On taas tietämätön tyyppi Haluatko miljonääriksi-ohjelmassa
Kommentit (14)
Mä kanssa täs just mietin, että miltä alalta tällä naisella olisi tietoa. Vai onko vain niin jännittynyt, että pää tyhjentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mä kanssa täs just mietin, että miltä alalta tällä naisella olisi tietoa. Vai onko vain niin jännittynyt, että pää tyhjentynyt.
Luultavasti itsellä pää tyhjenis tuolla
Nyt kyllä jo aika hataralla tietämyksellä lähti 5000 € jakoon.
Sai todella helppoja kysymyksiä. Tai ainakin mun mielestä se Kummisetä-kysymys ja Nobel oli naurettavan helppoja. Petroskoita en olisi itse tiennyt. NHL-kysymys niin ikään helppo.
Ei sitä tajua kotisohvalla, mutta tuolla on kymmeniä ihmisiä koko ajan tuijottamassa. Hermostuuhan siinä, jos ei ole esiintymiskokemusta.
Eikös se oo tuotantoyhtiölle vaan hyvä että kilpailijat ovat niin dillejä etteivät vie isoa pottia.
Ei oo totta miten helppoja kysymyksiä! >:(
Vierailija kirjoitti:
Eikös se oo tuotantoyhtiölle vaan hyvä että kilpailijat ovat niin dillejä etteivät vie isoa pottia.
Olis kyllä kiva nähdä kerrankin se miljoonan voittaja myös Suomessa.
Eihän sinne edes haluta ketään tosi fiksua ettei kukaan voi voittaa paljon.
Riippuu monesta. Ikäkin vaikuttaa minkä tyyppisiä asioita tietää.
Eiköhän kiusaajat testata ja heidän vahvuudet ja heikkoudet tiedetään. Sitten niitä käytetään hyväksi draamaa luodessa. Eikö ison potin voittanut joku, jolla oli joku surullinen ja todellinen rahan tarve?
Jos minulle esitetään yksinkertaisempia urheilukysymyksiä, niin olen aivan out. Kemian, maantieteen ja luonnontieteen alalta tiedän paljon. Historiakysymyksissäkin saisin hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä kiva nähdä kerrankin se miljoonan voittaja myös Suomessa.
Joo juuri sen takiahan tuota ohjelmaa ei ole enää tullut aktiivisesti seurattua, kun aika tylsää se loppupeleissä on katsoa tuota kun nuo tyypit käy siellä sen max kymppitonnin voittamassa. Tuo kilpailu vielä kulkee hemmetin hidastempoisesti eteenpäin. Kilpailijat monesti vaan jää selittämään ja selittämään, jolloin tulee itsekin huudettua jo telkkariruutuun päin että "no vastaa nyt jo äläkä tuhraa aikaa!"
Juu ja Jaajolle se piano on aina vaan pieno. Kuvottavan junttimaista.
Päällikkö