Miten jaatte ajankäyttönne Facebookin, tviittaamisen ja bloggaamisen kesken,
mulla menee FB-aktivitetteihin ehkä 5-7 h päivässä, tviittiaktivitetteihin ehkä 3-4 h ja bloggaamiseen 2-3 h, eli noihin yhteensä keskimäärin 10-14 h / pvä, joskus enemmänkin. Useimmilla kavereillani menee noihin yhteensä 12-16 h/pvä eli mä touhuan noissa kuvioissa aika maltillisesti vaikka välillä vähän hirvittääkin, koska aikaa ei sitten muuhun juuri jääkään, paitsi nukkumiseen (syömiset menee noiden aktiviteettien lomassa). Niin, ja lisäksi av touhuiluihin menee ehkä tunti päivässä :)
Kommentit (5)
Toivottavasti tämä oli porvoosta- tai tietysti oli. Vai etkä käy töissä ollenkaan? Mulla menee face bookkiin n.10 min päivässä kun vastaan viesteihin mutta en edes käy siellä jokapäivä. Bloggaamista ja muita en harrasta.
no, mulla noihin menee ehkä 10 tuntia päivässä mut tuosta ajanktöstä yli puolet menee bloggaukseen ja lopusta max. viidestä tunnista menee suurin osa tviitteihin, eli FB:hen ei mee kuin MAX. pari tuntia pvässä. Av ottaa ehkä 0.5 h/pvä, joskus 1 h
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 23:20"]
no, mulla noihin menee ehkä 10 tuntia päivässä mut tuosta ajanktöstä yli puolet menee bloggaukseen ja lopusta max. viidestä tunnista menee suurin osa tviitteihin, eli FB:hen ei mee kuin MAX. pari tuntia pvässä. Av ottaa ehkä 0.5 h/pvä, joskus 1 h
[/quote]
mulla about samantyyppinen ajankäyttö, mut viikonloppuisin saattaa mennä yli 15 h noihin kaikkiin yhteensä, kun av:kin sitoo jo 3-4 h (esim. tänään lauantaina näin)
Onhan nämä kaikki provoja, onhan? :o
En oo Facebookissa enkä Twitterissä. Blogi mulla on, käytän siihen ehkä tunnin kerran-pari viikossa.