Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ooteko huomanneet,kuinka trollit jyllää keskustelupalstalla?

Lukija
23.03.2019 |

Melkein joka keskusteluketjussa trolleja.Näyttää että monetkaan eivät huomaa ja alkaa hirvee tinka ja uskon että trollit ittekseen hekottaa kuinka hän on kätevä kirjoittaja.Muutaman päivän kun luin näitä juttuja ei voi olla huomaamatta sitä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän tätä pelkkänä trollifoorumina. En ota juuri mitään tosissani.

Vastailen ja joskus trollaan esim. trollia ja yhdessä ketjussa trollaan huvikseni silloin tällöin, kuten muutkin. Keskustelijat tietävät että se on trolliketju. En ota tätä foorumia vakavasti.

Juu mäkin joskus kirjoittelen ihan aikanikuluksi kaikenlaista soopaa ja kyllä huvittaa kun nämä totiset torvensoittajat kimpaatuu.

Taidat joutua itse trollatuksi X) Kyllä suurin osa trollit tunnistaa, on ihan kiva lyödä vettä myllyyn.

Vastatrolli

Vierailija
22/46 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut valitettavasti. Tai ehkä pitäisi sanoa että onneksi. Olisi nimittäin aika ikävää, jos ei tajuaisi trolleja trolleiksi vaan luulisi kaikkien olevan täällä aivan tosissaan. Kun olin vasta aloittava palstailija, niin otin monet jutut enemmän tosissaan kuin nykyään. Olin ihan ihmeissäni, että millaisia ihmisiä sitä onkaan olemassa, ja ihmettelin miksei niitä oikeassa elämässä näy.

On täällä kyllä paljon sellaisiakin viestejä ja aloituksia, että en nykyäänkään ole tarpeeksi hyvä arvioimaan ovatko trolleja vai tosissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut valitettavasti. Tai ehkä pitäisi sanoa että onneksi. Olisi nimittäin aika ikävää, jos ei tajuaisi trolleja trolleiksi vaan luulisi kaikkien olevan täällä aivan tosissaan. Kun olin vasta aloittava palstailija, niin otin monet jutut enemmän tosissaan kuin nykyään. Olin ihan ihmeissäni, että millaisia ihmisiä sitä onkaan olemassa, ja ihmettelin miksei niitä oikeassa elämässä näy.

Vauva - autistien avohoitoa jo vuodesta 2005 tai jotain.

Vierailija
24/46 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein niillä on vielä asennemuokkaus mielessä. Manipulointi. Nyt politikointi.

Vierailija
25/46 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse osallistun joskus trolliketjuun, jos asia on sellainen mistä haluan keskustella.

Vierailija
26/46 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että nuori entinen vihreä neiti ei ole päättänyt järkiintyä ja ruveta persujen äänestäjiksi? Tällä meinaan vain, että trollilasit silmilllä kaikki, mikä ei sovi omaan maailmankuvaan, on trollausta.

Vierailija
27/46 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
28/46 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalein alla aina tämä trolliarmeija kiihottuu.

Perustrolleja on etenkin ollut paljon viime viikkoina tyyliin:

"olen akateeminen nuori nainen, aiemmin äänestin vihreitä, mutta nyt annankin ääneni persuille.."

Sama trolliarmeija pyörinyt minun ympärillä jo vuodesta 2012 kun et hakenut valtiolle töihin. 

Vierailija
29/46 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ihan trolliarmeija olla suomalainen trolliarmeija tiedä vaikka Puolustusvoimat itse. Ilmeisesti ottanut niin itseen kun en tullutkaan valtiolle KAASUPUTKIhankkeeseen töihin.

Vierailija
30/46 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä joku tosissaan???

Jotkut puolustaa totuutta, toiset intohimoisesti valhetta. Sillä tavalla tosissaan. En tiedä onko sinulle täysin yhdentekevää.

Vierailija
31/46 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuhan se vuotaa Hesarille minun YKSITYISASIOITA. Olisiko ihan Puolustusvoimat itse?

Vierailija
32/46 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä kyllä paljon sellaisiakin viestejä ja aloituksia, että en nykyäänkään ole tarpeeksi hyvä arvioimaan ovatko trolleja vai tosissaan.

Mikä on ensinnäkin trolli? Joku joka esiintyy jonakin toisena vai mikä? Joku joka tahallaan vetää jonkun esim jonkun tahon syyttelyn äärilaitaan? Hyvä että päästäisiin yhteisymmärrykseen tästä. Tottakai täällä on kiihdyttämistä mutta mitä väliä, jos sama avaa sitä, mistä lähtökohsista kirjoitellaan ja mitä jostain asiasta ymmärretään. 

Vierailija
33/46 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää koko palstahan pyörii lähinnä muutaman (sanoman) trollin voimin. 

Vierailija
34/46 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että nuori entinen vihreä neiti ei ole päättänyt järkiintyä ja ruveta persujen äänestäjiksi? Tällä meinaan vain, että trollilasit silmilllä kaikki, mikä ei sovi omaan maailmankuvaan, on trollausta.

Tätä samaa mietin, että onko nuoriso edes tietoinen siitä, miten eri tavoin ihmiset voivat ajatella asioista ja hei, se on ihan ok, se on jopa tämän meidän toistaiseksi olemaasaolevan sivistyksemme perusta, että OLLAAN asioista rankastikin erimieltä, eikä silti hyökitä toistemme kimppuun. Tähän asti on toiminut. Mistähän voisi johtua? 

Vierailija
35/46 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

trollit jyllää.trollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jyllää

Vierailija
36/46 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää koko palstahan pyörii lähinnä muutaman (sanoman) trollin voimin. 

Mitä väliä vaikka näin olisikin, koska moni ei hengaa esim twitterissä/rekatuilla palstoilla ja toisaalta täältä löytyy (joku nähtävästi nostaa) vanhoja asiallisia pitkiä ketjuja vaikka muistellaan jotain. Eli sisällössä on monipuolisuutta eikä mikään estä lisäämästä sitä itse.

Vierailija
37/46 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

trollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jylläätrollit jyllää

Vierailija
38/46 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oomme ja juuri siksi täällä hekottelemme!

Vierailija
39/46 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis

Vierailija
40/46 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän tätä pelkkänä trollifoorumina. En ota juuri mitään tosissani.

Vastailen ja joskus trollaan esim. trollia ja yhdessä ketjussa trollaan huvikseni silloin tällöin, kuten muutkin. Keskustelijat tietävät että se on trolliketju. En ota tätä foorumia vakavasti.

Juu mäkin joskus kirjoittelen ihan aikanikuluksi kaikenlaista soopaa ja kyllä huvittaa kun nämä totiset torvensoittajat kimpaatuu.

Onko sulle koskaan juolahtanut mieleen, että totinen torvensoittaja trollaa sua? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä