Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tuo Rinne aikoo siis ilmastonmuutokseen vaikuttaa?

Vierailija
23.03.2019 |

Rinne sanoo itse olevansa valmis maksamaan kovempaa veroa tuotteista, jotka voi luokitella ilmastolle ja ympäristölle haitallisiksi.

– Olen itse lihansyöjä edelleenkin ja olen sen valmis maksamaan, koska mielestäni oleellista on se, että saamme tämän maapallon säilytettyä tuleville sukupolville.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006045548.html

Eikö Rinne tuossa myönnä, että ei ole itse valmis tekemään mitään? Eihän se pelasta ilmastoa yhtään, että Rinne jatkaa lihansyöjänä ja vain maksaa siitä enemmän. Todellisuudessahan Rinne tahtoo sanoa, että pyrkii muuttamaan köyhempien ihmisten ruokailutottumuksia tekemällä lihansyönnistä heille kalliimpaa. Eli taas tämä sama, että itse ei olla valmiita mihinkään, mutta vaaditaan sitä muilta. Tämä sama ilmiöhän nähtävissä myös Vihreiden ulkomaanlennoilla ja takseilussa. Vaaditaan lentoveroa ja polttoaineveroa lisää, jotta köyhempien matkailu loppuisi, kun tiedetään että itse ei ole valmis sitä lentämistä ja suhaamista lopettamaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terävä huomio!

Pistä YLE:n faktantarkistukseen, koska Rinne puhui itsensä niin pahasti pussiin, että pitää saada laajempi huomio.

Vierailija
2/2 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamalla. Periaatehan on se, että varakkaat syövät kuten ennenkin ja köyhemmät luopuvat liian kalliksi käyvistä ruoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla