Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tulee mieleen naisesta, joka käyttää

Vierailija
07.04.2013 |

Paljon koruja? Sormuksia molempien käsien sormissa, korvakoruja ja kaulaketjuja. Mitä nainen viestittää koruillaan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestittää...mistäs minä tiedän,onko kultakauppiaan vaimo?

Vierailija
2/15 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti tällaiset ihmiset huolehtivat muutenkin ulkonäöstään ja se on heille tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen, että siinäpä nainen, joka käyttää paljon koruja! Hän varmaan viestittää sitä, että tykkää koruista.

Vierailija
4/15 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mielipiteeni: nainen jolla on lähes joka sormessa halpa sormus, on mielestäni pimatsumainen. Vähän sellaista wannebe tyyppi (haluaisi paljon koruja, mutta ei ole rahaa).

Sitten sellainen "hienostorouva" jolla on paljon laadukkaita koruja, taas on mielestäni nousukasmainen koruhullu.

Eli mielummin  maksimissaan molemmissa käsissä yksi-kaksi sormusta per käsi.

Ja ei miljoona ketjua kaulassa. Mielestän esim. Jutta Urpilaisen halvat kaulakorut (joita on muutama aina samaan aikaan kaulalla) on kanssa sellaista pissismäistä tyyliä.

Mielummin siis yksi kaulakoru kerrallaan kaulassa, niin on paljon tyylikkäämpää.

Vierailija
5/15 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se sinulle kuuluu tykkääkö joku koruista?? Koruja pidetään koska käyttäjä pitää niistä, ei niitä muita varten käytetä. 

Vierailija
6/15 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 13:49"]

No minun mielipiteeni: nainen jolla on lähes joka sormessa halpa sormus, on mielestäni pimatsumainen. Vähän sellaista wannebe tyyppi (haluaisi paljon koruja, mutta ei ole rahaa).

Sitten sellainen "hienostorouva" jolla on paljon laadukkaita koruja, taas on mielestäni nousukasmainen koruhullu.

Ja ei miljoona ketjua kaulassa. Mielestän esim. Jutta Urpilaisen halvat kaulakorut (joita on muutama aina samaan aikaan kaulalla) on kanssa sellaista pissismäistä tyyliä.

Mielummin siis yksi kaulakoru kerrallaan kaulassa, niin on paljon tyylikkäämpää.

[/quote]

Ota nyt kuitenkin huomioon, että kaikki eivät halua olla "tyylikkäitä" juuri sillä tavalla, jota sinä pidät tyylikkäänä. Eivät kaikki halua sellaista hillittyä hiukset korvan takan -lookia.

Vierailija
7/15 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee mieleen lähinnä vaan negatiivisia asioita. Antaa epäsiistin ja tyylittömän vaikutelman itsestään.

Korut voivat olla kauniita, mutta liika on liikaa. Ja jos niitä on paljon, niin sitten ne on vaan kasa koruja ei mitään kaunista enää.

Vierailija
8/15 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 13:55"]

[/quote]

Ota nyt kuitenkin huomioon, että kaikki eivät halua olla "tyylikkäitä" juuri sillä tavalla, jota sinä pidät tyylikkäänä. Eivät kaikki halua sellaista hillittyä hiukset korvan takan -lookia.

[/quote]

No eikös AP kysellyt juuri MIELIPITEITÄ, mitä tulee mieleen siitä, jos jollakin on paljon koruja yllään??? Ja kerroin OMAN mielipiteeni, en sinun mielipidettäsi. Kysymyshän ei ollut, mikä mielipide on oikea, vaan mitä tulee mieleen kullekin. Kerroin oman, rehellisen ajatuksen, mikä minulle ensimmäiseksi tulee mieleen.

Vierailija
9/15 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Pissismäiseltä kuulostat itse. Toiset rakastaa korujaan, eikä korujen määrään ole olemassa mitään sääntöjä. Kyllä ihmiset on kateellisia kaikesta kauniista ja näyttävästä.

Vierailija
10/15 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 13:57"]

Mulla tulee mieleen lähinnä vaan negatiivisia asioita. Antaa epäsiistin ja tyylittömän vaikutelman itsestään.

Korut voivat olla kauniita, mutta liika on liikaa. Ja jos niitä on paljon, niin sitten ne on vaan kasa koruja ei mitään kaunista enää.

[/quote]

Miten arvokkaat korut voi antaa epäsiistin vaikutelman?? Ei hienoissa kopioissakaan ole silti mitään vikaa. Epäsiistiyteen koruja ei voi kyllä mitenkään liittää, päinvastoin!!

Vierailija
11/15 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 14:00"]

[/quote]

Pissismäiseltä kuulostat itse. Toiset rakastaa korujaan, eikä korujen määrään ole olemassa mitään sääntöjä. Kyllä ihmiset on kateellisia kaikesta kauniista ja näyttävästä.

[/quote]

Nyt kyllä haukuit väärää puuta :) Minulla nimittäin sattuu olemaan mm. timanttikoruja itselläni. Mm. vihkisormukseni maksoi aikoinaan 3000 euroa (rivitimanttisormus), ja lisäksi minulla on timanttikorvakorut (maksoi 1600 e), sekä helmikaulanauha (maksoi 800 e). Että se siitä "kateudesta".  Yritä nyt vain kestää se, että joidenkin mielestä on mautonta olla joka sormessa sormus.

Ja haluan tähdentää, että koru voi olla kaunis, vaikka olisi miten halpa! Eikä kallis koru ole välttämättä tyylikäs. Ja että makuja on monenlaisia! En väitä, että minun mielipiteeni olisi oikea.

Ei kannata vetää hernettä sinne nenään, jos jollakin on toinen mielipide.

Vierailija
12/15 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestä tuntuu, että vanhemmat naiset käyttävät paljon koruja jotka eivät ole niitä halvimpia. Mutta sitä en tiedä käyttäisivät nuoretkin naiset, jos heillä olisi rahaa sellaisiin. Tai sitten he haluavat korostaa koruttomina omaa kauneuttaan.

Vierailija
13/15 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos tykkää käyttää paljon koruja ja sormuksia, on siis pissis?? 

Eikös pissis tarkoita tietyn iän alle olevaa nuorta naista/tyttöä? 

Vierailija
14/15 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen on kaunis ilman korujakin! Ja totta on se, että vanhemmilla naisilla alkaa niitä kalliita koruja olla (mukaan lukien minä itse, olen yli 40-v). Ylipäätään kun on asuntolainat maksettu, lapset lentäneet jo pesästä, niin kummasti sitä rahaa jää vähän käyttöönkin ja säästöön eri tavalla kuin nuorempana. Siksipä luulenkin, että moni nainen sitten toteuttaa niitä "koru-unelmiaan" vähän vanhempana, ja ostaa sen kalliin sormuksen tai kaulakorun, mistä on haaveillut koko ikänsä. Tai saa sitten vaikka 20-vuotishäälahjaksi, tai kun täyttää pyöreitä vuosia, tai perii anopin tai oman äitinsä korut.

Vierailija
15/15 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö Kike Elomaa käyttänyt? Sitten noi kuninkaalliset ja kultakauppiaiden vaimot.Noin muuten en tunne ketään.Joskus muinoin lapsina leikittiin rihkamalla tai mummon sormuksilla.