Nettihuutokaupoissa ei mitään järkeä, jengi huutaa kiimassa yli uusien hintojen.
Nyt ymmärrän miksi nettihuutokaupoissa on niin paljon uutta tavaraa myytävänä. Siellä romukin menee kovalla hinnalla kaupaksi.
Esimerkiksi tämä käytetty aggrekaatti josta on jo huudettu 100€ ja saman saa 19.90€ uutena kaupasta.
Mitä järkeä? Jotenkin ihmisillä pettää harkinta näissä huutokaupoissa täysin.
Kuitenkin ihmiset ovat tietokoneen ääressä ja hakukoneella voisi tarkastaa tuotteen hinnan muutamassa sekunnissa.
Kommentit (7)
Olen huomannut saman, ja minun huomioideni mukaan siellä huutaa sellaiset kilipäät ettei mitään rajaa. 8/10 kerrasta huudetaan hinnat kalliimmaksi kuin kokonaan uusi vastaava. Kyllä nykyään huutokaupat on mennet ns. vituiksi kun niistä on tullut koko kansan hupia. Ennen niistä vielä pystyi tekemään löytöjä kohtuu hintaan, mutta ei enää. Ainoastaan uusi ja / tai pienempi alusta joka ei ole vielä ison massan tiedossa, mahdollistaa kunnon kaupat.
Tyhmiltä kuuluu ottaa rahat pois. Nyt on noussut uusia huutokauppoja valtavasti juuri tämän vuoksi.
No ei kai ne niitä kuitenkaan maksa.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai ne niitä kuitenkaan maksa.
Sitova se tarjous on, joten pitäisi maksaa. En tiedä kuinka moni jättää maksamatta, mutta eipä sen jälkeen voi huutaa uudestaan.
Hieman hölmöä verrata rajatun erän tarjousta, ja tuotteen normaalia myyntihintaa. Tottakai Verkkokaupan mainokset on houkutteleva, kun niitä on tarjolla vain muutama kpl, mutta mainoksella saadaan tuhannet ihmiset kiinnostumaan kaupasta.
Onko 100€ liikaa sitten käytetystä tuotteesta, lienee sen ostajan arvioitavissa. Miksi sinua häiritsee se, että joku haluaa maksaa tuosta 100€? Olisitko itse halunnut sen 50€:lla, ja nyt kiukuttaa?
Aika paljon vaihtelee, mihin hintoihin tuotteen nousevat eri huutokaupoissa. Itse on maksaisi mitään vaikka Huutokauppakeisarin myymistä romuista, mutta ehkä olenkin väärää kohderyhmää...
Sama on kirpputoreilla. Olen jo useaan otteesen löytänyt sieltä esim prismasta ostettuja 1e mukeja myytävänä 2-4e.
Siksihän hullareillekin on tulossa uutena huutokaupat.