Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tietäisitte/tiedätte isällänne olevan toinen nainen, niin...

Vierailija
23.03.2019 |

...miten suhtautuisitte asiaan?

Kertoisitteko äidillenne (tai nykyiselle) vai voiko isäsi tapauksessa asiaan vaikuttaa esim. nykyinen suhteen laatu? Mitkä asiat hyväksyisit ja mitkä et?

Omalla isälläni on äitini eron jälkeen ollut 2 pitkää suhdetta 2 eri naiseen kanssa ja kummankin kanssa pettänyt (joo isällä vientiä piisannut). Ystäväni on alkanut nyt tuomitsemaan minua siitä, että olen isäni Eedellisen exän kanssa yhä läheinen ja siitä, että pidän isäni nykyisestä kakkosesta enemmän, kun vakituisesta. Ystäväni on henkeen ja vereen moraalinen. Isäni on nyt 76 ja umpirakastunut uuteen kakkoseen ja häntä häiritsee, etten puutu siihen mitenkään. No henk koht. en pidä isäni nykyisestä vakkarista ja varmaan siksi minulle aivan sama. En viihdy hänen seurassaan ja muutenkaan en ole isäni äiti. Hän on aikuinen ihminen ja tekee omat päätökset niin kauan, kuin järki toimii. Jos nään ilon isäni silmissä, niin antaa mennä. Tätä on ystäväni vaikea niellä. Ystäväni mielipiteellä ei sinänsä väliä, enemmän kiinnostaa miten muut suhtautuu. Itse olen ollut aina uskollinen.

Toivon asiallisia vastauksia ja mieluusti omakohtaisia kokemuksia. Kiitti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sekava teksti.

Vierailija
2/9 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläni oli suhteita lapsi- ja nuoruusaikanani. Kerran esim. laivalla (olin n. 12-vuotias) todistin lemmiskelyä viereisessä sängyssä. 

Isä oli oikea naistenmies ja joka kulmalla oli joku "hoito". 

En kertonut äidilleni. Myöhemmin olen miettinyt olisiko pitänyt. Ero tuli sitten ollessani 20-vuotias ja jo omillani asuva. Isä meni naimisiin tämän uutuuden kanssa ja sittemmin en ole havainnut muita suhteita. 

Ehkä äiti tiesikin? Faija ei kovin varovainen ollut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin ja katkaisisin pettäjään välit.

Vierailija
4/9 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla kovin läheinen ihmisen kanssa joka säännönmukaisesti pettää jokaista kumppaniaan...Halveksuttavaa, selkärangtatonta ja moraalitonta toimintaa

Vierailija
5/9 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin varmaan neljä kertaa "Jos tietäisitte isällänne/äidillänne olevan toinen nainen". Kyllä huomaa, että juuri heräsin.

Mutta joo, kertoisin kyllä heti. 

Vierailija
6/9 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi isääsi häiritsee, ettet puutu hänen suhteeseensa?

Vierailija
7/9 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sekava teksti.

Pahoittelen eli selkeämmin:

Omalla isälläni Matilla on äitini Mirjan jälkeen ollut 2 pitkää suhdetta Raijan ja Leenan kanssa, joita isäni on kumpaakin (sekä Raijaa, että Leenaa) pettänyt (joo isällä vientiä piisannut). Isäni on kihloissa Leenan kanssa.

Henkeen ja vereen moraalinen ystäväni Sanna on alkanut nyt tuomitsemaan minua siitä, että olen Raijan kanssa yhä läheinen ja siitä, että pidän isäni nykyisestä kakkosesta Päivistä enemmän, kuin Leenasta. Isäni on nyt 76v. ja umpirakastunut Päiviin ja Sannaa häiritsee, etten puutu isäni ja Päivin suhteeseen mitenkään. Matti-isä on aikuinen ihminen ja tekee omat päätökset niin kauan, kuin järki toimii. Jos nään ilon Matti-isäni silmissä, niin antaa mennä ja tätä Sannan on vaikea niellä. Sannan mielipiteellä ei sinänsä tässä aloituksessa väliä, enemmän kiinnostaa miten muut suhtautuvat isiensä uusiin naisiin. Itse olen ollut aina uskollinen.

Vierailija
8/9 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee, se että oot isäs kanssa tekemisissä.

Ja kyllä äitisi tiesi, sinua suojellakseen erosivat vasta kun olit aikuinen.

Vierailija
9/9 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä siisoot pettäjän puolella, go go!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi