Meillä on just tällanen sisustus (kuva)! Mielipiteitä?
Kommentit (60)
Tilana kiva! Mutta missä on se sisustus, se ei näy tuosta kuvasta. Siinä on hyvä tila, joka odottaa sisustusta.
Joo mäkin tykkään! Meillä on saman väristä, mutta modernissa uudessa omakotitalossa. Kaunista, mieli lepää.
Mä tykkään enemmän art deco-tyyppisestä, Kelly Hoppen-tyylisestä sisustamistyylistä.
Kertokaa nyt muutkin minkätyyppisistä tyyleistä tykkäätte! Eikä vaan mitään täysvalkoista Riviera Maison-meininkiä, se ei mun mielestä ole sisustamista vaan tavaroiden haalimista.
Tykkään. Tyylikästä ja rauhallista.
Olisipa kiinnostavaa nähdä näiden tylyttäjen omat sisustukset... Miten se av-mamman persoonallisuus huokuu siitä sisustuksesta :D
En tykkää, liian väritön ja steriili vaikutelma.
On se kumma kun ensiksi kysytään mielipidettä ja jos se ei olekaan sama kuin ap:n, niin paskaa alkaa tulla niskaan. Tyypillistä av:ta taas. Jos ei kestä kuulla eriäviä mielipiteitä, niin ei kannata kysyä.
Laittakaa niitä kuvianne vaan sinne facebookiin, kyllä siellä ne vakiotykkääjät on aina paikalla.
Mä tykkään, tosin kertoohan tuo hiukan persoonattomuudesta ja oman tyylin puuttumisesta. Mutta ei huono kuitenkaan. Loistava tavikselle.
Persoonatpon, ajaton, arkaileva, perus.
Neutraali eli ei mitään häiritsevää, mutta ei myöskään mitään, mistä sanoisin "wau". Sellainen perusvaalea. Tulee mieleen lähinnä joku mainoskuva tai blogitälläys.
Tuntuu, että jotain puuttuu. Persoonallisuus, sielu, kotoisuus. Tuo on enemmänkin jotenkin näyttelytilan oloinen.
No tuossahan nimenomaan kysyttiin mielipiteitä. Ne voivat olla joko puolesta tai vastaan. Onko tämä jotenkin yllättävää?
Turhan vaalea minun makuuni. Mutta ei tuo rumakaan ole:)
Tämä on tosi myyvä sisustus. Luulisin että on monien suosikki.
Itse viihdyn lämpimien värien keskellä. Meillä ei ole juuri yhtään valkoista pintaa.
Mä en tajua. Eihän tuossa näy edes sisustusta, koska kuvassa näkyy vain lattiaa, seinää ja takka. Vaikea sanoa sisustustyylistä yhtään mitään, kun muutama taulu seinällä, päiväpeitto ja kirjahylly ei paljon siitä kerro. Sinänsä näyttää oikein hyvältä, ja viihtyisin kyllä tuollaisessa asunnossa.
Mitä ihmettä on se "persoonallisuus" mitä kaikki niin kovasti vaatii (tai suuri osa)? Millainen roinaläjä tässäkin pienessä osassa taloa pitäisi olla, että se olisi tarpeeksi persoonallinen. Ahdistaako liika siisteys ja avaruus? Häiritseekö, kun ei saa bongattua yhtään designhuonekalua tai unikkotekstiiliä? Kirjahyllykin on ihan itse väsätty seinäkiskoista -onpa persoonatonta!
Minun mielestäni kuvassa on ihanan selkeä, puhdas ja tyylikäs tunnelma. Ainoa mikä puuttuu, on takan vierellä ihana nojatuoli ja valaisin lukemista tai tuleen tuijottelua varten.
Liian kylmä vaikutelma, toivottavasti tuo kamiina toimii.
Kirjahyllystä tykkäsin, mutta muuten todella tylsä vaaleehaalee.
Minusta tuo on nätti pohja sisustamiselle. Siis pohja ei sisustus. Peruselementit kohdallaan. Persoonallisuuden ei tartte olla iso osa kotia vaan sen voi tuoda esiin ihan pienellä asialla, kuten taululla, joka HUOMIO ei välttämättä näy kuvassa. Itse voisin kuvitella tuohon makkariin jonkin Kaj Stenvallin taulun tai/ja jonkin ison hopeisen kynttilänjalan yöpöydälle. Myös jotkin söpöä tyynyt sopisi sängylle.
Liika on silti liikaa mun mielestä. Olen itse ollut hyvin värikäs sisustajaa monta vuotta, sellainen mamma Mia elokuvan tyyppinen sisustus tosin ei niin tyhjää. Värikkäät seinät ja paljon eri kuoseja tekstiileissä, vanhoja huonekaluja ym. Turkoosi on lempivärini yhä, mutta nykyisin pohjana on mustanruskeaa, valkoista ja harmaanruskeaa. Väriksi olen lisännyt limeä ja turkoosia murrettuina. Lopputulos on hyvin rauhallinen, ei silti synkkä ollenkaan. Meillä on itse asunto niin persoonallinen ettei tänne tartte yrittää sitä lisätä. Tämä on tehty vanhaan liiketilan ja iiiisot suorakulman malliset ikkunat olohuoneessa saavat olla ilman verhoja. Huonekorkeutta löytyy korkeimmillaan lähes 4m ym. Puinen lattia antaa myös lämpöä.
Enivei, täällä kaikki kuvittelee vissiin olevansa jotain sisustajia vähintään, joten en antaisi isoa painoarvoa kommenteille, kuten ei minunkaan kommenteille sillä annoit vain yhden kuvan esimerkiksi ja sekään ei ole teiltä. On siis hyvin vaikeaa arvioida teidän kotia sen perusteella. Mistä tiedämme vaikka siellä olisikin jotain mikä sytyttää eri tavalla kuin tuo kuvan makkari.
Aika pelkistetty, mut ihan kiva.. Jotain pieniä väriläiskiä vois olla.