On niin kyllästyny mun mieheen
Se ei pidä enää nykyään mitään lupauksiaan...
Eilen aamulla lupas viedä meidän pojan päivähoitoon, mutta aamulla rupes mulle huutamaan ettei ehikkään ja mun on pakko viedä...en kyllä ymmärrä miten se oli mun syy?
eilen illalla lupas tehä taas kaikkee koska halusi seksiä ja saikin sitä. No, eipä aamulla lupauksista enää mitään tietoakaan.
Mua ahdistaa kun se hösää aamulla hirveesti ja aina myöhästyy joka paikasta, kun ei ite tajua vaan laittaa herätyskelloa soimaan ajoissa tai jos laittaa niin torkuttaa sitä ties kuinka kauan.
Mitä tollasen kanssa nyt vois tehdä? Jotenkin hyväksikäytetty olo, kun eka luvataan maat ja taivaat tehdä ja sitten kun on haluamansa saanu niin on ihan samanlainen kun ennenkin
:(
Kommentit (2)
Samat fiilikset :((( MInä päädyn aina odottelemaan miestä, tuntikausia jotain luvattua tekemistä.. mitä ei koskaan tulekaan. Kuulostaa pieneltä jutulta, mutta kun tuo on viikottaista tai päivittäistä, odottelusta muodostuu minun elämäni. Ja elämä jää elämättä, se on aina "seuraavalla kerralla".
Mies on kiltti, mutta ei tajua ajan kulua ja juuri tuota, että pitäisi ajoissa valmistautua jotta asiat tulisi tehtyä.
Ei ole tietysti kiva, kun toinen ei pidä lupauksiaan, mutta ei sille seksille kyllä kannata mitään ehtoja alkaa laittamaan. Ei se ole mikään kaupankäynnin väline parisuhteessa, tai ei pitäisi olla.