Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää siivois taas. Siivooko kukaan muu?

Vierailija
06.04.2013 |

Viety pullot ja törpöt ja pahvit keräykseen, peitot ja koirat tuulettumassa. Lammas uunissa.

Jos joku haluaa siivota kaverina niin olisi kiva :).

Nyt vien sohvatyynyt ja peitot ulos.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska en jaksa ja ehdi arkena. Imurointi ja moppaaminen ei ole sellasia mitä ehtisin tehdä illalla, enintään vähän keskilattialta. Järjestelen tietty viikolla, mut eilen en, joten sen verran piti raivata tänään. Lakanat saa olla, oon tuulettanut peitot kuitenkin.

Vierailija
2/20 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ehdi arkena. Tullaan kotiin kuitenkin neljän jälkeen, annan välipalaa ja vietän aikaa lasten kanssa kunnes viiden jälkeen alan tehdä ruokaa. Kuuden jälkeen syödään illallinen ja sen jälkeen nuorimmaisen iltatoimet ja nukkumaan, jonka jälkeen kahden vanhemman lapsen iltatoimet ja iltasadut. Puol ysiltä olen itsekin niin väsynyt etten jaksa tehdä muuta kuin ripustaa koneellisen pyykkiä kuivumaan ja katsoa seuraavan päivän vaatteet lapsille valmiksi ja ehkä vähän vielä viimeistellä keittiötä. Mulle on tärkeää, että arkena saan sen tunnin 21-22 tehdä vain jotakin itselleni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan aktiivisia. Mun aikaansaannos pari koneellista pyykkiä ja ruokaa ollaan tehty (vähän parempaa). Lapset pitää pakottaa siivoamaan lelut, että huomenna voi imuroida ja ehkä pestä lattiat. Meillä usein käy näin, että siiovus jää sunnuntaille.

Minä olen sitä mieltä, että jos arkisin pitäisi edes tavarat järjestyksessä (jota meillä ei tosiaan tapahdu!), niin imurointi olisi pieni nakki. Imurointi menee nopeasti, kun ei tarvitse raivata koko ajan tietään eteenpäin. Siksi minä vaadin ensin lattiat tyhjiksi. Mies harrastaa tota, että raivaa tavaraa pois tieltään. Siinä vaan on se ongelma, että tavarat vaan siirtyy imurin tieltä paikasta A paikkaan B, ei sinne minne pitäisi.

Vierailija
4/20 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu pikkasen toi inspiraatio hakusessa...

No tytär palautti sen nopeesti perjantaina kertomalla, että hänellä on kihomatoja. Kyllä on ollukki ilo siivota ja pyykätä. Pyykätä ja pyyhkiä, pyykätä ja pyyhkiä, pyykätä ja pyyhkiä......

Vierailija
5/20 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin vessat pestä tänään ja ehkä illemmalla imuroida. Ensin tosin täytyy raivata tuo lelukaaos pois edestä lattioilta. Taidan tehdä salaattia ja paistaa kanaa iltaa varten, jos täyttelis tacoja illalla.

Vierailija
6/20 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lelukaaos, mutta psyykkaan itseäni niiden kimppuun aloittamalla noista "rankemmista" hommista, jotta lelujen keräys tuntuu sitten kevyeltä tauolta  :D. En pidä imuroinnistakaan, mutta lelujen kerääminen on mun mielestä helpompaa jos niitä kerää pienen alueen kerrallaan imuroinnin edetessä...

- ap-

Vierailija
7/20 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin aamulla tän yksiöni ja nän flunssaisena se saa riittää.

Vierailija
8/20 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän paremmaksi. Meillä kaikki pikkulapsia myöten ovat olleet viikon oksennustaudissa ja työsarkaa riittää. Yksi vessa ja keittiö saatu kuntoon, pyykkiä pesty. Aloitan imuroinnin ja lattianpesun. Sitten siirryn petivaatteiden vaihtoon ja seuraavaan vessaan. Huomenna jatkuu, ei tätä tänään saa kuntoon.

Vierailija
9/20 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ja voimia vitoselle!

Haen nyt imurin ja alan koohottaa sen kanssa alkaen sohvanurkasta. Nelivuotias valjastettu keräämään leluja olkkarista, harmi vaan kun hän ei taida mahtua lelukärrynsä kanssa omassa huoneessaan edes ovea pidemmälle.

t. ap

Vierailija
10/20 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä aloitan nyt kanssa siivoamisen. vien ensin roskat ja sitten kamppeita kellarivarastoon!

Vierailija
11/20 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ottanut imurin esiin, mutta makaan tässä mahallani. koko viikko ois ollut aikaa siivota.

Vierailija
12/20 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pitänyt aloittaa jo koko päivän imurointi, en oo saanu aikaiseksi. Nyt kun luen teidän viestit, aloitan heti! Moi moi...palaan illan suussa.

Vierailija
13/20 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouse nyt kasi välillä ylöskin! ;)

Olen vienyt roskia, pyykännyt 3 koneellista pyykkiä, ruoka kypsyy, pölyjä olen pyyhkinyt, keittiönpinnat myös, on haettu polttopuita ja lämmittänyt takkaa, tiskikoneen olen tyhjentänyt. Puolet lattiapinnasta pessyt ja nyt istun pitämässä taukoa. Kohta jatkan.

Meillä on melko siistiä. Siivoilen aina välillä jotain.

Vierailija
14/20 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun on muutkin aktivoituneet ;). Oon nyt imuroinut tän oleskelualueen ja mopannut huonekalujen aluset ja siirtänyt mööpelit takasin. Sohvatyynyt on paikoillaan, pölyt pyyhitty (lapsityövoimailla). Tiskikone tuossa juuri kuivailee viimeistä minuuttia, avaan kohta sen ja käyn pikapikaa moppaamassa olkkarin loput vapaat lattiapinnat. Sitte tiskikoneen tyhjennys ja homma jatkuu keittiön tasoilla...

(Mun pitää selittää yksityiskohtaisesti, ei riitä että "palaan illalla", koska muuten en saa tehtyä mitään...)

-ap-

Vierailija
15/20 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lelut siivottu, kohta kaikki imuroitu, pyykkiä pesty, yhdet pojan housut paikattu. Hoh hoh.

Nyt taidetaan lähteä ulos nauttimaan aurinkoisesta iltapäivästä, jos huomenna sataa lunta:-(.

Siivoaminen on loputonta.

Vierailija
16/20 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tännekin (Turun saaristo) luvattu kai lunta huomiseksi. Hyvä kun sanoit!

t. ap

17/20 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaminen on mukavaa. :)

Vierailija
18/20 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin eilen tuon melkein kolme vuotiaan apulaisen kanssa eli ei tarvi tänään ruokaakin tein eilen pariksi päiväksi tosin ei tässä loppuraskaudessa jaksakkaan voi ei tuleeko Turkuun huomenna lunta :(

Vierailija
19/20 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on nyt hyytynyt, keittiössä sain kaappien ovia pyyhittyä sen tiskikoneen tyhjentämisen jälkeen, mutta nyt ei enää kulje. Oon kokeillut kahvia, suklaata ja valkoviiniä, musiikkiakin, ei auta. Olisi vielä ne keittiön tasot, makkarit ja kylppärit.

Vierailija
20/20 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miksi annatte kotitöiden kassaantua?? ihan tyhmää, mä joka ilta siistin paikat ja tasot lapset kerää joka ilta romut pois en minä.... ja miksi just samana päivänä kaikki pitää tehdä; lakanat vaihtaa pestä vessat raivata ja järjestellä???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi