kalsarikännit best.

/1

Vierailija
8/20 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin yhden ihmisen viestiin, missä hän sanoi että on ikävä. Ei vastannut vastaukseni, joten kadun että edes kirjoitin mitään. Vaivaa ja ärsyttää, että jäi viimeiseksi ja huomiotta minun viesti. Ap

Vierailija
9/20 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, oli mullakin mukavaa, mutta olisko se nyt ihan kauheaa mennä ihmisten ilmoille edes joskus

En keksi miten nuo olisivat toisensa täysin poissulkevat toiminteet?

Vierailija
10/20 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mieti kuinka paljon säästit rahaa! Kalsarikännit best.

/1

Juu 😊 juomiin meni n. 15 euroa. Baarissa olisi kulunut. Hyvä tosiaan ettei tullut nolattua itseä julkisesti. Mut jos olisi mennyt nukkuu kymmeneltä olis mennyt 0 euroa!

Vierailija
11/20 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin stringikännit ja nyt kaduttaa.

Vierailija
12/20 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouko naiset kalsarikännit stringit jalassa?

Vierailija
13/20 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsarikännit on parhaat kännit. Miinuspuolena toki voi olla se krapula ja aivokemiathan siinä menee toviksi pyllylleen, kun mielihyvähormonia ei eritykään samaan tapaan kuin normaalisti.

Tärkeintä on, että sulla ei ole nyt mitään hätää. Se kenkku olo menee ohi. Käyt suihkussa, syöt jotain hyvää ja siivoilet vähän kuten meinasitkin niin olo on varmasti jo parempi.

Vierailija
14/20 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalsarikännit on parhaat kännit. Miinuspuolena toki voi olla se krapula ja aivokemiathan siinä menee toviksi pyllylleen, kun mielihyvähormonia ei eritykään samaan tapaan kuin normaalisti.

Tärkeintä on, että sulla ei ole nyt mitään hätää. Se kenkku olo menee ohi. Käyt suihkussa, syöt jotain hyvää ja siivoilet vähän kuten meinasitkin niin olo on varmasti jo parempi.

Kannustavasti sanottu :) mietin tässä vähän, jaksaisiko iltapäivällä käydä mäkkärissäkin. Sais vähän raitista ilmaa samalla. Ap

Vierailija
15/20 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouko naiset kalsarikännit stringit jalassa?

Jouko voi kyllä olla stringit jalassa jos oikeen kovasti on juovuksissa 😂

Vierailija
16/20 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä on jännä, että nykyään kun alan juomaan niin ei yhtään kiinnosta nähdä ketään tai tehdä mitään vaivalloista. Vaatteet päälle, meikki ja hiustenlaitto on projekti jossa menee kumminkin hetki, sitten perillä pitää vielä puhuakin ihmisille ja vahtia itseään, ettei mene kännissä karaokea laulamaan.

Kuitenkin herättyä kaduttaa ihan kauheasti, että olen ollut yksin! Ehkä mun kannattaa alkaa kännisiivoamaan, että voin edes kutsua jonkun istumaan iltaa kanssani. Ap

Vierailija
17/20 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannustavasti sanottu :) mietin tässä vähän, jaksaisiko iltapäivällä käydä mäkkärissäkin. Sais vähän raitista ilmaa samalla. Ap

Hyvä idea! Voisin tehdä itsekin saman.

Vierailija
18/20 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mikä on jännä, että nykyään kun alan juomaan niin ei yhtään kiinnosta nähdä ketään tai tehdä mitään vaivalloista. Vaatteet päälle, meikki ja hiustenlaitto on projekti jossa menee kumminkin hetki, sitten perillä pitää vielä puhuakin ihmisille ja vahtia itseään, ettei mene kännissä karaokea laulamaan.

Kuitenkin herättyä kaduttaa ihan kauheasti, että olen ollut yksin! Ehkä mun kannattaa alkaa kännisiivoamaan, että voin edes kutsua jonkun istumaan iltaa kanssani. Ap

Älä hyvä ihminen itse itseäsi syyllistä, jos et kerran ole ketään häirinnyt!

Miten ihmeessä voi katua sitä, että on omien seinien sisällä kännännyt yksin ilman että häiritsee yhtään ketään?

Yhden tekstiviestin laitoit, niinkö? Juu juu, se on nyt linnareissu edessä.

Minä vedin kunnon kalsarit taas kerran ja soittelin sinne sun tänne. Mutta vain hyville kavereille!

Nyt kohta alkaa uusi soittorumba nimeltä sunnuntaikatumus ja anteeksipyytely.

Eikä tartte yhtään tulla nalkuttamaan, että onko mulla ongelma tai miten edes yhtään kaveria.

Mitä siis häpeät? Minä saan hävetä itseäni joka jumalan sunnuntaiaamu. Kestää pitkälle iltapäivään.

Vierailija
19/20 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea! Voisin tehdä itsekin saman.

Aurinkohan siellä paistaa kyllä inhottavasti, mutta se pitää vaan kestää. 👍 Ap

Vierailija
20/20 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä hyvä ihminen itse itseäsi syyllistä, jos et kerran ole ketään häirinnyt!

Miten ihmeessä voi katua sitä, että on omien seinien sisällä kännännyt yksin ilman että häiritsee yhtään ketään?

Yhden tekstiviestin laitoit, niinkö? Juu juu, se on nyt linnareissu edessä.

Minä vedin kunnon kalsarit taas kerran ja soittelin sinne sun tänne. Mutta vain hyville kavereille!

Nyt kohta alkaa uusi soittorumba nimeltä sunnuntaikatumus ja anteeksipyytely.

Eikä tartte yhtään tulla nalkuttamaan, että onko mulla ongelma tai miten edes yhtään kaveria.

Mitä siis häpeät? Minä saan hävetä itseäni joka jumalan sunnuntaiaamu. Kestää pitkälle iltapäivään.

Häpeän epäsosiaalisuuttani, vaikka se oli täysin järkevää siinä vaiheessa kun tajusin, että alan humaltua (paljon). Myöskin kaduttaa, että tuhlasin energiaa odottaen vastausta siihen viestiin, koska sellainen on hyvin säälittävää!

Mutta toi sai mut nauramaan, vähän perspektiiviä :D toivotaan, että sun kaverit piti myös juttujasi vaan hauskoina. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi