Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko vielä tänään syödä

Vierailija
06.04.2013 |

jotakin jos haluan pudottaa painoani kunnolla ja esim. mitä?

Olen aamiaiseksi syönyt yhden palan (sellaisen halkaistun) jälkiuunileipää, jossa päällä tuorejuustoa, ihan normaalia, ei mitään kevytversiota. Paistetun kananmunan ja puoli pakettia pekonia. Vettä.

Päivällä söin salaattia ison lautasellisen, sis. jääsalaattia, tomaattia ja punasipulia sekä noin puoli desiä juustoraastetta.

Juon 2-3 litraa vettä päivässä. Mehuja tai limuja tai kahvia yms. en juo koskaan. Limua silloin kun dokaan. Silloin tietysti menee muutenkin aina "dieetti" piloille sen viinan kalorien takia ja limun kanssa.Nyt olen myös alkoholittomana muutaman viikon.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voit tietenkin. Opettele laskemaan kalorit ja selvitä päivittäinen kulutuksesi niin tiedät tarkemmin mitä voit syödä.

Vierailija
2/2 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, paljonko painosi ja pituutesi on, mitä voit syödä. Tuo määrä, mitä nyt olet syönyt, on kuitenkin liian vähän, siitä tulee käyttämäni kalorilaskurin (maksullinen) mukaan 700 kaloria, tosin vähän jouduin arvaamaan. Aikuisen ihmisen ei laihduttaessaankaan pitäisi syödä 1200 kaloria vähemmän - tai joskus tehodieetin aikana voi syödä 800-1000, mutta niin niukkaa dieettiä ei pitäisi pitää kahta viikkoa kauempaa. Voit syödä ihan hyvin lämpimän aterian vielä tuohon päälle, kunhan se on järkevästi rakennettu, vaikkapa joku keitto ja siihen vielä hedelmä lisäksi. Tai vaikka pieni annos riisiä ja vähän kanaa mahtuu myös. Jos olet reilusti ylipainoinen, 1500 kaloriakin laihduttaa vielä. Sitten kun pienennyt, peruskulutustkin pienentyy. Itse olen 50 kg ja oma lepokulutukseni on noin 1400 kaloria. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla