Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa aikuiset, joilla pelkkä Visa Electron

Vierailija
23.03.2019 |

Ja päälle vielä ”minulla on rahaa joten en tarvitse luottokorttia” -olkinukke. :-D

Hei haloo, Debit -kortti ajaa saman asian mikäli ei halua (lue: pankit/Luottokunta ei myönnä) luottoa sillä erotuksella, että Debit sentään toimii laajemmin, Electronilla ei yleensä onnistu esimerkiksi liikennevälineissä maksu, autonvuokraus tai hotellin varaaminen.

Puhumattakaan luottokorttien muista eduista, ostoturvasta, bonuksista ynnä muusta. Siinä säästää aika ison rahan, jos vaikkapa uusi laite tippuu tai rikkoutuu pian oston jälkeen, mutta luottokortilla maksettuasi saat uuden puoli-ilmaiseksi.

Joillekin ilmeisesti tulee yllätyksenä se, että luotto ei tarkoita sitä, että sitä pitäisi sitten alkaa keräilemään huvin vuoksi?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aihe on naurettu täällä jo monesti. Mullakin on electron ja ihan hervottoman hauskaa on :)

Vierailija
2/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ostaisi Norwegianilta enää lippuja ilman luottokorttia... lentoyhtiöitä kaatuu kuin sieniä sateella näinä päivinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ilahduttaa. Ajattele nyt, mille sä naurat jos mäkin vaihtaisin debittiin. Vielä ei ole ollut tarvetta.

Vierailija
4/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle nyt tulee mikäkin yllätyksenä.

Itselläni ei ole ollut ikinä luottokorttia, miehellä kyllä on.

Käyttöä ollut lähinnä ulkomailla ja nettikaupoissa. Ilmankin pärjää.

Vierailija
5/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkinukke?

Vierailija
6/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän naurat. Mulla oli visa electron 24-vuotiaaksi asti. Tämä visa on nyt vain mahdollistanut mun shoppailuaddiktion ja velkaa on kerääntynyt.

Vierailija
7/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei edes teineillä ole visa electronia.

Vierailija
8/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naura vaan jos naurattaa.

Olen 37-vuotias nainen ja Suomessa vieraillessani minulla on käytössä vain tuo kuuluisa Visa electron.

Kotimaassani minulla on käytössä Visa platinium-luottokortti ja luottorajani on 7000€ jos se tieto kiinnostaa.

Vierailija
9/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MULLA ON KAIKKI PAREMMIN KUIN TEILLÄ OLEN PAREMPI KUIN TE TE ETTE EDES TIEDÄ MITÄ ON OLLA KUNNOLLINEN MUITA PAREMPI IHMINEN TE OLETTE SÄÄLITTÄVIÄ LUUSEREITA KORTTEINENNE MINÄ EN TARVI MITÄÄN KORTTIA SE ON VANHANAIKAISTA TE OLETTE JUNTTEJA 

Vierailija
10/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton vuokraus ja hotellin varaaminen ei kyllä aina onnistu debit-kortillakaan, eikä itse asiassa eroa juurikaan electronista.

Vierailija
11/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy Electron ja Mastercard Gold. Huutonauran itselleni, mutta vain toisella puolella suuta.

Vierailija
12/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut ero VISA DEBIT-kortilla electoniin (electronkin on debit-kortti) on se ettei debit varmenna kaikkia pieniä ostoksia ja näin ollen tilin saldo voi mennä miinukselle.

Vierailija
13/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse luottokorttia, kun miehellä on amex platinum ja visa gold. Riittää meille vallan mainiosti. Tykkäön electronista niin pysyy pankkitilin saldo aina oikeana.

Vierailija
14/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin naurattaa... vaihdoin palkan menemään Danske Bankin sijaan OP:hen ja sain sieltä postissa Visa Electronin. Hyvin on toiminut jokapäiväisessä asioinnissa, kertaakaan ostokset ei oo jääneet saamatta. On mulla Danske Bankin Mastercard, mutta kiva jos onnenonkijat ja lompakkoloismiehet pysyy musta kaukana, kun maksan Electronilla.

Vierailija
15/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kortti mikä tahansa, niin aina kannattaisi pitää mukana muutama kymppi käteistä, jos se kortti ei toimikaan. Melkein viikoittain näkee kaupassa työssä olevana näitä tilanteita, kun tili on tyhjä, asiakas unohtanut tunnusluvun, kortti on rikki tai pankin tiedonsiirtoyhteyksissä on vikaa.

Vierailija
16/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama jankutus. Mitä väliä jollain muovinpalalla?

Vierailija
17/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, että henkilöllä on ainoastaan se kortti? Se on kätevä kortti, joka toimii sellaisissakin paikoissa, joihin ei voi luottokortilla tallettaa. On myös paikkoja, joihin en halua luottokorttini numeroa antaa. 

Luottokortti on oikeastaan olemassa vain varalla.

Luotolla eläminen on ylipäänsä paljon tyhmempää ja suomalaisetkin on nyt alkaneet sitä tekemään ymmärtämättä miten paljon sitä korkoa oikeasti menee. Debit kortit mahdollistaa helpon itsekontrollin, kun ei voi kuluttaa yli varojensa.

Vierailija
18/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman luottokorttia ei ainakaan pääse kertymään kymppitonnien luottokorttilaskuja. Se luottokortin höylääminen lähtee helposti lapasesta niin että kohta pitää nostaa luottorajaa ja ottaa lisää luottokortteja ja koko palkka menee käytännössä suoraan luottokorttilyhennyksiin mitä laskujen jälkeen jää.

Sitten ei taas ole rahaa yhtään ja taas pakko käyttää luottokorttia. Ja kun luottokortit on höylätty tappiin ja tarvitaan johonkin isompaan taas lisää rahaa niin sitten on otettava jotain joustoluottoa tai kulutuslainaa joka vaan pahentaa kierrettä entisestään.

Vierailija
19/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oot nolo :D

Vierailija
20/81 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän sitten naurat.