Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No mites itseluottamusta voi " kasvattaa" ?

Vierailija
19.05.2006 |

mä ainakin olen ihan pilalla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkiudu kaltaiseesi seuraan. Siis aatteellisesti samaan seuraan. Kun juttu alkaa luistaa pikku hiljaa ja saat uusia ystäviä, sinusta tulee toinen ihminen.

Vierailija
2/10 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 28 vuotta. Melkonen kriisi ollut koko elämän.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole vielä liian myöhäistä. Etsit ne asiat ja arvot, jotka sulle merkkaa eniten.

Vierailija
4/10 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava puoli, johon kuuluu tietyt arvot, ja sitten se Elämäniloinen luonnonlapsi, joka sotii jonkun verran näitä vakavan minän arvoja vastaan...

Luulisin että tuo vakava puoli on pelkoa, elämäniloinen puoli on rakkautta. Elämäniloisena vaan satun olemaan myös äärimmäisen haavoittuva, vakavana olen " vahva" ja jaksan siten arkea.

Parisuhdekriisi vieläpä näiden asioiden vuoksi.

ap

Vierailija
5/10 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohda kuori. Unohda se mikä on pelkkää suojaa. Mene syvemmälle. Kuka olet oikeasti. Mitä tunnet. Kriisi siitä tulee, mutta parempi elää omana itsenä kuin valheessa.

Vierailija
6/10 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taistellut ikuisuuden. Yrittänyt, vääntänyt ja kääntänyt itseäni. EN osaa.

ap

Vierailija
7/10 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti-ihminen osaa kaivaa ne kysymykset ja tarinat sinusta, joilla muutos pääsee käyntiin.

Vierailija
8/10 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tänään olen huomannut, että mikään ei ole muuttunut. Tää on helvettiä. Mua ahdistaa jo ajatus alkaa hoitaa jotain terapeuttia itselleni. Mietin jo etukäteen, miten selviän sinne vastaanotolle esim. Pelottaa. Ja todella - haluaisin terapiaan, mutta mulle ei riitä kerta viikkoon. Tarttisin keskustelua monta tuntia viikossa.

ap

Vierailija
9/10 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mallia vahvojen ihmisten käyttäytymisistä eri tilanteissa ja muunna niitä itsellesi sopiviksi käyttäytymismalleiksi.

Joskus on minullakin itsetunto ja minuus hukassa. Parhaiten löydän sen kuuntelemalla vanhoja omia kasettejani ja katsomalla valokuvia: tällainen olin silloin ja tottavie olen tällainen nytkin!

Sano itsellesi: minulla on oikeus olla täällä, samanlainen oikeus kuin kärpäsillä, metsän puilla, lumella ja muilla olennoilla ja asioilla. Sano: minä olen minä. Sano: minä tiedän mikä on minulle parasta. Sano: minun ajatukseni ovat oikeutettuja, saan pukea ajatukseni sanoiksi, kunhan en loukkaa muita. Sano: minä saan loukkaantua ja näyttää sen.

Tsemppiä!

Vierailija
10/10 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tarpeeksi käytännöllinen vinkki? :)