Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonoin paikka jossa olet saanut pakit.?

Vierailija
23.03.2019 |

Itselläni 30km automatkan ja 4 km patikoinnin jälkeen. Täytyi kuitenkin viedä nainen takaisin kotiin , koska ei ollut paikkaan julkista liikennettä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heh, varmaan Lahti

Vierailija
2/4 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nyt noin voisi jäädä vaivaamaan? Tää on jo ainakin toinen aloitus samasta hommasta. Hyvä vaan että nainen oli rehellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen alkoholisoituneen kaverin kotona. Mentiin ”kotibileisiin” eli tämä kiskoo viinaa suoraan pullosta. Mies + muutama muu kaverinsa juttelevat keskenään ja ajattelin että yritän tutustua tähän kenen kotona nämä kekkerit on. Menin istumaan saman keittiönpöydän ääreen (muut olihuoneessa) tervehdin niin tämä kaveri alkaa sanomaan että hän ei voi vaikka haluaisikin, mun mies on kuulemma hänen tärkeä ystävänsä.

Mä olin ihan että ok ja lähdin siitä sit pois. Vielä selvennykseksi että tätä juoppolallia en olisi kyllä edes yrittänyt kosiskella, mutta pakithan nuo oli.

Miehellä ja sen silloisella kaveripiirillä oli muutenkin aika mustavalkoiset tavat katsoa noita suhteita. Muille miehille ei saa puhua kuin oman miehen läsnäollessa..

Vierailija
4/4 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma (silloinen) koti. Kun aviomies päätti 3;n avioliittovuoden jälkeen, ettei hän jää viettämään kanssani Uutta Vuotta, vaan lähtee uuden naisensa luokse. Silloin tuntui, että yhteinen koti oli karmein paikka koko maailmassa ja seinät kaatuu niskaan. Onneksi elämä kantaa.