laitoin miehen kauppaan ostamaan eväät ja nyt on leffailta pilalla
Irtokarkkipussissa on pelkkiä salmiakkeja ja lakritseja, ei yhtään hedelmäkarkkia tai suklaata!
Kommentit (21)
Sinä tarjosit salmiakkia, minä olin hullu panin peliin koko elämän
Vierailija kirjoitti:
Anna seuraavalla kerralla tarkempi ostoslista.
kyllä hänen näin pitkän seurustelun jälkeen pitäisi tietää mistä minä tykkään
Miksi laitoit miehen, miksi et mennyt itse? Tai ainakin antanut parempia ohjeita siitä, millaisia karkkeja tahdot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä hänen näin pitkän seurustelun jälkeen pitäisi tietää mistä minä tykkään
JSSAP
Siitäs sait laiskimus, nassuta lakua!
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitoit miehen, miksi et mennyt itse? Tai ainakin antanut parempia ohjeita siitä, millaisia karkkeja tahdot?
hän oli lähdössä muutenkin kaljaa ostamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sanoit otsikossa, että "laitoit" miehen kauppaan?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sanoit otsikossa, että "laitoit" miehen kauppaan?!
Niin, hän mietti ääneen että hakisiko vielä saunakaljaa ja minä vähän yllytin että herkkuja samalla niin hän sitten lähti
Mikset mennyt mukaan? Jäit perse homeessa sohvalle makaamaan? kaupat on vielä auki, mene itse uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Mikset mennyt mukaan? Jäit perse homeessa sohvalle makaamaan? kaupat on vielä auki, mene itse uudelleen.
Kaikki eivät asu kävely- eikä edes pyörämatkan päässä alepasta
Miten se elokuvan katselu menee niistä karkeista pilalle? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No saako niin syrjässä elokuvat ja tv-kanavat edes näkymään? :D kai teillä nyt auto on jos pyörällä on liian pitkä matka.
Onhan toi vakava kriisi ja keskustelun paikka. Jep...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No saako niin syrjässä elokuvat ja tv-kanavat edes näkymään? :D kai teillä nyt auto on jos pyörällä on liian pitkä matka.
joo, jopa netflixin
Hakekaa ammattiapua, tuo on niin törkeää naisvihamielisyyttä, että kannattaako tuollaisen pervonmkanssa jatkaa.
Vttu en kestä tämmösiä kiittämättömiä ihmisiä. Mee ite stna kauppaan sitten jos ei kelpaa kun toinen tuo sulle mussutettavaa. Sano sitten edes tarkemmin mitä tahdot, jos et ole parempia ohjeita antanut niin älä kitise