Meillä on just tällanen sisustus (kuva)! Mielipiteitä?
Kommentit (60)
Hyvin tavallinen, aikakaudelle tyypillinen. Muodikas. Ei kovin persoonallinen siis, mutta toisaalta, käyttähän ihmiset muotivaatteitakin.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 11:42"]
En tykkää, ihan sieluton.
[/quote]
millaisessakohan sikolätissä sinä asut
[/quote]
Saisinko vielä henkilökohtaisuuksiin menevän arvion mielenlaadustani?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 11:42"]
En tykkää, ihan sieluton.
[/quote]
millaisessakohan sikolätissä sinä asut
[/quote]
Saisinko vielä henkilökohtaisuuksiin menevän arvion mielenlaadustani?
[/quote]
et saa sitäkään
Mikään yksittäinen juttu ei tee sisustuksesta persoonallista, nro 12.
Puulattia on useimmissa vanhemmissa helsinkiläiskerrostaloasunnoissa, mutta harva asunto silti tyylikkäästi tai persoonallisesti sisustettu. Riippuu mitä on sen puun kaverina.
Klassikot ovat sen vuoksi niin yleisiä, kun tavikset matkii lehdissä ja blogeissa näköemiään sisustuksia.
Harmi vaan, että silmää ei voi ostaa, jos ei sellaista ole itsellä. Apua voi toki saada ja olisikin parempi, että ihmiset käyttäisivät vaikka sisustusarkkitehtejä enemmän hyödyksi.
Niin, jokainen sisustakoon niin kuin haluaa. Mutta jos tällä palstalla kysyy mielipiteitä, saa luvan kestää kritiikkiä.
Ihan ok, itselle vaan liiaan pliisu ja tavanomainen. Kaikki värit puuttuu. En voi sietää valkoista ja harmaata sisustuksessa. Kaikki moderni, ns Ikean Malm-tyyliset huonekalut ovat ehdoton ei. Ja kaikki nämä suomalaiset klasikkohuonekalut eivät vain miellytä. Meillä keittiön seinät ovat oranssit ja punaiset, parilla seinällä erittäin puna-kelta-oranssi-ruskea tapetti ja keltainen puuhella. Pääasia että itse viihdytään. Muiden mielestä varmaan aivan järkyttävä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 11:37"]
Ihan kuin meiltä. Tosin nyt on vähän sotkuisempaa. Tykkäättekö:
[/quote]
Mun silmään tuo ei ole oikein mikään sisustus. Siis sellainen, mitä ajattelisin harkittuna ja huolella tehtynä sisustuksena. Mielestäni tuo on äärimmäisen tylsä myös.
Sisustukset ovat aina makuasioita.
Itse tykkään eniten juuri tuollaisesta rauhallisesta minimalismista, jota kuva esittää. Meilläkin olisi tuollaista, JOS ei joka huoneen joka seinä olisi kuorrutettu kirjahyllyllä :).
Ihan hieno ja rauhallinen, omaan makuun ehkä vähän tylsähkö..
Ja tuon vastakohta ei sit tarkota mitään sirkusvärejä, niinku joku sanoi :D
Tykkään, tosin meillä on vielä vähemän tavaraa esillä. Värimaailma on juuri mun makuun.
Absolutely! Ensisilmäyksen tuntuma. Tykkäisin tosin monen muunkinlaisesta :)
En näe sisustusta.. Tuosta kuvakulmasta näkee vain sängyn tuottamaa sisustusta.
Vaalea keittiö, okei.
Takka on ihana mutta millaista siinä huoneessa on muuten? Puukoppa oli koristeellinen.. Ristiriidassa sängyn kanssa.
Muutama hyllykkö ja senkki. Senkin päällä oli tylsä kollaasi.
Minä en tykkää noin kylmistä seinistä. Jotain niille pitäisi minusta saada, sillä sitä henkeä saisi. Ei sen tartte olla tapetti tai maalata yhtä seinää tummemmaksi mutta jotain persoonallista. Nyt tuossa on tuollaiset seinät, ihan pliisut. Mitä se kertoo?
Ei tule yhtän kodikas olo. Enkä tarkoita että minun siellä pitäisi viihtyä vaan se että tuossa ei ole mitään kodinomaista.
Ihan kiva. Vähän liikaa valkosta mun makuun (oon jotenki aina suosinu enemmän tummia värejä ja vältelly valkoista kun sitä oli mun lapsuudenkodissa niin paljon). Ihana uuni. Jos teillä on tommonen uuni niin oon kateellinen sulle :) Tosi kauniit noi kaksoisovet. Siitäki voisin kyllä olla kateellinen... Kirjahylly on hieno lisä mut aiheuttaa mulle ahdistusta kun oon niin laiska pyyhkiin pölyjä. Tuo hylly vaan näyttää mun silmiin huutavan "PÖLYNKERÄÄJÄ!!" :D Nätti kämppä.
Kiva, rauhallinen tunnelma. Kyllä minä tykkään.
Persoonaton. Kuin olisi jonkun sisustusliikkeen mainoskuva. Mutta on toisaalta neutraali. Ei tuo töki, muttei mitenkään kiehdo ja viehätäkään. Tuollainen tämän hetken perus-keskiluokkainen-wannabetrendikäs sisustus.
Ihana kämppä varmasti, tuo pönttöuuni erityisesti herättää minun kateuteni, kun tähän taloon ei sellaista saa. Mutta samaa mieltä kuin joku aiemmin, eli että eihän tuossa edes näytetty juurikaan sisustusratkaisuja - eihän se ole mikään sisustusratkaisu että on ihana tulisija?
Meillä on 9 tuollaista kaakeliuunia!
Muuten en tykkää.
Mun mielestä tossa ollaan oikeilla jäljillä, mutta ei vielä voi sisustuksesta puhua. Eli kuvassa on hyvin persoonaton tila, joka luo mahdollisuudet sisustukselle, mutta se on vasta tekeillä.
Rohkeutta, omaa persoonaa, henkilökohtaisia esineitä/taidetta mukaan, tekstiilejä jne lisäämällä tulos on varmasti oikein miellyttävä.
Seinien väri oli ainoa tykättävä asia. Lopussa ei ollut mitään...
Kuten joku sanoi, sielutonta...