tykkäättekö räsymatoista?
Äitini sisustaa uusiksi ja näitä olisi nyt tarjolla, ajattelin ottaa parhaat itselle käyttöön. Mitä muut tykkäävät? Meneekö mustavalkosisustus pilalle?
Kommentit (23)
nimenomaan mustavalkosisustus häiriintyy
Itse käytän, koska pidän ajatuksesta, että meillä on mattoja, jotka voi kunnolla pestä. Käytämme sukujemme naisten tekemiä räsymattoja myös tunnesyistä, kiva muistella mummia.
Meillä on muutama äitinini kutoma räsymatto ja tykkään. Hän on tehnyt mm. lapsille heidän omiin huoneisiinsa sopivat matot toiveväreillä ja ne ovat oikeasti todella laadukkaat, kotoisat ja kauniit. Matoista löytyy tarkasti katsomalla lasten vauvalakanoita, minun parit äitiysfarkut ja paitoja, mummin hametta, ukin paitapuseroa, isomummin mekkoa ja vaikka mitä historiaa, joten ne ovat senkin puolesta aivan ihanat!
Tykkään ja en. Muiden kodeissa ne näyttää mukavilta, mutta itse en tykkää pitää kotona mitään mattoja paitsi eteismattoja käytännön syistä.
Tykkään, ja käytän, vaikka kolme koiraa ne aina ruttaa ja rullaa, ja robotti-imuri jää hapsuihin junttaan.
Tykkään, mutta meillä ei olekaan (eikä tule) mustavalkosisustusta.
Tykkään, mutta en kuitenkaan halua mattoja kotiini.
Vierailija kirjoitti:
millaiset lattiat teillä on?
En tykkää yhtään, enkä oikein tiedä miksi.. Sopii ehkä mökille. Jotenkin liian kirjavaa ja epäselvää. Voihan ne toki olla yksivärisiäkin, mutta kuitenkin. Kaunis ajatus kuitenkin tuo, että olisi tehty tärkeistä räsyistä.
Ei satu olemaan mustavalkoisia mattoja?
Itse olen kutonut, mutta mieluummin vaikka punaista.
Ihan perusmattoja. Kestäviä kuin mitkä, mummun 30v sitten kutomat on käytöstä huolimatta vielä hyvät.
Kivoja mökillä.
Kotona meillä ei ole mattoja. Paitsi lasten huoneissa.
hyvään räsymattoon voi kääriä kaikenlaista...
Meillä on lastenhuoneissa räsymattoja. Ei ihan sellaisia perinteisen kirjavia, vaan tietyn sävyisiä. Tykkään niistä perinteisistäkin, mutta en ole niillä sisustanut muita kuin verannan kesäisin. Välillä laitan terassillekin, kunhan muistaisin myös ottaa pois sateen varalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muovimattoa asunto täynnä :). Itseasiassa pidän siitä. En ottaisi parkettia tai laminaattia vaikka maksettaisiin. Matottomuuden syy on siivouslaiskuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muovimattoa asunto täynnä :). Itseasiassa pidän siitä. En ottaisi parkettia tai laminaattia vaikka maksettaisiin. Matottomuuden syy on siivouslaiskuus.
Pidät muovimatoista? Pakkohan se on tietenkin pitää, jos vuokralla jossakin kurjassa kämpässä asuu... Minulle muovimatot edustavat halpuutta ja rumuutta.
En halua räsymattoja, kun ne ei pysy paikallaan. Mustavalkoista meillä ei ole, mutta matot on isoja ja painavia. Räsymatot on kyllä nättejä.
Ihan jees ja kotoisat mutta kompastelen niihin usein ja ovat aina rutussa muutenkin ettäpä en käytä enää