Mieheni halusi lapsen, nyt haluaa et syön pillereitä.
Eli ikää on. Olen 44 v. Itsellä ei erityistä halua tehdä enää lasta. Omat jo aikuisia. Uusi mieheni on puhunut pari vuotta, että haluaa lapsen. En ole saanut käyttää ehkäisyä.
Nyt ilmoitti, että mun hormooniheitot on niin pahoja, että toivoo, et käyttäsin pari kk pillereitä. No ikää mulla on jo liikaa. Eli en aio enää ikinä lopettaa ehkäsyä. Ilmoitin, että tää yrittäminen loppu sit tähän, josta ukko suuttu. Ukon spermassa todennäköisesti vikaa. Sillä ei lapsia, mulla irtoo munasolu (olen tikuttanut monta kertaa). Meillä ei myöskään ole ollut seksiä enää kun n. 1x /kk ja sekin väärään aikaan kk. Voinko nyt sanoa että olen yrittänyt (pyydän seksiä usein - en saa. ) ja napsia pillereitä ilman omantunnon tuskia loppuajan, kun olen vielä hedelmällinen
Kommentit (9)
Joo ei noin tyhmän miehen kanssa kannata lasta hankkia.
Siis hetkinen - et muka halua lasta, muttet käytä ehkäisyä ja pyytelet seksiä usein sekä tikutat ovulaatiota? Jokin ei nyt täsmää. Oletko tyhmä vai valehteletko itsellesi?
Kannattaa varmaan syödä niitä pillereitä!
Sillä on toinen kiikarissa ja viritys päällä. Siksi pyytää parin kuukauden taukoa. Olisi katastrofi jos tulisit raskaaksi samaan aikaan.
Jos ei viritys onnistukaan pyytää taas sua lopettamaan ja yrittämään vauvaa.
En ihan ymmärtänyt mikä teidän tilanne on, mutta itse en missään nimessä käyttäisi hormonaalista ehkäisyä sinun iässäsi.
No voi hyvä luoja. Kuka tieten tahtoen edes lopettaa pillereitä jos itsellä ei ole kovasti toivetta lapsesta. Syöt pillereitä kunnes et enää ovuloi, vaikka hautaan saakka.
No ei mikään fiksuin mies, jos hän lasta haluaa. Olisiko jotain mukavampaa seuraa saatavilla muualta, jolla ne lapset olisi jo tehty?
Mä en halu lasta, mut ukko on halunnu. Tikutin, et tiedä irtooko mulla munasolu.
Nyt ukko sano että pidetään parin kk tauko. No mä oon stressannu tätä jo pari vuotta. Seksiä ei ole oikeina päivinä.
En enää aio yrittää. Mulla on matalat veriarvot. En halu pitää menkkoja turhaan.
En vaan ymmärrä miestäni. Miks väittää, et haluu lapsen? Tänään viimeks. Sanoin, et multa loppuu vuodet. Alkoi itkee, että enkö ikinä enää halu yrittää. Mä täytän 45 v!!!
No miksi tekisit lapsen vaan siksi että mies haluaa? Nauti nyt elämästäs ku oot saanu jo lapses aikuisiksi.