Minkä värisiä boksereita ostat teidän isännälle?
Meillä isäntä suosii vain tummia värejä ettei vauhtiraidat näy.
Kommentit (21)
Asun kaupungissa kerrostalossa, joten ei ole isäntää jolle ostaa.
Tummia. Helppo pestä samanväristen kanssa. Mies suosii muutenkin vaatteissa tummansinistä ja harmaata. Ja mies on isäntä, työkamppeen on oranssit.
Muunvärisiä ettei tule rass ismisyytteitä.
Vaaleanpunaisia. Ihan uhalla. Pitää niitä silti miehekkäästi tosimies kun on. :D
Mun mies pitää edelleen turtles-alkkareita. 40-vuotias remonttireiska on. XD
En oo ikinä ostanu miehelleni boksereita tai muita alushousuja enkä osta. Ostakoot itte.
Jos tarkoitat isännällä samaa kuin masteria, niin mustia nahkaisia.
Tasa-arvon vuonna 2019: naisella on isäntä.
Eivät kai koirat mitään voi ostaa.
Tiikeribokseri löytyy sohvannurkasta ja toisen ajattelin ostaa isännälle synttärilahjaksi alkukesästä. Itelleni voisin ottaa valkoisen. 😜 🐶
Kai nykyään aikuiset ihmiset ostavat itse vaatteensa.
Ostaa itse itselleen sopivat. Ei ole tullut mieleenikään hankkia aikuiselle ihmiselle alusvaatteita.
Mies ostaa vaatteensa itse. Tummasävyisiä nuo näkyvät olevan. Sinistä, mustaa ja harmaata.
Itselleni ostan ihan kaikenvärisiä. On pinkkii, keltaista, sinistä, moniväristä ja vaikka mitä. Itse asiassa ainoa väri jota ei ole on varmaankin valkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ostaa itse itselleen sopivat. Ei ole tullut mieleenikään hankkia aikuiselle ihmiselle alusvaatteita.
Mä en näe mitään outoa siinä, että ostan miehelleni kalsareita. Mä oon meidän perheen vaatevastaava, mieheni pitäisi vaatteita suunnilleen siihen asti, kun ne lahoavat päälle.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tällainen asenne on vähän omituinen. Miksei voisi puolisolle ostaa myös alusvaatteita? Jos toinen kerran tarvitsee alusvaatteita ja olen itse joka tapauksessa menossa kauppaan, missä niitä myydään, niin miksen voi siinä samalla niitä ostaa? Ostanhan ruokaakin meille molemmille kaupassa käydessäni, vaikka ihan hyvin aikuinen ihminen voisi käydä itse ruokansakin ostamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tällainen asenne on vähän omituinen. Miksei voisi puolisolle ostaa myös alusvaatteita? Jos toinen kerran tarvitsee alusvaatteita ja olen itse joka tapauksessa menossa kauppaan, missä niitä myydään, niin miksen voi siinä samalla niitä ostaa? Ostanhan ruokaakin meille molemmille kaupassa käydessäni, vaikka ihan hyvin aikuinen ihminen voisi käydä itse ruokansakin ostamassa.
Mä sanoisin, että tällä palstalla on tosi paljon ihmisiä, joille ei tule mieleenkään tehdä puolison eteen tosi monia asioita. No, ei kait siinä mitään. Mulla taas on sellainen ajatus, että ihmiset ovat erilaisia, hyviä eri asioissa. Mulle on luontevaa huolehtia perheen vaatehuollosta, joten myöskään kalsarien ostaminen miehelleni ei ole ongelma.
Ruskeita.
t. Ruostemies(TM).