Saarikko on raskaana!
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Lihava emakko porsii.
Näinkö sinunkin raskauteesi suhtauduttiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotteliaampaa?
Kyllä, tuotteliaampaa. Kansanedustaja, joka ei hoida kansanedustajan tehtäviä, ei ole kovin tuottelias kansanedustaja.
Koskeeko tämä vain naisia, aika monella mieskansanedustajalla on vauvoja kotona? Ja hei, ei Annika yh ole, lapsella on toinen vanhempi myös, joka voi jäädä kotiin vauvan kanssa.
Imettääkö se toinen vanhempi kans?
No, eipä kepulaisella paljon tekoa oppositiossa ole.
Törkeää pilkata jonkun ihmisen raskautta.
Mikä teitä ihmisiä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Törkeää pilkata jonkun ihmisen raskautta.
Mikä teitä ihmisiä vaivaa?
Saarikko on pilkannut koko kansan oikeustajua koplaamalla soteen kepun maakuntahuijauksen.
Ihan itse tehnyt inhonsa.
Eikös sillä ollut hankaluuksia jo ensimmäisen lapsenkin kanssa. Lapsi riehui jossain verkostotapaamisessa. Meinaako jatkaa töissä vielä pikkukakkosen jälkeen?
Kokoomuksen äänestäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääk! 35v naimisissa oleva vanhus raskaana??
Siis onko tuo vasta 35? Olisin luullut että reippaasti yli nelkyt. No jotkut rupsahtaa jo suht nuorina.
Näyttää melkein samainikäiseltä Vehviläisen kanssa...
Noin suuri ylipaino on todellinen riski raskauden aikana. Niin vauvalle kuin äidille.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Minä luulin, että se on vaan lihava. Niin sitä usein ihminen erehtyy.
Niin monet mun tutut varmaan mustakin vaan luulee ku oon 36v kohta rv 27 eikä suurin osa tutuista oo vielä kommentoinu mitenkään. Jotkut on kyllä katellu vähän pidempään mutta ei oo tullu kysymään mitään.
Mun maha on kyllä sen muotoinenkin vaatteet päällä että ehkä näyttääkin että oon vaa lihonu. Sellanen tasapaksu. Istuessa pömppö tulee paremmin esille.
Saarikon tuotteliaisuus vrt Hakkaraisen tuotteliaisuus
Vierailija kirjoitti:
Onnea onnea. Kerrankin suoraselkäinen teko: äitiyslomalle jäämisestä kerrotaan ennen vaaleja tai työpaikan hakemista. Nyt äänestäjä voi päättää, äänestääkö Saarikon eduskuntaan olemaan hoitamatta kansanedustajan tehtäviä vai äänestääkö jotakuta tuotteliaampaa.
Niin no, läpimenosta ei taida näissä vaaleissa olla vaaraa, joten aivan sama.
Vierailija kirjoitti:
Äitiysvapaa on vain 4 kk, kansanedustajapesti 4 vuotta, hyvin ehtii hommia hoitaa.
Ehtii hyvin takaisin seuraavaan soteuudistusrumbaan 2019-2023!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotteliaampaa?
Kyllä, tuotteliaampaa. Kansanedustaja, joka ei hoida kansanedustajan tehtäviä, ei ole kovin tuottelias kansanedustaja.
Koskeeko tämä vain naisia, aika monella mieskansanedustajalla on vauvoja kotona? Ja hei, ei Annika yh ole, lapsella on toinen vanhempi myös, joka voi jäädä kotiin vauvan kanssa.
Imettääkö se toinen vanhempi kans?
No, eipä kepulaisella paljon tekoa oppositiossa ole.
Jo 90-luvulla naiskansanedustajalla oli vauva mukana eduskunnassa. Istuntojen ajan voi lapsi olla hoitajalla. Ja jo 6-kuisesta lähtien vauva pärjää työpäivän ajan ilman imetystä, kun saa jo muutakin ravintoa.
Siltä näyttää kun leviää koko ajan.
Tämähän on kolmas lapsi eikä pikkukakkonen.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on kolmas lapsi eikä pikkukakkonen.
Jep. Lensin lankaan. En katsonut päivämäärää. 😎
Kuka hullu tuollaista tiineeksi saattaa, ei ainakaan kukaan mies. Pitäisi lääkärilläkin olla jokin etiikka.
Mutta onko suotavaa kysyä naiselta, monennellako kuukaudella hän on, jos hän on vain lihava?
Ja onko suotavaa kysyä raskaana olevalta naiselta, odottaako tämä bussia, jos hän seisoo pysäkillä?