Miksi ei ole enää kunnollisia miehiä?
Kaikki päällepäin kunnolliset haluavat vain seksiä.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Suomen treffi palstoilla en saanut yhtään vastausta naisilta. Laitoin huvikseen useammalle ulkomaalaiselle treffi palstalle profiilin. 3 vuoden aikana olen saanut tuhansia vastauksia naisilta. Ympäri maailmaa. Eri ammateissa olevia.
Sehän on sinulle sitten hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen muuten ihan kunnollinen, mutta olen köyhä. Tosin se köyhyys kai aiheuttaa sen etten ole kunnollinen. Naisilta tulee lähestymisiä, mutta jutellessa selviää melko nopeasti, että se elämäntapa on matkailua yms johon minulla ei ole varaa vaikka töissä olenkin. En sitten halua viedä tutustumista yhtään pidemmälle kun mun rahattomuudesta tulee kuitenkin ongelma. Paljon parempi kun naiset löytää paremmin menestyneen miehen jonka kanssa voi matkailla ja ostella kaikkea yms..
En ole yhdellekään viitsinyt kyllä sanoa todellista syytä, hävettää sen verran paljon.
M36
Minusta sinulla ei ole mitään syytä häpeään. Olet vain törmännyt vääränlaisiin, pinnallisiin naisiin. Uskon että naisissa on niitäkin, jotka valitsevat sydämellä ja osaavat arvostaa kunnollista miestä, vaikka tällä olisi pienet tulot. Käyt kuitenkin töissä ja ansaitset oman elantosi. Hyvä arki on loppupeleissä kaikkea muuta kuin matkustelua ja shoppailua, toivon että löydät rinnallesi naisen, joka osaa arvostaa sinua.
En ole etsinyt enää kumppania moneen vuoteen, koska köyhyys on itselle sen verran iso este. Joskus kokeilin jotain nettideittejä.ja tindereitä, mutta siellä on ihan sama tilanne.
En halua syyttää naisia, koska eläisin varmaan itsekin niin jos olisi rahaa siihen. En sanoisi edes, että naiset olisivat pinnallisia, koska perheen perustaminenkin vaatii rahaa. Itsestä tuntuu, että tuo matkailu yms vastaava rahan käyttö on ihan "normaali" taso nykyään.
Olen nykyään hyväksynyt tämän tilanteen ja elämä on paljon helpompaa näin.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen muuten ihan kunnollinen, mutta olen köyhä. Tosin se köyhyys kai aiheuttaa sen etten ole kunnollinen. Naisilta tulee lähestymisiä, mutta jutellessa selviää melko nopeasti, että se elämäntapa on matkailua yms johon minulla ei ole varaa vaikka töissä olenkin. En sitten halua viedä tutustumista yhtään pidemmälle kun mun rahattomuudesta tulee kuitenkin ongelma. Paljon parempi kun naiset löytää paremmin menestyneen miehen jonka kanssa voi matkailla ja ostella kaikkea yms..
En ole yhdellekään viitsinyt kyllä sanoa todellista syytä, hävettää sen verran paljon.
M36
Minusta sinulla ei ole mitään syytä häpeään. Olet vain törmännyt vääränlaisiin, pinnallisiin naisiin. Uskon että naisissa on niitäkin, jotka valitsevat sydämellä ja osaavat arvostaa kunnollista miestä, vaikka tällä olisi pienet tulot. Käyt kuitenkin töissä ja ansaitset oman elantosi. Hyvä arki on loppupeleissä kaikkea muuta kuin matkustelua ja shoppailua, toivon että löydät rinnallesi naisen, joka osaa arvostaa sinua.
En ole etsinyt enää kumppania moneen vuoteen, koska köyhyys on itselle sen verran iso este. Joskus kokeilin jotain nettideittejä.ja tindereitä, mutta siellä on ihan sama tilanne.
En halua syyttää naisia, koska eläisin varmaan itsekin niin jos olisi rahaa siihen. En sanoisi edes, että naiset olisivat pinnallisia, koska perheen perustaminenkin vaatii rahaa. Itsestä tuntuu, että tuo matkailu yms vastaava rahan käyttö on ihan "normaali" taso nykyään.
M36
Minusta sinä vaikutat ihan kunnolliselta. Käyt kuitenkin töissä ja elätät itsesi. Ei kaikki naiset halua mitään ulkomaan matkoja. Minä ainakin mieluiten lähtisin ihan vaan road tripille täällä kotimaassa, jos johonkin matkalle pitäisi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen treffi palstoilla en saanut yhtään vastausta naisilta. Laitoin huvikseen useammalle ulkomaalaiselle treffi palstalle profiilin. 3 vuoden aikana olen saanut tuhansia vastauksia naisilta. Ympäri maailmaa. Eri ammateissa olevia.
Tämän voi testata helposti Suomen treffipalstoilla.
Tein kerran ihan kokeiluksi kaksi eri profiilia. Toinen profiili oli pienipalkkainen pätkätyöläinen ja toinen suuripalkkainen DI. Sanomattakin selvää kumman profiiliin tuli naisilta yhteydenottoa :D
Mutta ai niin, missä nimessä kyse ei ole rahasta :D
Ite muokkasin hiukset mustiksi fotoshopilla ja laitoin nimeksi jotain tyyliin mauricio diGorno. Tuli enemmän viestejä vaikka kokeilin vähentemään pituutta 10cm.
Suomi on ihan täysi vitsi jos sattuu olemaan suomalainen mies. Älkää uskoko noita viestejä jossa akat väittää että rahan takii ne ulkkarimuijat vaan ovat suomalaisen miehen perään. Paljon viennistä johtuu siitä etteivät muun maalaiset naiset ole ras isteja suomalaisia miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän minä jossakin etelä amerikassa.
Suomessa en käy baareissa enää kun täälläkin saa lukea ettei naisia saa niissäkään lähestyä.
Tinderiä kerran kokeilin. Niistä noin sadasta jotka kävin läpi vedin puolet oikealle. Ei tullut yhtään mätchiä. Ajattelin että antaa olla jos naiset noin kranttuja ovat.
Täällä kyllä kelpasin sitten kauniille 17 vuotiaalle. Tai noh, 18v nykyisin.
Suomalaisten naisten kannattaisi kyllä katsoa vähän peiliin. Sieltä se syy löytyy.
Taloudellisilla syillä ei varmaan ollut mitään osuutta asiaan kun 17-vuotias alhaisen elintason maan tyttö suostui hyväksikäytettäväksesi?
Joitakin miehiä tuntuu kovasti harmittavan se, että nykyajan Suomessa naisen ei ole enää pakko löytää miestä elättämään. Sitten mennään maahan jossa on suuri joukko nuoria tyttöjä joilla ei ole aitoja vaihtoehtoja. Se on sitä tosirakkautta näille miehille.
En pidä nuorten naisten hyväksikäyttämisestä, mutta en myöskään Suomen systeemistä jossa iso joukko hyviä tavismiehiä maksaa kovalla verotuksella suomalaisten naisten käyttämät turvaverkot, joiden avulla naiset voivat sitten nirsoilla näille miehille.
- ohis
Naisethan eivät maksa veroja ja miehethän eivät käytä turvaverkkoja :D Miehille myös kelpaa nainen kuin nainen ja he eivät tietenkään koskaan nirsoile...
toine ohis
Ne kunnolliset miehet on parisuhteessa. Pitää olla nopea ja napata sellainen jo nuorena, mikäli haluaa suhteen. Se on huijausta, kun väitetään että pitää elää vähintään 30 vuotiaaksi yksin. Pahinta se, että väitetään puolison löytyvän helposti tuossa iässä mikä ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
M36
Minusta sinä vaikutat ihan maksukyvykkäältä. Käyt kuitenkin töissä ja suostut maksamaan naisesta. Ei yksikään nainen halua mitään maksukyvytöntä miestä.
Suomeksi.
Olen aina ollut kunnon mies. Peruskoulu ysin keskiarvolla, ja siitä hyvään lukioon. Lukion jälkeen armeijaan, ja siitä duunin kautta jatko-opintoihin.
Aina kuitenkin oli aina niin, että tyttöystävän saaminen oli mahdoton tehtävä. Vastakkainen sukupuoli kiinnostui vain niistä "pahoista pojista". Ei riittäneet hyvät tavat, kohtelias lähestyminen, yhteiset kiinnostuksen kohteet, 185cm pituuteni, ei se että olin treenannut itseni todella vaikuttavaan fyysiseen kuntoon.
En nimittäin ole kovin puhelias tai ulospäin suuntautunut, ja nuorempama olin vielä ujo.
Heikko naismenestys johti siihen, että pikku hiljaa pyrkimys kohti "normaalia" elämää, ja sen tyypillisiä tavoitteita alkoi hiipua.
Miksi hakata päätään seinään vuosi toisensa jälkeen, koskaan saavuttamatta unelmaansa?
Olen herkkä romantikko, ja haaveet tyttöystävästä ovat olleet vahvasti mielessäni jo 13-vuotiaasta asti.
Aloin syrjäytyä opiskelu -ja työmaailmasta noin 23-24 vuotiaana. Kurssit vähenivät, ja tapasivat jäädä kesken koska mielenkiintoa vain ei ollut.
Olin menettänyt draivini näiden asioiden suhteen. Päivät, ja yötkin menivät tietokoneella, harrastuksissa, treenaten sekä kavereiden kanssa hengaillessa.
Nykypäivänä olen 33-vuotias pitkäaikaistyötön, eivätkä työllistymismahdollisuuteni kovin valoisilta näytä.
Vaikka olen työelämästä syrjäytynyt, niin kaikella muulla tavalla olen edelleen se kunnon mies, joka olin silloin aikaisemminkin.
En ole sosiaalisesti syrjäytynyt, enkä ole ajautunut mihinkään riippuvuuksiin. Urheilen edelleen, ja minulla on hyviä ystäviä. Harrastuksestani saan lisärahaa tukien päälle noin 400-600e/kk.
Työelämästä syrjäytyminen kuitenkin johtaa väistämättä parisuhdemarkkinoiltakin syrjäytymiseen...Parisuhdetta hakeville naisille en ole enää kunnon miehen kirjoissa, sillä en kykene tarjoamaan riittävästi resursseja.
Jos kaikki olisi mennyt toisin, niin ehkä tässä iässä minullekin olisi löytynyt sopiva nainen. Tai sitten ei...kuka tietää?
Tässä elämässä asiat menivät näin.
M33
Mikäs siinä on vikana että hakee seksiä? Olen minäkin monesti hakenut pelkkää sitä. N
Vierailija kirjoitti:
Ne kunnolliset miehet on parisuhteessa. Pitää olla nopea ja napata sellainen jo nuorena, mikäli haluaa suhteen. Se on huijausta, kun väitetään että pitää elää vähintään 30 vuotiaaksi yksin. Pahinta se, että väitetään puolison löytyvän helposti tuossa iässä mikä ei pidä paikkaansa.
Jep. Kohta kuitenkin tulee ne vanhat haahkalinnut tänne pilaaman muitten elämät antamalla huonoja neuvoja siitä miten ei kannata nuorena asettua. Kun itse eivät ole saaneet ketään ja se juna meni jo niille.
Mitään ei ole niin säälittävää kuin vanha akka tanssilattialla yrittämässä nuoria komistuksia tarttumalla niitä perseestä. Vanhalla miehellä ainakin olisi edes joku pieni mahis onnistua nuoren naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut kunnon mies. Peruskoulu ysin keskiarvolla, ja siitä hyvään lukioon. Lukion jälkeen armeijaan, ja siitä duunin kautta jatko-opintoihin.
Aina kuitenkin oli aina niin, että tyttöystävän saaminen oli mahdoton tehtävä. Vastakkainen sukupuoli kiinnostui vain niistä "pahoista pojista". Ei riittäneet hyvät tavat, kohtelias lähestyminen, yhteiset kiinnostuksen kohteet, 185cm pituuteni, ei se että olin treenannut itseni todella vaikuttavaan fyysiseen kuntoon.
En nimittäin ole kovin puhelias tai ulospäin suuntautunut, ja nuorempama olin vielä ujo.
Heikko naismenestys johti siihen, että pikku hiljaa pyrkimys kohti "normaalia" elämää, ja sen tyypillisiä tavoitteita alkoi hiipua.
Miksi hakata päätään seinään vuosi toisensa jälkeen, koskaan saavuttamatta unelmaansa?
Olen herkkä romantikko, ja haaveet tyttöystävästä ovat olleet vahvasti mielessäni jo 13-vuotiaasta asti.Aloin syrjäytyä opiskelu -ja työmaailmasta noin 23-24 vuotiaana. Kurssit vähenivät, ja tapasivat jäädä kesken koska mielenkiintoa vain ei ollut.
Olin menettänyt draivini näiden asioiden suhteen. Päivät, ja yötkin menivät tietokoneella, harrastuksissa, treenaten sekä kavereiden kanssa hengaillessa.Nykypäivänä olen 33-vuotias pitkäaikaistyötön, eivätkä työllistymismahdollisuuteni kovin valoisilta näytä.
Vaikka olen työelämästä syrjäytynyt, niin kaikella muulla tavalla olen edelleen se kunnon mies, joka olin silloin aikaisemminkin.En ole sosiaalisesti syrjäytynyt, enkä ole ajautunut mihinkään riippuvuuksiin. Urheilen edelleen, ja minulla on hyviä ystäviä. Harrastuksestani saan lisärahaa tukien päälle noin 400-600e/kk.
Työelämästä syrjäytyminen kuitenkin johtaa väistämättä parisuhdemarkkinoiltakin syrjäytymiseen...Parisuhdetta hakeville naisille en ole enää kunnon miehen kirjoissa, sillä en kykene tarjoamaan riittävästi resursseja.
Jos kaikki olisi mennyt toisin, niin ehkä tässä iässä minullekin olisi löytynyt sopiva nainen. Tai sitten ei...kuka tietää?
Tässä elämässä asiat menivät näin.M33
Disney-syndrooma on kyllä aika tuhoisaa miehillä parisuhteen hankkimisen kannalta. Kun ne jutut ei tosielämässä useimmitenkaan toimi niinkuin niissä herkissä Disney-piirretyissä joissa sankari saa aina lopuksi naisen kunhan vaan käyttäytyy niinkuin "pitää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
M36
Minusta sinä vaikutat ihan maksukyvykkäältä. Käyt kuitenkin töissä ja suostut maksamaan naisesta. Ei yksikään nainen halua mitään maksukyvytöntä miestä.
Suomeksi.
Ok, en enää yhtään ihmettele miksi sinä olet yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa en käy baareissa enää kun täälläkin saa lukea ettei naisia saa niissäkään lähestyä.
Tinderiä kerran kokeilin. Niistä noin sadasta jotka kävin läpi vedin puolet oikealle. Ei tullut yhtään mätchiä. Ajattelin että antaa olla jos naiset noin kranttuja ovat.
Suomalaisten naisten kannattaisi kyllä katsoa vähän peiliin. Sieltä se syy löytyy.
Taloudellisilla syillä ei varmaan ollut mitään osuutta asiaan kun 17-vuotias alhaisen elintason maan tyttö suostui hyväksikäytettäväksesi?
Joitakin miehiä tuntuu kovasti harmittavan se, että nykyajan Suomessa naisen ei ole enää pakko löytää miestä elättämään. Sitten mennään maahan jossa on suuri joukko nuoria tyttöjä joilla ei ole aitoja vaihtoehtoja. Se on sitä tosirakkautta näille miehille.
En pidä nuorten naisten hyväksikäyttämisestä, mutta en myöskään Suomen systeemistä jossa iso joukko hyviä tavismiehiä maksaa kovalla verotuksella suomalaisten naisten käyttämät turvaverkot, joiden avulla naiset voivat sitten nirsoilla näille miehille.
- ohis
Mitkä tässä maassa ovat sellaisia turvaverkkoja joita miehet eivät saa käyttää? Entä mihin ne naisten maksamat verot mahtavat mennä?
Syrjäytyneistä sosiaalituilla eläjistä on muuten enemmistö miehiä.
Ei kukaan kiellä turvaverkkoja miehiltä, mutta miehet käyttävät niitä silti vähemmän. Naiset toki maksavat veroja, mutta jos katsotaan kaikkia tulonsiirtoja ja maksettuja veroja niin kollektiivisesti naisiin kuluu enemmän rahaa kuin mitä he maksavat. Miehillä asia taas on toisinpäin. Syrjäytyneet sosiaalituilla elävät ovat pieni paha verrattuna siihen, että naiset kouluttautuvat höpö höpö alalle ja tekevät julkisella töitä tuottamatta mitään hyötyä yhteiskunnalle koko uransa aikana. Tuet ovat pienemmät kuin palkka ja koulutusta ei tarvita.
Onko esimerkiksi hoivatyö höpöhöpö-ala?
Oletko muuten käynyt maksutonta peruskoulua? Entä oletko tarvinnut terveyspalveluja, tai uskotko niitä joskus tarvitsevasi? Haluatko, että sinulle tarjotaan vanhana edes jotkut lakisääteiset palvelut? Tarvitaanko tässä yhteiskunnassa mielestäsi poliisia ja palokuntaa?
Päiväkoteja ei tarvittaisi jos naiset pysyisivät kotona hoitamassa lapsia.
Siinä tapauksessa naiset ja lapset kuolisivat, koska suomalaiset miehet eivät halua elättää lompakkoloisia.
Jos miehet saisivat naisesta jotain mitä ilmaiseksi ei saa niin haluaisivat elättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
M36
Suomeksi.
Ok, en enää yhtään ihmettele miksi sinä olet yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi nyt. Eikö löydykään sitä rahasampoa?
Vain ulkomaalaiset naiset ovat rahan perään. Suomalaiset naiset käyvät töissä ja tienaavat itse omat rahansa.
Ahneet suomiakat kyllä vaativat ihan järjestäänsä mieheltä työssäkäyntiä ja tienaamista, että kelpaa.
Minkälainen ihminen ei haluaisi käydä töissä ja tienata? :D Ei varmaan mikään saamaton lusmu ole kenenkään toiveissa, vaikka ei miehen rahoja haluaisikaan.
Kyllä, se että edellyttää mieheltä työssäkäyntiä ja rahan tienaamista kertoo siitä lähinnä, että rahan perässä juostaan.
Onko oikeasti työssäkäynti jollekin ihan ylivoimainen juttu?
Kysymys on argumentin kannalta irrelevantti. Kysehän on siitä, että naista kiinnostaa miehestä lähinnä raha, jos nainen vaatii mieheltä tuollaista. Toki samaa toisin päinkin, siis jos mies vaatii naiselta tuollaista.
Miten niin? Jos haluaa parisuhteen, jossa voi käydä erilaisissa tapahtumissa tai ravintoloissa, niin miksei haluaisi, että puolisolla on rahaa maksaa itsensä niihin? Varmaan normaalissa suhteessa kuitenkin molemmat maksavat omat festarilippunsa/teatterilippunsa/keikkalippunsa ym. Vähän ikävää jos toisella ei ole varaa tehdä mitään.
Entä jos on voittanut lotossa, perinyt suuren summan rahaa tai vaikka tienannut sen verran ettei enää halua olla oravanpyörässä? Onko se ihan ok, vai onko silti tärkeää "olla työelämässä"?
Vierailija kirjoitti:
Olen herkkä romantikko, ja haaveet tyttöystävästä ovat olleet vahvasti mielessäni jo 13-vuotiaasta asti.Aloin syrjäytyä opiskelu -ja työmaailmasta noin 23-24 vuotiaana. Kurssit vähenivät, ja tapasivat jäädä kesken koska mielenkiintoa vain ei ollut.
Olin menettänyt draivini näiden asioiden suhteen. Päivät, ja yötkin menivät tietokoneella, harrastuksissa, treenaten sekä kavereiden kanssa hengaillessa.Nykypäivänä olen 33-vuotias pitkäaikaistyötön, eivätkä työllistymismahdollisuuteni kovin valoisilta näytä.
Vaikka olen työelämästä syrjäytynyt, niin kaikella muulla tavalla olen edelleen se kunnon mies, joka olin silloin aikaisemminkin.En ole sosiaalisesti syrjäytynyt, enkä ole ajautunut mihinkään riippuvuuksiin. Urheilen edelleen, ja minulla on hyviä ystäviä. Harrastuksestani saan lisärahaa tukien päälle noin 400-600e/kk.
Tässä elämässä asiat menivät näin.M33
Mä en kyllä ymmärrä, että mitä sitten olet suunnitellut tekeväsi loppu elämäsi? Loisia? Kai ihmisillä nyt jotain suunnitelmia tulevaisuudelle yleensä on. Ymmärrän, jos sairauden takia on työtön, mutta jos ei vaan nappaa mikään, niin kyllä se nyt kuulostaa vähän oudolta. Miten edes saat jatkuvasti tukia, jos et tee mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain ulkomaalaiset naiset ovat rahan perään. Suomalaiset naiset käyvät töissä ja tienaavat itse omat rahansa.
Ahneet suomiakat kyllä vaativat ihan järjestäänsä mieheltä työssäkäyntiä ja tienaamista, että kelpaa.
Minkälainen ihminen ei haluaisi käydä töissä ja tienata? :D Ei varmaan mikään saamaton lusmu ole kenenkään toiveissa, vaikka ei miehen rahoja haluaisikaan.
Kyllä, se että edellyttää mieheltä työssäkäyntiä ja rahan tienaamista kertoo siitä lähinnä, että rahan perässä juostaan.
Kysymys on argumentin kannalta irrelevantti. Kysehän on siitä, että naista kiinnostaa miehestä lähinnä raha, jos nainen vaatii mieheltä tuollaista. Toki samaa toisin päinkin, siis jos mies vaatii naiselta tuollaista.
Miten niin? Jos haluaa parisuhteen, jossa voi käydä erilaisissa tapahtumissa tai ravintoloissa, niin miksei haluaisi, että puolisolla on rahaa maksaa itsensä niihin? Varmaan normaalissa suhteessa kuitenkin molemmat maksavat omat festarilippunsa/teatterilippunsa/keikkalippunsa ym. Vähän ikävää jos toisella ei ole varaa tehdä mitään.
Entä jos on voittanut lotossa, perinyt suuren summan rahaa tai vaikka tienannut sen verran ettei enää halua olla oravanpyörässä? Onko se ihan ok, vai onko silti tärkeää "olla työelämässä"?
Kuten sanottu, kunhan elättää jotenkin itsensä ja elämässä on mielekästä tekemistä, eikä jatkuvaa valitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän työssäkäyminen ole normaali tila tässä yhteiskunnassa. On tietenkin muitakin tapoja elää ja kaikilla ei ole töitä, mutta jos joku etsii normaalia kumppania, niin pääsääntöisesti nämä normaalit ihmiset käyvät töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ohis
Naisethan eivät maksa veroja ja miehethän eivät käytä turvaverkkoja :D Miehille myös kelpaa nainen kuin nainen ja he eivät tietenkään koskaan nirsoile...
toine ohis
Tähän vastattiin jo aiemmin eli vaikka tukia ei erotella sukupuolen mukaan niin naiset käyttävät tukia sekä lukumäärällisesti että rahamäärällisesti enemmän kuin miehet. Ja maksavat veroja vähemmän kuin miehet.
Tämän voi testata helposti Suomen treffipalstoilla.
Tein kerran ihan kokeiluksi kaksi eri profiilia. Toinen profiili oli pienipalkkainen pätkätyöläinen ja toinen suuripalkkainen DI. Sanomattakin selvää kumman profiiliin tuli naisilta yhteydenottoa :D
Mutta ai niin, missä nimessä kyse ei ole rahasta :D