Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanariansaarten kohteet, joissa rannoilla yläosattomia naisia

Vierailija
06.04.2013 |

Missä kohteissa / rannoilla voi tissit törröllä ottaa aurinkoa ilman, että se on poikkeavaa. Siis nuoret naiset myös, ei pelkästään keski-ikäiset.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ainakin Teneriffalla Americasissa

Vierailija
2/7 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nudistirantoja löytyy mm. Gran Canarialta Playa Del Inglesistä. Siis osa rantaa on nudistialuetta. Fuerteventuralla taas saa heilua kellit paljaana joka rannalla, kannattaa siis katsella muualle, jos käy ahdistamaan. ;) Useinhan nuo nakuilijat (tai yläosattomatkin) on keski-ikäisiä tai ihan vanhoja ihmisiä, mutta ei kai siellä mitään ikärajoja ole, sekaan vaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Espanjassa melkein missä vaan on naiset tissit paljaana. Nuoret seksikkäät silikonitissiset varsinkin.

Se otti päähän, kun mies niitä vilkuisi. Itse en kehtaa riisua yläosaa eikä mulla olisi mitään näytettävääkään. :(

Vierailija
4/7 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kiinnittänyt huomiota missään kohteessa, ettei voisi olla yläosattomissa. Ite ainakin läväytän riipparit tiskiin biitsillä kuin biitsillä. 😎 Ja aina näkyy sekä mua vanhempia että nuorempia (enemmän nuoria) yläosattomia.

Tykkään ite niitä rintoja tiirailla, joten ei haittaa että mieskin tiirailee. Ei se ole multa pois, päinvastoin. 😉

Vierailija
5/7 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pysyt mantereen puolella niin tämä on mukava naturistihotelli: https://www.playasenator.com/hoteles/vera-playa-club-hotel/

Vierailija
6/7 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pihalle voi tulla aurinkoa ottamaan vaikka alaosattomissakin

Vierailija
7/7 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidän mökillä ollaan usein myös alasti, ihanan vapauttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme