Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ooteko huomanneet,kuinka trollit jyllää keskustelupalstalla?

Lukija
23.03.2019 |

Melkein joka keskusteluketjussa trolleja.Näyttää että monetkaan eivät huomaa ja alkaa hirvee tinka ja uskon että trollit ittekseen hekottaa kuinka hän on kätevä kirjoittaja.Muutaman päivän kun luin näitä juttuja ei voi olla huomaamatta sitä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää koko palstahan pyörii lähinnä muutaman (sanoman) trollin voimin. 

Mitä väliä vaikka näin olisikin, koska moni ei hengaa esim twitterissä/rekatuilla palstoilla ja toisaalta täältä löytyy (joku nähtävästi nostaa) vanhoja asiallisia pitkiä ketjuja vaikka muistellaan jotain. Eli sisällössä on monipuolisuutta eikä mikään estä lisäämästä sitä itse.

Ei sillä muuten, kunhan vaan olisivat rehellisesti avoimia asiasta. Sitä paitsi on kuviottavaa, miten sanoma hyväksyy mm. järkyttävän nettikiusaamisen ja vihapuheen ja edistää sitä. Tämähän on kuin henkisesti sairaiden mummojen ylis. 

Vierailija
42/46 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse osallistun joskus trolliketjuun, jos asia on sellainen mistä haluan keskustella.

Nimenomaan. Mulle on ihan sama, vaikka kaikki aloitukset olis tekoälyn tekemiä. Tää on vain ajanvietettä, ja toki siinä tulee joskus punnittua omia ajatuksia, mikä on ihan tervettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan hullu trollaajat häipyisi, esim vasu, xtra, kiltit pojat jne 

Vierailija
44/46 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan hullu trollaajat häipyisi, esim vasu, xtra, kiltit pojat jne 

Nuo on "kiltimmästä" päästä, ehkä toistoa. On paljon pahempia, huijauksia ja rumempia sanoja.

Vierailija
45/46 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta trollausta on totuuksista kirjoittaminen.

Vierailija
46/46 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan