Miten naiset uskallatte laittaa deittiprofiiliin kuvanne?
Eikö nolota, että kuka tahansa voi nähdä, että olette deittisivustolla?
Eri asia, jos kuva näkyisi vain itse määrittelemälle kohderyhmälle (esim.sukupuoli, ikä, alue) tai niillle, joista on itse kiinnostunut.
Kommentit (6)
Esimerkiksi Suomi24:lla pystyy hakemaan profiileja rekisteröitymättäkin.
Mitä ap sinä siinä kuvan laitossa niin paljon pelkäät? Onhan lähes meillä kaikilla kuva myös Facebookissa. Eri asia tietysti jos olet hakemassa salaista seuraa nykyisen suhteesi rinnalle ja pelkäät paljastuvasi, muuten en keksi yhtään syytä olla laittamatta kuvaa ilmoituksen yhteyteen.
Itse olen mies ja silloin tällöin selailen nettideittisivustoja. Kuvattomia ilmoituksia on paljon, aivan liikaa että niitä ehtisi käymään läpi eikä ne edes kiinnosta koska harva osaa kirjoittaa itsestään niin taidokkaasti että pelkkä teksti nappaa kiinni.
Laitan aivan raakasti hakuehtoihin tai poimin muuten vain pelkästään ne ilmoitukset joissa on kuva, koska jotenkin on niin paljon helpompi muodostaa ennakkokäsitys henkilön persoonasta ja suhteuttaa hänen kertomansa omiin piirteisiini kun näen miltä henkilö näyttää.
Eroja on siis myös kuvalla ja kuvalla. Kannattaa laittaa sellainen kuva josta tunnistat itsesi ja oman persoonasi parhaiten, eikä niitä valokuvastudiossa/kotona vessan peilin edessä otettuja poseerauksia.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 05:46"]
Mitä ap sinä siinä kuvan laitossa niin paljon pelkäät? Onhan lähes meillä kaikilla kuva myös Facebookissa. Eri asia tietysti jos olet hakemassa salaista seuraa nykyisen suhteesi rinnalle ja pelkäät paljastuvasi, muuten en keksi yhtään syytä olla laittamatta kuvaa ilmoituksen yhteyteen.
[/quote]
Onhan se hiukan eria asia kuin kuva Facebookissa. Deittisivustolla ihminen yleensä etsii kumppania ja naisilla se edelleenkin, vaikka jonkin verran senteet ovat muuttuneet, antaa hiukan epätoivoisen kuvan..
En minä kyllä kehtaisikaan, siis sellaiselle julkiselle sivustolle jossa kuka tahansa voi selata niitä kuvia ilman että itse on edes kirjautunut palveluun. Työni on sellaista että on hyvin tärkeää että minusta on kaikin puolin luotettava, vakaa ja asiallinen kuva, ja sinkkutyrkkypalstalla roikkuminen on mielestäni epäilyttävää sen kannalta.
Sinkkuna mulla oli hetken kuva maksullisella deittisivustolla. Miksi nolottaisi? Jos joku tuttu näkee siellä kuvani- on hän itsekkin siellä seuraa etsimässä. Eikö niin? Yhteydenottoja tuli todella paljon kuvan kanssa. Satoja.