Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa aikuiset, joilla pelkkä Visa Electron

Vierailija
23.03.2019 |

Ja päälle vielä ”minulla on rahaa joten en tarvitse luottokorttia” -olkinukke. :-D

Hei haloo, Debit -kortti ajaa saman asian mikäli ei halua (lue: pankit/Luottokunta ei myönnä) luottoa sillä erotuksella, että Debit sentään toimii laajemmin, Electronilla ei yleensä onnistu esimerkiksi liikennevälineissä maksu, autonvuokraus tai hotellin varaaminen.

Puhumattakaan luottokorttien muista eduista, ostoturvasta, bonuksista ynnä muusta. Siinä säästää aika ison rahan, jos vaikkapa uusi laite tippuu tai rikkoutuu pian oston jälkeen, mutta luottokortilla maksettuasi saat uuden puoli-ilmaiseksi.

Joillekin ilmeisesti tulee yllätyksenä se, että luotto ei tarkoita sitä, että sitä pitäisi sitten alkaa keräilemään huvin vuoksi?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naurattaa kaikki 40v. täyttäneet, joilla ei ole Platinumia. ”Haaveet kaatuu”... jne. Ihan ei ole kaikki mennyt putkeen :).

Vierailija
22/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on ollu debit, Electronic ja luotto. Nyt vaan Electron, koska se oli ilmainen ja muut makso 😁 sillon ku matkustelin niin oli luottokortti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiooteilla ilmaiset huvit :D

Vierailija
24/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään, kun täytyy tasaisin väliajoin tämä keskustelu tehdä.

Vierailija
25/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja debit kanssa ollut, mut siitäkin meni jtn maksuun tms en muista mikä oli syy et luovuin siitäkin.

Vierailija
26/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvisi luottokortin jos on rahaa tilillä?

Vierailija
27/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ratkassu asian niin, että peitin "Electron" sanan tarralla pois.

Kerro muuten lisää tuosta - jos tiputtaa laitteen, saa uuden puoli-ilmaiseksi - jutusta? Miten se liittyy luottokortilla maksamiseen, eikö se oo enemmän takuusopimusjuttuja?

Vierailija
28/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tarvitse mitään korttia. Nyökkäämme vain kassan kanssa toisillemme ja asia on sillä selvä.

Vierailija
29/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä lempinimen haluat: Visa Electron -hullu, Debit-hullu vai Luottokorttihullu?

Vierailija
30/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla varakorttina elctron, jäänne jostain 20 vuoden takaa, mutta en ole saanut aikaiseksi lopettaa ja muutaman vuoden välein uusi tulee positse. Käytän lähinnä ulkomailla jos nostan käteistä automaatista. Visa debitiä en uskalla joja automaattiin tunkea.

Vierailija
31/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpähän naurat. Mulla oli visa electron 24-vuotiaaksi asti. Tämä visa on nyt vain mahdollistanut mun shoppailuaddiktion ja velkaa on kerääntynyt.

Se on vain ja ainoastaan omaa tyhmyyttäsi.

Vierailija
32/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon köyhiä ihmisiä. Siinä ei hirveästi ole mitään nauramista. Mulla käy lähinnä sääliksi meidän kova yhteiskunta, jossa aika moni jää ulkopuolelle ihan kaikesta. Varsinkin näiden köyhien perheiden nuoret. Suomessa on maailman suurimmat itsemurhatilastot.

Vierailija
33/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ostaisi Norwegianilta enää lippuja ilman luottokorttia... lentoyhtiöitä kaatuu kuin sieniä sateella näinä päivinä.

Kuka nyt tuon takia, kun eihän ne lennot nykyään mitään maksa.

Vierailija
34/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan netistä Klarna laskulla eli lasku tulee vasta sitten kun tuote lähetetty.

Jos palautan niin voin Klarna sovellukseen laittaa et lasku keskeytetty/palautus.

Ei ole tullut palvelua eteen mihin luottoa tarvitaan.

Miehellä luottokortti, ei käytetä sitä koskaan.

Vierailija
35/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetkö oikeasti nauramaan sille luottotietonsa menettäneelle asunnottomalle, joka saa vain electronin?

Vierailija
36/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta jos yhteydet ei pelaa. Jää ostokset kassalle.

Prismassa käydään kaksi kertaa viikossa.

Kaiken muun tilaan verkkokaupoista Klarna laskulla.

Kukat ostan kesän alussa.

Vierailija
37/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten Visaksi tuota kutsutaan.

Vierailija
38/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua naurattaa kaikki 40v. täyttäneet, joilla ei ole Platinumia. ”Haaveet kaatuu”... jne. Ihan ei ole kaikki mennyt putkeen :).

Mä en aidosti ymmärrä miksi maksaa jonkun 100-200 e/v statusluottokortista kun Perusluottikortti maksaa jonkun kympin vuodessa.

Vierailija
39/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa onkin piikki lähiravintolaan (ei Hölmölässä) ja käyn kuittaamassa sen aina joskus käteisellä. Ei se kortin väri tai ominaisuudet maksukykyä korvaa nääs.

Vierailija
40/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten Visaksi tuota kutsutaan.

Lasten kommentointia 👫

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi